Jump to content

UUSI pölhölä


Guest Barn

Recommended Posts

No onpas pölhölä entistä pölhömpi nettipeli tai flipperi vai mikä se oli,sekava kuin Kiinankielinen VWn käyttöohjekirja.Ovat tupeltaneet salasanankin bittiavaruuteen.

 

 

YÖK. Minun mielipide.

Link to comment
  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Toheltaja

Voe vittu ku saa skrollailla noiden keskustelupalkkien välissä olevien rakojen ja väripalkkien takia. Perinteinen normaali näytöllinen kamaa on nyt 3 näytölistä... Muutenkin hieman sekava, hittooko tuolla vasemmassa reunassa tarttee olla noita joutavia linkkilistoja, jotka vie liki 1/3 käyttösivustosta. Kyllähän nuo linkit on ennenkin löytänyt jos haluaa niitä tietää. Nyt ku monet varmaan surffailee näillä snadeilla läppäreillä, niin toi saatanan palkki vie koko näytön :D

Link to comment
Guest Mika Raussi

Paljoa sekavampaa ei kait edes pysty tekemään.

Kannattaa kysyä yleltä miten saa asiat sekavaksi. Vituttaa vieläkin kun aikanaan kippasivat ylex-foorumin ja yhdistivät sen hienoon systeemiin, jossa on nettisivut ja taannoinen susi x-stage yhdistettynä. Sitä ei osaa ihan oikeesti käyttää kukaan.

 

Onneks oman foorumin pykääminen on nykyään ilmasta ja helppoa.

Link to comment
Tämähän onkin varmaan oikea kanava antaa palautetta toisen sivuston ylläpidolle...?
´

 

Miten laitan pölhölään palautetta jos en voi kirjautua??vai olenko pölhöäkinpölhömpi..

Link to comment
Tämähän onkin varmaan oikea kanava antaa palautetta toisen sivuston ylläpidolle...?
´

 

Miten laitan pölhölään palautetta jos en voi kirjautua??vai olenko pölhöäkinpölhömpi..

 

Ehkä sähköpostilla?

 

Ae ae liian vaikeeta ensin lähettää sähköpostia sitten odottaa ja sitten kommentoida oikealle kanavalle ja vielä uutena vuotena,,helpompi laittaa tänne.

Link to comment
Guest Damien

Ae ae liian vaikeeta ensin lähettää sähköpostia sitten odottaa ja sitten kommentoida oikealle kanavalle ja vielä uutena vuotena,,helpompi laittaa tänne.

No, logiikkahan se on tuokin. Meinasin vaan että kyseisen sivuston ylläpitäjät ei välttämättä arvaa / ehdi seurata muilta forumeilta omaan sivustoonsa kohdistuvaa palautetta.

 

Minä voisin puolestani avautua tuosta Huuto.netistä joka on minusta ihan hanurista. Antiikkisen oloinen ja rumat värit, ja joskus helvetin hidas (johtuu ilmeisesti palvelun käyttäjämäärästä).

Link to comment

Minä vähän luulen että pölhölän modetkin lukee tätä palstaa enemmän kuin omaansa....ja ei varmaan pölhölän hitaus ole ainakaan kävijöistä kiinni kun katsoo käyttäjämääriä versus tämäpalsta.

 

...siksi tänne minä huutokauppanikin pistän kun tämä on niin pirun hyvä palsta.´´´´´ddd

Link to comment
Guest Jussinbussi

Todella hanurista!

 

Yritin sinne palautetta laittaa mutta minkäs teet kun en pääse!

Hitaat, sekavat, fontti ärsyttävän raskasta lukea.

 

Siirryn tämän palstan käyttäjäksi.

Link to comment

Joo kirjaudu alapalkista eiku yläpalkista ja nyt vielä vasenpalkki oiskohan kannatanut suunnitella ensin kunnolla ja sitten testata paremmin..mutta ei paha pääsin kirjautumaan ennen kuin tulee oikea palkki ja sitten vielä keskipalkki.,Mutta herjaa oikein kahdenrivin punaisella tekstillä että tunnus tai mikäseoli on väärä vaikka ilmoittaa tervetuloa herra 47 ja yes surffipuku päälle ja surffauksen ihmemaailmaan tutkimaan tätä uutuutta mutta ei p...le minun köyhänpojan langattomassa ei bittisingnaalit riitä kerkiää juoda liian monta kaljaa ennen kuin sivusto lataa ja varmistaa siispä surffausinto muille sivuille ja odottaa että pääsee töihin ammatilaisnopeuksille ihmettelemään tätä Volkkariharrastuksen lippulaivaa Suomessa IT maailman ihmemaassa..

 

 

Ei vaiskaan en ole jäsen ja kyllähän siitä hyvätulee kun on tullakseen ..mutta entäs sitten kun henkilöt vaihtuu yläpäässä..no It miehillä töitä riittää ja rahaa palaa ja nostetaan vuokria kun hoitokulut on niin kovat.

 

tästä ei enempää..tällä kertaa jaa vielä sen verra kun ehdotatte että tyhjentäkää välimuisti vai mikä päivittäkää...ei kaikki ymmärrä mitä se on ei TheSamba comikaan niin tee.

Link to comment

Vastaan nyt tänne ku yhdistyksen palstalle ei onnistu. Olen sisään kirjautuneena, mutta sivut pyytävät kirjautumaan sisään. Sen jälkeen pitkä punainen rimpsu tekstiä...

 

Onko joku muu miettinyt että palauttakaa vanhat sivut?

 

Turhat graafiset parannukset ovat höpöhommia varsinkin kun sivut eivät toimi pätkääkään. Juttuja ei voi lukea kun tulee tyhjää valkoista sivua, kirjautuminen välillä onnistuu ja välillä ei ja sitten huomaatkin olevasi tosien henkilön profiilissa..... Joops menen nukkumaan.

 

Ylläpitäjät älkää ottako tätä henkilökohtaisesti, teillä on varmasti aika savotta menossa. Mutta testailun ajaksi voisiko palauttaa vanhat sivut ettei palsta kuole?

Link to comment

Mun mielestä uudet sivut on epäselvät ja hankalalukuiset, myös foorumin aihenäkymä on hyvin epäselvä. Tykkäsin vanhoista sivuista, itse olisin lähtenyt kehittämään uudistusta vanhojen pohjalta jos graafikkoa ei ollut käytettävissä. Nyt jää sellainen kuva että on otettu Joomlan valmis theme, tehty siihen yläpalkki ja valmis. Näyttää ihan mun tekemältä.

 

Mielipidejuttuihan nämä, yllä oleva rakentavana palautteena.

Link to comment

Jaahas... meinasin kommentoida pölhölään mutta keskusteluosasto potkaisi pihalle automaattisesti ja kun ajattelin että freesaan kirjautumiseni palsta ilmoittaakin että olen edelleen kirjautuneena? No yllättäen uudelleen kirjautuminen ei onnistu, eikä uloskirjautuminenkaan...

 

Alkaa tuntumaan siltä että volkkaripalsta vilkastuu entisestään...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...