mikan Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Maksut on maksettu, mutta oon harrastaja-tunnarilla. Täytyy laitella meiliä jossain vaiheessa...en mä jaksa montaa kertaa kokeilla. t. Mika Quote Link to comment
Guest Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Khylhän tuo varmaan auttaa jos laitat vielä vaikka suomi24 palstallekin.... Eli postia vaan oikeeseen osoitteeseen niin homma järjestyy! Quote Link to comment
mikan Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Juu-u, sitten kun taas olen postin ääressä eli huomenna. Tuota kaksnelosta en ole koskaan kokeillutkaan...onko sua auttanut...jep-jep. t. Mika Quote Link to comment
Guest Aloittelija Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 miten vaihdetaan aika vyöhyke ja kesä aika yhistyksen sivuille??????? aloittelijalla on mennyt manner kiinan aika vyöhyke päälle niinku oman koneen kello näyttääpi lauantaita ja kello 13 ja yhistyksen sivuilla lukee perjantai ja kello 16 Quote Link to comment
Guest Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Ei minulla edes näy kelloa, vain joku Joomla teksti tulee. Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Meinaatteko että sivustot jo muka näkyis??? Nyt JOOMLAUTA sivustot kuntoon!!!!! Quote Link to comment
JaniM Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Onkohan kaaduttu omaan näppäryyteen?? Quote Link to comment
Tanhis Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Voi hyvä helvetti nyt sit vasta onkin saatu foorumi sen näköiseksi että alkaa meneen silmät kieroon kun sitä lukee. On kyllä ollut onnistunut päivitys kun väkeä on kadonnut aika hyvin. Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Ei sinne pysty vielä kirjoittamaan viestin viestiäkään.... :o Ei pysty kirjautumaan keskusteluun.. En ainakaan minä pysty... Sama ruljanssi edelleen kuten heti alusta alkaen... :/ Quote Link to comment
JaniM Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Varmaan halpa ja hyvä päivitys. Ite en pääse edes kattomaan. Deadlinea vaan siirretään. Hjuva pojat... Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Juu, nyt ei enää pääse sivustoille ollenkaan. Quote Link to comment
ARTO Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Onkohan uusien sivujen tilausehtoihin laitettu mitään takarajaa toimivuuden suhteen? Tais FVWA sivustosta tulla panttilalle liian monimutkainen projekti?! Onneksi on palsta:) Quote Link to comment
Guest Aloittelija Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 ?!? nyt tulee joku JOOMLA juttu ruutuun??? tänään lähtee kyllä aloittelijan ero paperit kun aika vyöhykkeet oli väärin ja nyt ei toimi koko netti sivusto Quote Link to comment
-tipi- Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Käsittääkseni pölhölässä vain leiskasta maksettiin jotain sen suunnittelijalle tjsp. Eikös tuota keskusteluu tunkata pystyyn samallalailla vapaaehtoisvoimin kuin tätäkin palstaa. Ei vain ihan yhtä hyvällä menestyksellä näemmä. Quote Link to comment
Guest Hyde Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 ?!? nyt tulee joku JOOMLA juttu ruutuun??? tänään lähtee kyllä aloittelijan ero paperit kun aika vyöhykkeet oli väärin ja nyt ei toimi koko netti sivusto Sinä olet sitten varmaan ainoa joka on liittynyt FVWA jäseneksi nettipalstan takia. Sitä voi muuten käyttää vaikka ei olisi jäsenkään. Jos maltat lukea niin sen Joomla tekstin alla lukee jonkinlainen tiedonanto tyyliin "Sivusto suljettuna edelleen vielä maanantain ajan.". Kieltämättä päivitys ei ole mennyt ollenkaan putkeen. Alkaa jo vähän rauhallisempaakin miestä vituttamaan. Quote Link to comment
Tanhis Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Kieltämättä päivitys ei ole mennyt ollenkaan putkeen. Alkaa jo vähän rauhallisempaakin miestä vituttamaan. Nooh eikös sivusto nyt pitäisi kuudessa kuukaudessa saada toimimaan. Quote Link to comment
Guest Hyde Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Niinhän sitä amatööri luulis ;) Quote Link to comment
Guest Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Ei joomlalauta, nyt lähtee kyl ranteet auki... Quote Link to comment
Geronimo Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 ?!? nyt tulee joku JOOMLA juttu ruutuun??? tänään lähtee kyllä aloittelijan ero paperit kun aika vyöhykkeet oli väärin ja nyt ei toimi koko netti sivusto Perkeles, nysse näkyy tulleen jo tällekin palstalle se JOOMLA, varokaa kaatuu kohta tääkin :-) Edit: O se hienoo ettei seriffit oo tiukkapiposia... Quote Link to comment
Guest arto linden Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Ei toimi vieläkään...? Quote Link to comment
Guest jukka nurmo Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 lahdesta automyymälän rahoituspäätös autoluottoon:) Rahoitus edellyttää tilinauhan esittämistä. Quote Link to comment
jori Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 eipä ole tullut käytyä yhdistuksen sivuilla päivityksen jälkeen kuin yhden käden sormin laskettavan määrän verran...Vaikka maksankin jäsenmaksua ihan mielellään. Mut oishan se kiva että ne toimis. Quote Link to comment
Guest Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 tuotanoin..... "pöytäkoneessa" ei fvwa toimi, kuten ei läppiksessäkään.... molemmissa inteernett explouseri kahdeksikko... mutta toimii toisessa läppiksessä jossa inteernett explouseri seitsemän. mitä helvettiä? onko mun koneessa(iso möhkäle, "pöytäkone") jotain vikaa vai eikö vain toimi uusimmassa netti-selaimessa? Quote Link to comment
Mikko Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 juu ei pelaa IE8:lla näköjään ollenkaan. Vissiin ie-käyttäjät on tekijäporukan mielestä marginaaliryhmä - niin kuin mobiilikäyttäjätkin ;) Quote Link to comment
Pepe Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Mutta ei hätää! Palsta toimii IE6, IE7, IE8, Firefox 1.5, Firefox 2, Firefox 3, Opera, Google Chrome jne jne. Lisäksi käyttäjälle jää naposteltavaa kun keksejä ei tarvitse tyhjentää. Tästä voi vertailla koodin oikeellisuutta: http://validator.w3.org/check?uri=http: ... palsta.com http://validator.w3.org/check?uri=http://www.fvwa.fi Quote Link to comment
ARTO Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Täällä palstalla kun on oikeasti näistä ohjelmista/koodauksista tietäviä, niin voisitteko kertoa missä se isoin tai isoimmat viat on uuden pölhölän kakimisessa? Väärät ohjelmat/pohjat vai kokemattomat säätäjät. Aika persiilleen mennyt koko pölhölän uudistus. Quote Link to comment
Guest Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Pölhölä toimii IE kasilla "yhteensopivuusnäkymässä". Quote Link to comment
Guest Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 Täällä palstalla kun on oikeasti näistä ohjelmista/koodauksista tietäviä, niin voisitteko kertoa missä se isoin tai isoimmat viat on uuden pölhölän kakimisessa? Väärät ohjelmat/pohjat vai kokemattomat säätäjät. Aika persiilleen mennyt koko pölhölän uudistus. ARTOhan varmasti itse taitaisi tuommoisen julkaisupohjan muutoksen tuostavaan, aivan niinkuin (melkein) kaikki täällä... Oikeasti ei pitäisi arvostella jotain jonka tekemisessä ei itse osaa/halua/viitsi olla ollenkaan mukana. Se ovvaan niin pirun helppoo itkeä, varsinkin tällaisella "standout" palstalla, ja unohtaa kaikki se työ joka uudistukseen sisältyy. Quote Link to comment
Marko Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 ARTOhan varmasti itse taitaisi tuommoisen julkaisupohjan muutoksen tuostavaan, aivan niinkuin (melkein) kaikki täällä... Oikeasti ei pitäisi arvostella jotain jonka tekemisessä ei itse osaa/halua/viitsi olla ollenkaan mukana. Se ovvaan niin pirun helppoo itkeä, varsinkin tällaisella "standout" palstalla, ja unohtaa kaikki se työ joka uudistukseen sisältyy. Kysehän ei ole itkemisestä jos on ostettu palvelu joka ei toimi. Käsittääkseni yrittäjä on myynyt tässä palvelun jota ei kykene tekemään. Quote Link to comment
metake Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 Oikeasti ei pitäisi arvostella jotain jonka tekemisessä ei itse osaa/halua/viitsi olla ollenkaan mukana. Eli päin persettä mennyttä AKE:n tietojärjestelmä uudistusta ei myöskään saanut kritisoida, koska ei itse saanut olla mukana kehitystyössä? Quote Link to comment
-tipi- Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 Kumma kyllä volkkaripalstan päivityksen jälkeiset urputukset käyttäjiltä otettiin huomioon sheriffien toimesta ;o) Quote Link to comment
ARTO Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 Täällä palstalla kun on oikeasti näistä ohjelmista/koodauksista tietäviä, niin voisitteko kertoa missä se isoin tai isoimmat viat on uuden pölhölän kakimisessa? Väärät ohjelmat/pohjat vai kokemattomat säätäjät. Aika persiilleen mennyt koko pölhölän uudistus. ARTOhan varmasti itse taitaisi tuommoisen julkaisupohjan muutoksen tuostavaan, aivan niinkuin (melkein) kaikki täällä... Oikeasti ei pitäisi arvostella jotain jonka tekemisessä ei itse osaa/halua/viitsi olla ollenkaan mukana. Se ovvaan niin pirun helppoo itkeä, varsinkin tällaisella "standout" palstalla, ja unohtaa kaikki se työ joka uudistukseen sisältyy. A. ARTO ei itkenyt vaan kysyi, olisko viisaampia valaisemaan tilannetta! B. Jos ei ole jossain mestari/sankari, muista asioista ei saa olla kiinnostunut ja antaa palautetta? C. Pölhöläuudistukseen käytettyä panosta en ole väheksinyt. Olen maininnut FVWA puolella tai siellä privana sivuja kasaaville sivuissa olevan potenttiaalia, mutta varsin ikävää kun perusasiat tökkii vielä nytkin. D. Jatketaan rakentavaa keskustelua, niin positiivisen kuin negatiivisen palautteen kanssa. AKEn sivusto ei myöskään toimi vielä täydella teholla, ainakin perjantaisin tuntuu jumittelevan ja jää rekisteröinnit tekemättä tai viivästyvät. pierettää... Quote Link to comment
Jorrma Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 Taas siel on jotain..... Quote Link to comment
Guest jukka nurmo Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 miksi kaikki laittaa aina sivuille et saa poistaa, kun on myyty kautta saanut ostettua haluamansa. voihan sen tehdä itsekkin ja poistaa omat ilmoitukset? Quote Link to comment
Barney Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 miksi kaikki laittaa aina sivuille et saa poistaa, kun on myyty kautta saanut ostettua haluamansa. voihan sen tehdä itsekkin ja poistaa omat ilmoitukset? niin voi poistaa jos on pelkästää itse kirjoitellut, mutta jos joku on "vastannut" viestiin ei pysty poistamaan itse. Tietty voi laittaa yv:llä pyynnön vastaajalle, että poistaa oman vastauksensa ja sen jälkeen poistaa viestin. eikö? Quote Link to comment
Guest biblo Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Mikä tana tuota vaivaa kun itse en ole tuonne päässyt kirjautumaan ainenkaan 4kk:hon ja muutaman viestin ylläpitoon laittanut mutta vastausta ei ole eikä tule? Edes selain ei tällä kertaa löytänyt yhdistyksen sivuja.. Jaksaako tuota enää kauan? Quote Link to comment
Hebster52 Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Mitäs vikaa siellä on? Toimii ihan kuin muutkin palstat? Quote Link to comment
Guest biblo Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Ei kirjaudu sisään mitään kautta jne.. Ihan samanlainen ollut monta viikkoa eli kuukausia. E:Toimii muuten Firefoxilla moitteetta näemmä mutta Opera ei osaa mennä edes tuonne sivuille. Quote Link to comment
Guest Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Itsellä oli pari viikkoa tunnukset jäissä ku ei passu mukamas kelvannu... lopulta just vähän ennen biffiä sit sain resettimailin omaan geemailiin mutta nyt sit perkele taas sama tilanne... palaa kohta käämit. Quote Link to comment
Guest Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Ei kirjaudu sisään mitään kautta jne.. Ihan samanlainen ollut monta viikkoa eli kuukausia. E:Toimii muuten Firefoxilla moitteetta näemmä mutta Opera ei osaa mennä edes tuonne sivuille. Kokeile Special Operaa, se toimii! Quote Link to comment
Recommended Posts