Jump to content

UUSI pölhölä


Guest Barn

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kehitys kehittyy, Eskoseni....

 

Eihän teistä suurimmalle osalle kys. foorumi ole kelvannut ennen uudistustakaan, niin mikäs tässä on muuttunut...?

 

Jokainen voi kokeilla tuon kokoisen sivuston, ja tuon tasoisen muutoksen läpivientiä ihan vapaasti, katsotaan meneekö paremmin.

 

Jep, tiedän, lässyn lässyn ja plaa plaa mut vituttaa tommonen turha dissaaminen kun väki ei edes osaa välimuistia tyhjentää.

Link to comment

Selkeästi käyttäjien vika että uudistus kusee.

 

Käsittääkseni päivittämällä parannetaan (ainakin pyritään),eikä huononneta ominaisuuksia.

 

Tässähän on kyse ainakin oletettavasti AMMATTILAISEN isolla rahalla tekemästä työstä.

 

:-)

Link to comment

No tätähän tää on tietotekniikka nykyään. Just kun saada joku systeemi toimimaan ja kaikki käyttäjät oppivat siitä ottamaan hyödyn, niin eikun uudistus. SItten menee taas vuosi pari ennenkuin ollaan uudistusta edeltäneessä tilassa, helvetin paljon köyhempänä tietysti. Nörteille kikkailu on tietysti elämän sisältö ja siitä tulee rahat.

 

Töissä vaan ihmettelee näitä "uudistuksia". Aina tulee ensimmäisenä mieleen, että kumpi oli tyhmempi: ostaja ja myyjä. Mun tapauksessa viulut maksaa veronmaksaja, jota joskus alkaa tulla sääli.

 

EDIT: kävin äsken testaamassa:

 

Terve Jussi Salminen.

Sinulla on 2 viesti(ä), 0 on lukematta.

 

Tämmöstä tarjosi mulle. Muuten hyvä, mutta:

 

a) en ole Jussi Salminen

b) kuka lukee mun viestit?

c) WTF

Link to comment
tutuin oloinen väriteema uusilla yhistyssivuilla, millähän foorumilla olen nähnyt samanlaisen liukuvärin :O

 

sori olen köyhä volkkariharrastaja ja vielä tyhmäkin mutta en nörtti vaikka lihavakin olen. pidän volkkareista ja ongelmattomasta tietokoneen käytöstä...miksi pitää kaikki tehdä vaikeaksi kun vähempikin kelpaisi näin siviilissä.. töissä saan painia ihan eri suuruusluokan ongelmista kuin tässä kotisohvassa tällä hitaalla paskalla mutta sekin on muuttunut vittu kun se paska ei toimi pääsivun saan auki mutta kun menen keskusteluun niin tulee valkonen pakanamaan kartta ei toim ei tomi..ei mitään vastaan teitä rakkaita kalja kavereita ja arvostan teidän ponnisteluja kuten äitinikin joka puristi minut ulos mutta.tämä palsta+tölkkifoorumi+sambacomi toimii vaikka on uudistettu..toivon että saatte sen toimimaan......

http://hiki.pedia.ws/wiki/N%C3%B6rtti

Link to comment

No kyllähän tästä ketjusta ja pölhölän puolella olevasta vastaavasta ketjusta jokainen osaa vetää johtopäätöksensä miten onnistunut päivitys on ollut.

 

Jo aikaisemmin olen huomannut pölhölän hiljenemisen vrt. volkkaripalsta... Tämä ei varmasti auta tilannetta yhtään.

 

Mites se meni? Tapahtuma lähtee tapahtumassa kävijöistä tai kävijä lähtee tapahtumasta... Eiköhän tuota samaa voi soveltaa webbisivuihin...

Link to comment

 

Mites se meni? Tapahtuma lähtee tapahtumassa kävijöistä tai kävijä lähtee tapahtumasta... Eiköhän tuota samaa voi soveltaa webbisivuihin...

 

Ja ilman tuota "pölhölää" järjestetään kuinka monta "isoa" vw-tapahtumaa suomessa vuodessa???

 

On se niin pölhölä joo, mut joka ainoaan tapahtumaan vingutaan kyllä rahaa...

 

Ja joo, meni taas puurot ja vellit sekasin, mut so not.

Link to comment

 

Ja ilman tuota "pölhölää" järjestetään kuinka monta "isoa" vw-tapahtumaa suomessa vuodessa???

 

Onhan noita järjestetty ennenkin ilman tukiaisia. Jäsenenä vaan nyppii se että rahaa tuhlataan idioottimaisuuksiin.

 

Tarjouksia pyytäessä ei varmaan tullut mieleen että alin tarjoushinta ei varmaan tarkoita että se olisi edullisin. Noi on ihan kun jonku 16v koulupojan itse tekemät kotisivut.

 

Tekijän referenssejä katsoessa ei voi todeta kuin että melko kokematon tekijä on ollut asialla.

Link to comment

Tekijän referenssejä katsoessa ei voi todeta kuin että melko kokematon tekijä on ollut asialla.

 

http://www.panttila.com/

Jep itse en välttämättä rupeasi ostamaan sivuja firmalta/kaverilta jonka omalla firmaa mainostavalla sivulla ei ole mitään mikä viittaisi kotisivujen tekemisen varsinaiseen osaamiseen. Ja ei se mitään jos on haettukkin yksinkertaista pelkistettyä tyyliä. Mutta jos sivu vielä kaikenlisäksi on laadittu 13.12.2005 niin tietokonemaailmassa missä tekniikka menee vanhaksi parissa vuodessa niin ei ole kauhean vakuuttavaa toimintaa.

 

Onhan noita järjestetty ennenkin ilman tukiaisia. Jäsenenä vaan nyppii se että rahaa tuhlataan idioottimaisuuksiin.

 

Ja itse ymmärrän sen että tottakai tälläisen yhdistyksen toiminnassa on kaiken maailman kuluja ja kyllä senkin jotenkin ymmärrän että sitä tuhlataan idioottimaisuuksiin. Mutta sitä en ymmärrä että jos haluaa tietää että mitä jokin turhamaisuus maksoi niin silloin pitäisi käydä vuosikokouksessa tms. jossain toisella puolella suomea.

Link to comment

Aavistuksen ulkopuolisena informaationa; tuohon käyttäjätunnuksen väärinnäkymiseen on syitä löydetty ja muutettu. Vaikka se väärin käyttäjän näytti, niin ihan oikeana käyttäjänä oli kuitenkin kirjautunut, ts toisten nimellä ei voinut kirjoittaa tai privaa näyttää. Kyse on vuotavasta puskurista joka puskuroi näytettäviä tietoja.

 

Täytyy muuten yrittäjänä kehua ilmajäähdytteistä harrastajaporukkaa. Muun muassa volkkaripalsta ja aircooled sijaitsevat samalla palvelimella, fvwa ja tölkkifoorumi taas toisella uudemmalla palvelimella.

 

Eniten kävijöitä kerää ylivoimaisesti Volkkaripalsta. On meidän kaikista ylläpitämistämme toiseksi suosituin, kuopiolainen lätkäseura (samalla palvelimella kuin fvwa ja tölkkifoorumi) kerää neljänneksen enemmän kuin volkkarpalsta. Kävijöitä nihilistisesti laskettuna täällä 80-100000 per kuukausi!

 

Puavo / Sitefactory

Link to comment

Täytyy kyllä ihmetellä mistä porukan kauhea negatiivisuus ja muutosvastarinta johtuu? Miksi kaikesta pitää valittaa?

Ulkomaisilla forumeilla ei törmää juuri koskaan samanlaiseen vittuiluun ja valitukseen. Kai tällä slaavilaisella kansanluonteella on osuutta asiaan? Päivän pelastaa vain se että naapurilla menee huonommin. Sitten huokaillaan kuinka ennen oli paremmin. Varmaan pitäisi kaivaa Kekkonen haudasta taas pressaksi ja vaatia mustavalkolähetyksiä telkkariin.

 

Tämä pölhölän dissaus mistä öömannikin sanoi niin olen juuri tasan samaa mieltä. Poskea soitellaan ja uhotaan ettei makseta jäsenmaksuja mutta sitten tapahtumat kelpaa kyllä. Kyllä meitä on paljon jotka haluaisi vain syödä rusinat pullasta. Se joka urputtaa että rahoja menee turhuuteen niin onko sitten parempi että rahat menee verottajalle jolloin kukaan ei saa yhtään mitään? Tai hyötyyhän siitä tavallaan koko kansa, mutta tätä VW harrastusta se ei hyödytä lainkaan.

Link to comment

Uskoisin, että eiköhän niin yhdistyksen hallitus kuin sivuston toteuttajankin ole pyrkineet tekemään parhaansa. Joskus vaan hommat menee persiilleen.

 

Monesti vaan näissä nettiuudistuksissa toteuttajan ja tilaajan välinen työjako jää epäselväksi. Toisaalta toteuttajat laskevat aina liian vähän tunteja työhön, jolloin homma jää kesken. Tämä näkyy toimimattomuuksina yms. sotkuina joiden korjaaminen kestää ja kestää kun tilaaja ja toteuttaja tappelevat kuka maksaa sotkujen korjaamisen.

 

Kuka on sitten sopiva toteuttaja sivustoille? Halvalla ei saa hyvää. Kuten tuossa edellä jo tuli selväksi, jäsenistö haluaa, että halvalla pitäisi saada. Siitä sitten talkoisiin vaan. Varmasti kaikki apu otetaan vastaan nettisivujen ylläpidossa.

 

Ongelma kerrallaan sitä vyyhtiä pitää lähteä tutkimaan, kuten tipi tuossa ammattilaisena lähtikin tekemään. Siihen menee aikaa.

 

Varmasti tuo nettiuudistus tulee syyniin, olkaa huoletta. Nimim tilintarkastaja

Link to comment

Hassua on sekin, että ei kaikilla näitä kirjautumisongelmia ole.

 

Minulla oli ekalla kertaa kun yritin, se vika johtui kirjautumisohjelmasta joka korjattiin. Sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia. Ikinä.

 

Ehkä se johtuu siitä, että selaimeni tyhjentää välimuistinsa ihan joka kerta kun se suljetaan. Tai sitten mulla vaan on käynyt jumalaton tuuri.

 

Mutta se mikä tässä eniten ihmetyttää on itku ja vinku. Pienet tytötkö näitä volkkareita Suomessa ropaa kun valitetaan kaikesta tyyliin pikku-Liisa neljä vee? Damienin kirjoitusta kun luin niin tipuin lattialle, totta joka sana ja Urkki takas perkele!

 

Antakee aikaa uudistajille ja ottakaa jäsenyydestä kaikki irti. Se tästä vielä puuttuisi että hallituksen jäsenet joutuisivat vapaa-ajallaan vastailemaan kaiken maailman itkuliisojen kysymyksiin siitä mitä mikäkin maksoi ja kuinkas iso osuus siitä olikaan sitä minun kahtakymppiäni ja hoh hoijaa. Vuosikokous on tätä varten, ihan niinkuin jokaisessa ry:ssä.

Link to comment
..itkuliisojen kysymyksiin siitä mitä mikäkin maksoi ja kuinkas iso osuus siitä olikaan sitä minun kahtakymppiäni ja hoh hoijaa. Vuosikokous on tätä varten, ihan niinkuin jokaisessa ry:ssä.

 

Harvinaisen asiallisesti ilmaistu, en pystyisi parempaan.

 

Uudistetut sivutkin alkaneet jo pikkuhiljaa toimimaan paremmin. Kuten aiemmin jo kerkesin haukkumisen lomassa tokaisemaan; eiköhän noihin totu.

Link to comment
...en pystyisi parempaan. Kuten aiemmin jo kerkesin haukkumisen lomassa tokaisemaan.

 

Irroittamalla sanan tai lauseen osan asiayhteydestään pystyt toki parempaan, kuten huomaat esimerkistäni jonka tein tyylilläsi lainata sanan sieltä, toisen täältä. Vielä kun olisit jättänyt sen alun siihen lainaukseen :)

 

Turhaa provoa tiedetään, mutta oli pakko reagoida tämän verran.

Link to comment
Hassua on sekin, että ei kaikilla näitä kirjautumisongelmia ole.

 

Minulla oli ekalla kertaa kun yritin, se vika johtui kirjautumisohjelmasta joka korjattiin. Sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia. Ikinä.

 

Ehkä se johtuu siitä, että selaimeni tyhjentää välimuistinsa ihan joka kerta kun se suljetaan. Tai sitten mulla vaan on käynyt jumalaton tuuri.

 

Mutta se mikä tässä eniten ihmetyttää on itku ja vinku. Pienet tytötkö näitä volkkareita Suomessa ropaa kun valitetaan kaikesta tyyliin pikku-Liisa neljä vee? Damienin kirjoitusta kun luin niin tipuin lattialle, totta joka sana ja Urkki takas perkele!

 

Antakee aikaa uudistajille ja ottakaa jäsenyydestä kaikki irti. Se tästä vielä puuttuisi että hallituksen jäsenet joutuisivat vapaa-ajallaan vastailemaan kaiken maailman itkuliisojen kysymyksiin siitä mitä mikäkin maksoi ja kuinkas iso osuus siitä olikaan sitä minun kahtakymppiäni ja hoh hoijaa. Vuosikokous on tätä varten, ihan niinkuin jokaisessa ry:ssä.

 

AAMEN!

Link to comment
...en pystyisi parempaan. Kuten aiemmin jo kerkesin haukkumisen lomassa tokaisemaan.

 

Irroittamalla sanan tai lauseen osan asiayhteydestään pystyt toki parempaan, kuten huomaat esimerkistäni jonka tein tyylilläsi lainata sanan sieltä, toisen täältä. Vielä kun olisit jättänyt sen alun siihen lainaukseen :)

 

Turhaa provoa tiedetään, mutta oli pakko reagoida tämän verran.

 

Anteeksi tekstisi pätkiminen.

 

Olen varmaan lukenut liikaa Helsingin Sanomia ja mieltänyt sen toimittajilta pahoja tapoja :)

Link to comment
Guest Aloittelija

no niin sieltähän se tuli, yhistyskortin pöytään lyönti. yhiskortti on siis sellainen keskustelun valttikortti, jonka käyttämällä voi sivuuttaa kaiken faktoihin perustuvan keskustelun.

 

ihan sama mihin ne jäsenrahat laitetaan, tärkeintä on että harrastaminen on ihanaa =DDD

Link to comment

Älkääs ny hätäilkö, kyllä se siitä....

 

Kuitenkin puhutaan melkolailla eri asiasta kuin pelkästä foorumista, koko sivuston uudistamisesta...

 

Tosin täällähän näitä ammattilaisia tuntuu olevan pilvin pimein, vai miten se oli?

 

Älä arvostele, ellet oikeasti osaa tehdä paremmin ja tietty halvemmalla kun nykyinen muutos.

 

Ja ellei esim. välimuistin tyhjennys ja cookieiden poisto onnistu, niin kansalaisopistoon mars kyllä siellä opetetaan.

Link to comment
Älkääs ny hätäilkö, kyllä se siitä....

 

Kuitenkin puhutaan melkolailla eri asiasta kuin pelkästä foorumista, koko sivuston uudistamisesta...

 

Pakko lausua muutama ihan käyttäjän kommentti ;) Kaikella kunnioituksella öömannia kohtaan ja ilman herneitä missään, mutta erimieltähän saa olla, saahan?

 

Totuus on, että sivut ovat tällä hetkellä ihan perseestä, mä en jaksa kuin odottaa että ne paranis. Juuri äsken yritin sisään, niin törkkäs vaan valkoisen sivun, ei muuta, en jaksanut enempää.

 

Siitä olen yhtämieltä että sivuista tulee vielä hyvät. Harrastelijoiden sivut kun ovat, niin suhtaudutaan tähän samoin kuin takaiskuihin volkkarin kanssa, ei kärrätä heti kaatikselle. Vaikka ne mun mielestä ei nyt toimi, niin en hetkeäkään epäile etteikö ne alkaisi toimimaan, ja sitten voimme niistä nauttia täysin rinnoin.

 

 

Tosin täällähän näitä ammattilaisia tuntuu olevan pilvin pimein, vai miten se oli?

 

Älä arvostele, ellet oikeasti osaa tehdä paremmin ja tietty halvemmalla kun nykyinen muutos.

 

Eiköhän tähänkin ketjuun ole muutama henkilö osallistunut joilla tuota ammattitaitoa riittäisi?

 

Ei mun tarvitse jokaista asiaa osata itse tehdä huomatakseni että se on ihan paska. Jos ostan Kiinan Pörssistä Hungzein digiboxin josta ei tulee kuvaa eikä tekstejä, niin pitääkö mun osata tehdä parempi ennen kuin voin sen haukkua?

 

Ja koska opitaan että hyvä ja halpa ei ole koskaan samassa paketissa?

 

 

Ja ellei esim. välimuistin tyhjennys ja cookieiden poisto onnistu, niin kansalaisopistoon mars kyllä siellä opetetaan.

 

Mikä helvetti että aina vedotaan siihen "että tyhjennä välimuisti, poista cookiet, seiso päälläs ja näytä idiootilta", en perkl tyhjennä kun ei muillakaan sivustoilla tarvii sitä yhtenään tyhjennellä. Sivujen pitää toimia ilman jatkuvaa jumppaa.

Link to comment
Muutosvastarintaa, jee!

 

Välimuisti ja cookiet autto mulla, ei mitään ongelmia sen jälkeen.

 

Ei mulla ole kuin kovalevy..yritin Googlettaa mutta en löytänyt välimuistia ja ei mulla ole gookieta.En edelleenkään pääse pääsivua pitemmälle..valkoista vaan herjaa mutta antaa olla..

Link to comment
Muutosvastarintaa, jee!

 

Välimuisti ja cookiet autto mulla, ei mitään ongelmia sen jälkeen.

 

Eiei, ei mitään muutosvastarintaa, sivut ei vaan toimi ;)

 

Noh, en kuitenkaan halua vanhoja sivuja takaisin, vaan uudet toimiviksi.

 

 

Ymmärrän kyllä, että kun uudet sivut otetaan käyttöön, niin on hyvä tyhjentää välimuisti ja poistaa cookiet. Olen tehnyt sen kolmesti, asentanut uuden IE:n, ja uusimman Firefoxin, ei toimi, kauanko mun pitää vielä tuntea itseni idiootiksi noiden sivujen kanssa?

Link to comment

No en pääse...pääsivua pidemmälle..keskusteluun kun menen niin tulee valkoinen sivu ja meillä on kolmekonetta täällä kotona kaikilla sama vika vai..moniko täällä pääsee keskusteluun uusistasivuista.. käsi ylös...minä en pääse.. muuten jatkaisin tätä keskustelua pölhölässä..

 

Outoa että siellä on viimeinen kommentti eilen...ja täällä laskuri pyöri

 

Ja mikä vi...u tämä on

404 - Komponenttia ei löydyEt pääse sivulle koska:

 

1.vanha kirjanmerkki/suosikki

2.Hakukone, jolla on vanhentunut listaus tältä sivustolta

3.virheellinen osoite

4.Sinulla ei ole käyttöoikeutta tälle sivulle

5.Pyydettyä resurssia ei löydetty

6.Virhe havaittu pyyntöä suorittaessasi

Yritä seuraavia sivuja:

 

 

•Etusivu

 

Jos ongelmat jatkuvat, ota yhteyttä sivuston ylläpitäjiin

 

Komponenttia ei löydy

Link to comment

Cookie on suomeksi eväste, jos tieto auttaa. Eli poista ne vanhat evästeet ja koita vielä. Itse olen koittanut sivuja ainakin neljällä koneella ja kaikilla toimii. Välillä voi olla lyhyitä katkoja jos ylläpito testailee eri säätöjä. Oikeassa reunassa näkyy keskustelun viimeisimmät viestit, ne ei päivity välttämättä ennenkuin kirjautuu sisään tai paina refresh nappulaa (F5 näppäin ajaa saman asian).

Link to comment
Ristus että on vaikeaa... katopas vaikka tuosta mallia. klik-klik...

Itsellä ei ole ollut kertaakaan mitään ongelmaa päästä pöndelän sivuille.

 

Mä en pääse tätä pidemmälle:

 

Login error! Access to this site has been blocked or you have not activated your account.

Missäs tuo vanha tunnus aktivoidaan?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...