Jump to content

UUSI pölhölä


Guest Barn

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...
Guest Aloittelija

miten vaihdetaan aika vyöhyke ja kesä aika yhistyksen sivuille??????? aloittelijalla on mennyt manner kiinan aika vyöhyke päälle niinku oman koneen kello näyttääpi lauantaita ja kello 13 ja yhistyksen sivuilla lukee perjantai ja kello 16

Link to comment

Voi hyvä helvetti nyt sit vasta onkin saatu foorumi sen näköiseksi että alkaa meneen silmät kieroon kun sitä lukee. On kyllä ollut onnistunut päivitys kun väkeä on kadonnut aika hyvin.

Link to comment
Guest Aloittelija

?!? nyt tulee joku JOOMLA juttu ruutuun???

 

tänään lähtee kyllä aloittelijan ero paperit kun aika vyöhykkeet oli väärin ja nyt ei toimi koko netti sivusto

Link to comment

Käsittääkseni pölhölässä vain leiskasta maksettiin jotain sen suunnittelijalle tjsp. Eikös tuota keskusteluu tunkata pystyyn samallalailla vapaaehtoisvoimin kuin tätäkin palstaa. Ei vain ihan yhtä hyvällä menestyksellä näemmä.

Link to comment
?!? nyt tulee joku JOOMLA juttu ruutuun???

 

tänään lähtee kyllä aloittelijan ero paperit kun aika vyöhykkeet oli väärin ja nyt ei toimi koko netti sivusto

 

Sinä olet sitten varmaan ainoa joka on liittynyt FVWA jäseneksi nettipalstan takia. Sitä voi muuten käyttää vaikka ei olisi jäsenkään. Jos maltat lukea niin sen Joomla tekstin alla lukee jonkinlainen tiedonanto tyyliin "Sivusto suljettuna edelleen vielä maanantain ajan.".

 

Kieltämättä päivitys ei ole mennyt ollenkaan putkeen. Alkaa jo vähän rauhallisempaakin miestä vituttamaan.

Link to comment
?!? nyt tulee joku JOOMLA juttu ruutuun???

 

tänään lähtee kyllä aloittelijan ero paperit kun aika vyöhykkeet oli väärin ja nyt ei toimi koko netti sivusto

 

Perkeles, nysse näkyy tulleen jo tällekin palstalle se JOOMLA, varokaa kaatuu kohta tääkin :-)

 

Edit: O se hienoo ettei seriffit oo tiukkapiposia...

Link to comment
  • 2 weeks later...

tuotanoin..... "pöytäkoneessa" ei fvwa toimi, kuten ei läppiksessäkään.... molemmissa inteernett explouseri kahdeksikko... mutta toimii toisessa läppiksessä jossa inteernett explouseri seitsemän. mitä helvettiä? onko mun koneessa(iso möhkäle, "pöytäkone") jotain vikaa vai eikö vain toimi uusimmassa netti-selaimessa?

Link to comment

Täällä palstalla kun on oikeasti näistä ohjelmista/koodauksista tietäviä, niin voisitteko kertoa missä se isoin tai isoimmat viat on uuden pölhölän kakimisessa?

 

Väärät ohjelmat/pohjat vai kokemattomat säätäjät.

 

Aika persiilleen mennyt koko pölhölän uudistus.

Link to comment
Täällä palstalla kun on oikeasti näistä ohjelmista/koodauksista tietäviä, niin voisitteko kertoa missä se isoin tai isoimmat viat on uuden pölhölän kakimisessa?

 

Väärät ohjelmat/pohjat vai kokemattomat säätäjät.

 

Aika persiilleen mennyt koko pölhölän uudistus.

 

 

ARTOhan varmasti itse taitaisi tuommoisen julkaisupohjan muutoksen tuostavaan, aivan niinkuin (melkein) kaikki täällä...

 

Oikeasti ei pitäisi arvostella jotain jonka tekemisessä ei itse osaa/halua/viitsi olla ollenkaan mukana.

 

Se ovvaan niin pirun helppoo itkeä, varsinkin tällaisella "standout" palstalla, ja unohtaa kaikki se työ joka uudistukseen sisältyy.

Link to comment

ARTOhan varmasti itse taitaisi tuommoisen julkaisupohjan muutoksen tuostavaan, aivan niinkuin (melkein) kaikki täällä...

 

Oikeasti ei pitäisi arvostella jotain jonka tekemisessä ei itse osaa/halua/viitsi olla ollenkaan mukana.

 

Se ovvaan niin pirun helppoo itkeä, varsinkin tällaisella "standout" palstalla, ja unohtaa kaikki se työ joka uudistukseen sisältyy.

 

Kysehän ei ole itkemisestä jos on ostettu palvelu joka ei toimi. Käsittääkseni yrittäjä on myynyt tässä palvelun jota ei kykene tekemään.

Link to comment
Oikeasti ei pitäisi arvostella jotain jonka tekemisessä ei itse osaa/halua/viitsi olla ollenkaan mukana.

 

Eli päin persettä mennyttä AKE:n tietojärjestelmä uudistusta ei myöskään saanut kritisoida, koska ei itse saanut olla mukana kehitystyössä?

Link to comment
Täällä palstalla kun on oikeasti näistä ohjelmista/koodauksista tietäviä, niin voisitteko kertoa missä se isoin tai isoimmat viat on uuden pölhölän kakimisessa?

 

Väärät ohjelmat/pohjat vai kokemattomat säätäjät.

 

Aika persiilleen mennyt koko pölhölän uudistus.

 

 

ARTOhan varmasti itse taitaisi tuommoisen julkaisupohjan muutoksen tuostavaan, aivan niinkuin (melkein) kaikki täällä...

 

Oikeasti ei pitäisi arvostella jotain jonka tekemisessä ei itse osaa/halua/viitsi olla ollenkaan mukana.

 

Se ovvaan niin pirun helppoo itkeä, varsinkin tällaisella "standout" palstalla, ja unohtaa kaikki se työ joka uudistukseen sisältyy.

 

 

A. ARTO ei itkenyt vaan kysyi, olisko viisaampia valaisemaan tilannetta!

B. Jos ei ole jossain mestari/sankari, muista asioista ei saa olla kiinnostunut ja antaa palautetta?

C. Pölhöläuudistukseen käytettyä panosta en ole väheksinyt. Olen maininnut FVWA puolella tai siellä privana sivuja kasaaville sivuissa olevan potenttiaalia, mutta varsin ikävää kun perusasiat tökkii vielä nytkin.

D. Jatketaan rakentavaa keskustelua, niin positiivisen kuin negatiivisen palautteen kanssa.

 

AKEn sivusto ei myöskään toimi vielä täydella teholla, ainakin perjantaisin tuntuu jumittelevan ja jää rekisteröinnit tekemättä tai viivästyvät.

 

 

 

 

 

pierettää...

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest jukka nurmo

miksi kaikki laittaa aina sivuille et saa poistaa, kun on myyty kautta saanut ostettua haluamansa. voihan sen tehdä itsekkin ja poistaa omat ilmoitukset?

Link to comment
miksi kaikki laittaa aina sivuille et saa poistaa, kun on myyty kautta saanut ostettua haluamansa. voihan sen tehdä itsekkin ja poistaa omat ilmoitukset?

 

niin voi poistaa jos on pelkästää itse kirjoitellut, mutta jos joku on "vastannut" viestiin ei pysty poistamaan itse.

Tietty voi laittaa yv:llä pyynnön vastaajalle, että poistaa oman vastauksensa ja sen jälkeen poistaa viestin.

 

eikö?

Link to comment

Mikä tana tuota vaivaa kun itse en ole tuonne päässyt kirjautumaan ainenkaan 4kk:hon ja muutaman viestin ylläpitoon laittanut mutta vastausta ei ole eikä tule?

 

Edes selain ei tällä kertaa löytänyt yhdistyksen sivuja..

 

Jaksaako tuota enää kauan?

Link to comment

Ei kirjaudu sisään mitään kautta jne..

 

Ihan samanlainen ollut monta viikkoa eli kuukausia.

 

 

E:Toimii muuten Firefoxilla moitteetta näemmä mutta Opera ei osaa mennä edes tuonne sivuille.

Link to comment

Itsellä oli pari viikkoa tunnukset jäissä ku ei passu mukamas kelvannu... lopulta just vähän ennen biffiä sit sain resettimailin omaan geemailiin mutta nyt sit perkele taas sama tilanne... palaa kohta käämit.

Link to comment
Ei kirjaudu sisään mitään kautta jne..

 

Ihan samanlainen ollut monta viikkoa eli kuukausia.

 

 

E:Toimii muuten Firefoxilla moitteetta näemmä mutta Opera ei osaa mennä edes tuonne sivuille.

 

Kokeile Special Operaa, se toimii!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...