Jump to content

UUSI pölhölä


Guest Barn

Recommended Posts

Mulla nuo sivut toimii aika hyvin, vaikka kirjautumisen kanssa on välillä ongelmia, mutta tarviiko sitä olla joku sa¤tanan nörtti voidakseen käyttää yhdistyksen sivuja. Minun ei ole tähän mennessä tarvinnut ikinä tyhjätä ja poistaa ja ladata ja lisätä mitään välimuisteja ja "pipareita" käydäkseni joillain nettisivuilla, kun perus harriharrastajankin itsetekemät kotisivutkin toimii ihan normaalisti

Link to comment
  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Entä tarviiko olla joku saatanan mekaanikko että voi ajaa autolla? Entä pitääkö olla sähkömies että voi lukea lehden sähkövalossa? Lisää hyviä kysymyksiä? Vaiko kitinää vain kitisemisen ilosta?

 

Eväste: http://fi.wikipedia.org/wiki/Ev%C3%A4ste

Nörttikieltä, ei kannata ehkä lukea tuota mutta itsepä kysyit. En ymmärrä itsekään tuosta puoliakaan, eikä sitä edes tarvitse ymmärtää. Tosin tuokin nippelitieto kuuluu kategoriaan "hyvä tietää". Jutun juju on kuitenkin siinä että vanhat sivut on tallentaneet koneellesi omia evästeitään, joiden avulla mm. muistetaan salasanat jne. Nyt kun sivuston joitakin osasia on päivitetty (mm. kirjautumiseen liittyvää osaa on muuteltu), vanhat evästeet saattaakin aiheuttaa kaikenlaisia outouksia. Eli parempi poistaa ne ja koittaa uudestaan jos on ongelmia. Noin minä sen ymmärtäisin.

 

Jos ei koskaan putsaile konettaan niin taitaa olla koneet sekaisin vähemmästäkin. Tottakai kaikkia laitteita pitää silloin tällöin huoltaa, myös tietokonetta.

Link to comment

Kyllä..minäkin käynyt josjommosilla sivuilla elämäni aikana mutta hel..ti yksi kupla sivu ei toimi...olen kaikki keksipurkit ja kaikki helevetin muistit tyhjänny ja pikkasen moneen kertaan... sammuttanut virustorjunnat,,,,palomuuurit..ja suosikkeissa ei ole ollut moneen vuoteen fvwa.

 

No kokeilen vuoden päästä josko toimis.

Kommentoin tänne kun tämä toimii.

Link to comment

Tämän iltapäivän katkokset menee nyt Sitefactoryn piikkiin, Kuopiolainen lätkäjoukkue listasi uudet pelaajasopimukset -> yli 100-kertainen kuorma palvelimella normaaliin verrattuna. Siitä se raukeaa, mutta taatusti on ollut hidasta.

 

Kys. joukkue siirrettäneen toiselle palvelimelle häiritsemästä volkkaristeja :)

 

Puavo / Sitefactory

Link to comment

joo-o, yhistyksen sivuilla on kaikilla kirjautumisen kanssa ongelmia, mutta onkohan kokonaan unohtunut sellainen ominaisuus kuin rekisteröityminen...

 

Mä en ainakaan löydä, jos on unohtunu niin palveleepa hienosti uusia harrastajia. Vai pitääkö ensin laittaa jäsenanomus vetämään minkä joku toimikunta hyväksyy kev-vääm-mällä?

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest Toheltaja

Ei perkele toimi privaviestitkään tuolla. Oon tekstien mukaan kokoajan kirjautunu sisään, mutta pitää kirjautua sisään kun haluaa nähdä yksityisviestit, eikä se mokoma ees anna sitte kirjautua. Aika HELVETIN vähän oon kyllä tuolla piipahdellu downgreidauksen jälkeen...

 

Tölkkivoorumilla sentään toimiikin nuo jutut ;D

Link to comment

Vaikuttais siltä että tuolla olis eri kirjatuminen itse sivuile ja keskusteluun... Mulla on nyt pysyny kirjautuneena keskutelussa viimeisen viikon aikana eikä ole erikseen joka kerta tarvinnu kirjautua.

 

Mutta itse sivuille kirjautuminen pitäs tehdä joka kerta. Nuo ongelmat ovat ilmeisesti ylläpidon puolesta korjautettavana.

 

YV:t ovat kyllä tomineet minulla ainakin.

Link to comment

Juu en edelleenkään pääse pölhölään eikä ole ikävä...tölkki,ffp ja tämä on ihan riittävä.Näkyy laskuri pyörivän tällä palstalla.Ja tämä pölhölä meininki muistuttaa jo 80 luvun La-keskustelua....kuuluuko,,, paljon kenttää skipillä kuuluu italia,,mitä sanoit oota ajan talon eteen,toimiiko nyt... osv.

 

 

Aika moka sanoisin.

Link to comment
Joo ei valitettavasti vois toi LT / tölökkiosastokaan vähempää kiinnostaa... :P

 

Mitä mitä onko LT foorumikin jo jossain! Tölkeistä en tiedä oikeastaan mitään mutta meidän autohauleri-LT on kyllä sympaattisemmasta päästä ajoneuvoja. Ja en tiedä mikä voittaisi sitä 6-pyttysen raklatusta -10c kylmäkäynnistyksessä kun neljä kuudesta pytystä sytyttää ehkä joka kolmas tahti. Ah ja voi sitä arytmiikkaa.

 

Puavo

 

ps. sorry pienet katkokset palstan / tölkkifoorumin / fvwa:n toiminnassa tänään, yksi ilmeissen buginen ei-foorumi-järjestelmä toimi perseelleen ja kirjoitti samalla 30 gigaa logia muutamassa sekunnissa. Ei toistu, ainakaan samasta syystä.

Link to comment
Joo ei valitettavasti vois toi LT / tölökkiosastokaan vähempää kiinnostaa... :P

 

Mitä mitä onko LT foorumikin jo jossain!

 

Ei ole vissiin kukaan vielä uskaltanut perustaa, siehän Puavo voisit laittaa LT-foorumin pystyyn ^_^ (ja allekirjoittanut osaa näköjään taas käyttää lainauksia) :F

Link to comment
Kuitenkin näette märkiä unia Tölkkivolsuistakin, muttette uskalla tunnustaa ettei kaveripiirissä joudu naurunkohteeksi.

 

Tulkaa jo ulos kaapeistanne,hih.

Hep. Wasseri juniksen takana, mut eihän tää nyt mitään uutta kelleen ollut.

Link to comment

Juu, ilmavolsut on parhaita, vielä jos muistaa haukkua aina tilaisuuden tullen kaikki muut paskaksi ni o ite viel kovempi ilmajäähyvwmies, keep up the good work.

 

ilma tai ei mitään mika

 

ps. fiddy, moon liian ilmajäähymies, jätin Tsi, vai mikäseoli, tölkin pihalle pelkillä vesillä, ny o jäässä, voe voe

Link to comment
Guest Jussinbussi
Kuitenkin näette märkiä unia Tölkkivolsuistakin, muttette uskalla tunnustaa ettei kaveripiirissä joudu naurunkohteeksi.

 

Tulkaa jo ulos kaapeistanne,hih.

 

Kaikella kunnioituksella mutta se on perkeleen vaikeaa nähdä märkiä unia Tölkeistä kun seinän takana tallissa lepäilee melko tikissä oleva Sonderi...

Link to comment
Kuitenkin näette märkiä unia Tölkkivolsuistakin, muttette uskalla tunnustaa ettei kaveripiirissä joudu naurunkohteeksi.

 

Tulkaa jo ulos kaapeistanne,hih.

 

Kaikella kunnioituksella mutta se on perkeleen vaikeaa nähdä märkiä unia Tölkeistä kun seinän takana tallissa lepäilee melko tikissä oleva Sonderi...

 

Vuotaahan Sonderitkin vettä...:( ja olutkin tehdään vedestä...ja on myös tölkissä....

Link to comment

Eipähän näe yksityisviestejään,

muuten kun selailee näyttää että on loggaantuneena ja yksi uusi YV

 

sitten kun yrittää linkata, pyytää loggaamaan (edelleen näyttää alhaalla että olisi kirjautuneena....)

 

ja sitten vaan herjaa

 

"Salasanasi konvertoiminen epäonnistui tätä keskustelufoorumia päivitettäessä. Ole hyvä ja pyydä uutta salasanaa. Mikäli ongelmat jatkuvat. Ota yhteyttä ylläpitäjiin."

 

Eiks sitä vanhaa foorumia voisi perkule jo palauttaa.....

ei kauheasti positiivistä palautetta tekijöille...

Link to comment
  • 3 weeks later...

"Salasanasi konvertoiminen epäonnistui tätä keskustelufoorumia päivitettäessä. Ole hyvä ja pyydä uutta salasanaa. Mikäli ongelmat jatkuvat. Ota yhteyttä ylläpitäjiin."

 

.......

 

"Antamaasi sähköpostia/käyttäjätunusta ei löytynyt"

 

 

Mut on näköjään poistettu. Höh, sen kerran kun olisin tuonne kirjoittanut.

 

t. Mika

Link to comment
"Salasanasi konvertoiminen epäonnistui tätä keskustelufoorumia päivitettäessä. Ole hyvä ja pyydä uutta salasanaa. Mikäli ongelmat jatkuvat. Ota yhteyttä ylläpitäjiin."

 

.......

 

"Antamaasi sähköpostia/käyttäjätunusta ei löytynyt"

 

 

Mut on näköjään poistettu. Höh, sen kerran kun olisin tuonne kirjoittanut.

 

t. Mika

Mulla tekee tuota alussa olevaa juttua ainakin kans, mutta kun koittaa kirjautua eri sivulta, niin toimii ok. Ootko kokeillut kaikki sivut? Niin juu ja tuohon saattaa vaikuttaa jäsenmaksun maksamatomuus, paisti jos oot ollu harrastajatunnareilla, niin silloin ei kai? kannattaa kuitenkin laittaa varmaan mailia ylläpidolle.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...