Tanhis Posted March 18, 2010 Author Posted March 18, 2010 Eiköhän fuckit oo jo aika nähty juttu.. Tuollaset renkaat sopis siihen hyvin: http://www.antiquetyres.com.au/files/imagecache/new-image/files/BFG-Redline-Radial_4.jpg Tai vielä paremmin noi punaraitaset Wide Ovalit: http://www.antiquetyres.com.au/files/imagecache/new-image/files/Wide-Oval-Line-up_1.jpg Ja tuosta vanteet: http://www.mooneyesusa.com/assets/img/smw/ghia01.jpg Noni nyt tuli hyvä vaihtari, tuollaisia vanteita jossain ihailinkin. Ja kävin kyllä katsomassa oikeiden valkosivujen ja punaraitojen hintojakin jostain mutta jos yhden valkosivun hinnalla saa kierroksen muita niin ei oikein kiinnosta (ulkomailta niitä tietty saa halvemmalla en vain jaksa odotella). Ja sitten noiden valko ja punaraitojen koot ovat aikarajoitetu näissä kapeissa ja matalissa kumeissa. Eihän sinun konetta ja sisustaa tarvii vaihtaa.Heitä ne valkosivut naapurin kuuseen ja mattamustat fukit alle ja tontiin ;)Ähtäreitä löydät kun katot nettiautoon myytävät weeveet. Ajattelin vain kun arvostelin minun autoa ähtäriksi ja sitten postaat linkin minkä takaa löytyy ähtäri. Niin mä olen vähän hämmilläni että pitäisi vaihtaa vanteet sellaisiin mitkä löytyy ähtärin alta että auto ei näyttäisi ähtäriltä :). Quote
Guest Jussinbussi Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 Fukit kuuseen ja suunnittelemasi kieppi alle niin tulee hyvä. Kuinka monessa ähtärissä on näin? Quote
-tipi- Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 Kuinka monessa urheiluautossa on valkosivut, eikö ghia kuitenkin moinen ole aikanaan ollut? Cruiserit sitten erikseen. Ihmeitä ei tarvi tehä että erottuu Rauman katukuvassa T34:lla massasta, oli vanteina vaikka lekaharkot ;O) Quote
NO H2O Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 Joo... fukit on hanurista, etenkin kopsut... nii ja myös wide sprintitkin... :-D Quote
Tanhis Posted March 18, 2010 Author Posted March 18, 2010 Kuinka monessa urheiluautossa on valkosivut, eikö ghia kuitenkin moinen ole aikanaan ollut? Cruiserit sitten erikseen. Ihmeitä ei tarvi tehä että erottuu Rauman katukuvassa T34:lla massasta, oli vanteina vaikka lekaharkot ;O) http://www.youtube.com/watch?v=EiBNtGSzrp4 Urheiluauto tai mikäs se oli. Ja tehdaskin on jo mainostanut ghiaa valkosivuilla. Eli kyllä sellaiset voi ghiaan laittaa. Juu ja tämähän auto ei koskaan poistu raumalta ;) Quote
Guest thing181 Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 Juu ja tämähän auto ei koskaan poistu raumalta ;) Ong Rauma piiritetty nygyään paperi seinillä? ;) Quote
Guest Toheltaja Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 hö, mul ois ollu 16" pulverimaalatut mattamustat fukit jouten :D Quote
Tanhis Posted March 18, 2010 Author Posted March 18, 2010 http://kustomcoachwerks.com/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=106564&g2_serialNumber=1 Fooks isot fuchsit oliskin sitten ihan eri asia mutta kun esin 5" leveetä 16" fucksia ei ole tainnut possumallistossa pahennin näkynyt. Quote
Guest Barn Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 Nonii nyt päästiin asiaan alkaa Tanhiskin heräämään vähän kun potkii...eiku tommoset alle ja Mikkeliin...ei mitään valkosivuja hei aikunen mies...mustaa kumia sen pitää olla;);) eiku toheltajan kanssa hieromaan kauppoja..ota pari säkkiä kaljaa mukaan kun meet. Älä nyt kuitenkaan ähtäriin muuta¨¨¨¨ http://kustomcoachwerks.com/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=106564&g2_serialNumber=1 Fooks isot fuchsit oliskin sitten ihan eri asia mutta kun esin 5" leveetä 16" fucksia ei ole tainnut possumallistossa pahennin näkynyt. Quote
Hebster52 Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 hö, mul ois ollu 16" pulverimaalatut mattamustat fukit jouten :D Ja nää on halvat... ;) Quote
Tanhis Posted March 19, 2010 Author Posted March 19, 2010 Juu ei tartte murehtia siittä että rupeasin fuchseja ghiaan sovittamaan. Nimittäin omasta mielestäni auton jako kuuluu säilyä sellaisena kun se alunperin on ollut. Quote
metake Posted March 19, 2010 Posted March 19, 2010 Juu ei tartte murehtia siittä että rupeasin fuchseja ghiaan sovittamaan. Nimittäin omasta mielestäni auton jako kuuluu säilyä sellaisena kun se alunperin on ollut. Quote
Guest Toheltaja Posted March 19, 2010 Posted March 19, 2010 eaglen fukkeja ei ihan pilvin pimein sentään ole näkynyt. Ei edes joka tapahtumassa... Quote
-tipi- Posted March 20, 2010 Posted March 20, 2010 Juu, ei toinna alkaa isoa jakoa muuttamaan, kun se on muutenkin näissä niin harvinainen. Ja vanne valikoimaa löytyy. Jossain oli muuten just kuva tontitetusta T34:sta noilla AE fuchseilla, oli kyl komee. Mut vanteet oli hifistelty, eli hinkattu noi mustat sekä sorvauksen aiheuttama muotovirhe puolista pois ja sit maalattu uudestaan. Älytön homma, mutta huikee ulkonäköparannus noihin vanteisiin. Sambastahan se löyty: Quote
GT78 Posted March 20, 2010 Posted March 20, 2010 Valkosivuthan on miljonääriä, ja sellanen piti olla (ainakin melkein) et tollasella aikanaan ajeli! Jotenkin hupaisaa et jonkun vannevalinta aiheuttaa näin suuren myrskyn vesilasissa. Makuja on monia, tyylejä yhtä monta. On itelläkin alla empikopsut vaikka kuinka "isot pojat" niitä mollaileekin. Sattuvat vaan sopimaan autoon parhaiten omasta näkökulmasta, eikä muilla väliä. Antakaa miehen tehdä omanlaistaan eikä mitään virallista totuutta. Täähän on pian ku joku mobilistikeskustelu että mikä sopii auton henkeen ja aikakauteen hoh hoijaa. Quote
ARTO Posted March 20, 2010 Posted March 20, 2010 Juuh, melkoisen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Jatkossa uudet projektikertomukset palstalla lienee harvassa kun jannut tyrmää rakantajien tyylinäkemykset täysin ja pisteenä iin päälle nimimerkki barn vetaisee jalat alta kommenteillaan:D Niin ja jos sittenkin sanon jotain tästä projektista... mun silmään noi leveet valkosivut ei kyllä isty yhtään, ainakaan noilla vanteilla. muutenhana tuosta auton näköinen näyttäs tulevannn. Quote
-tipi- Posted March 20, 2010 Posted March 20, 2010 Juu, ei keskustella mielipideasioista tällä palstalla, nehän aina vääriä joka tapauksessa. Pelkkiä faktoja pöytään vaan, tai turpa kii. ;o) Eiköhän Timo tiedä mitä haluaa, vaikka toiset mielipiteensä julki tuovatkin. Tuskin se vie hauskuutta pois hänen rakentelustaan. Itse kaipaan ainakin keskustelua omiin projektiketjuihin, tylsää se yksinään jupista. Quote
Tanhis Posted March 20, 2010 Author Posted March 20, 2010 Juu hyväähän keskustelua tässä on ollut vanteista kunhan pysytään oikeasti asialinjalla eli jos on jotain sanottavaa niin sitten pitää perustella että miksi näin. Ja kummallista ettei ketään enempää kommentoinut vanteita ekalla projektisivulla johon postasin kuvan typ3 selectasta. Quote
Lasse Posted March 21, 2010 Posted March 21, 2010 Joo ittelle näitä tehdään ja tietysti muiden kiusaksi... Quote
Guest josu Posted March 21, 2010 Posted March 21, 2010 http://www.biltema.fi/osteri/data/webpi ... -345_h.jpg :) Quote
JaniM Posted March 25, 2010 Posted March 25, 2010 Kun mikään ei riitä! http://img139.imageshack.us/img139/4483 ... 361100.jpg Pikkasen olis makee. Quote
-tipi- Posted March 25, 2010 Posted March 25, 2010 Mites air evon raderit, jos pitkävedossa natsaa? Quote
Tanhis Posted March 25, 2010 Author Posted March 25, 2010 Kun mikään ei riitä! http://img139.imageshack.us/img139/4483 ... 361100.jpg Pikkasen olis makee. Onko ketään missään vielä tehnyt variantti t34:sta olen nähnyt varmaan kymmeniä piirrustuksia kyseisestä härvelistä mutta en yhtään valmista. Ja Mites air evon raderit, jos pitkävedossa natsaa? Ei kyl pahempi vaihtari olis hommata isompia alkuperäisnäköisiä vanteita mutta noissa on sit se hinta ja sopivuus ongelmat. Eli pitäis ruvetä väsäämään isompia lokareita eteen ja kaventamaan keulaa. Mitkä ei sinäänsä olisi pahoja hommia mutta kun auto on jo valmis niin ei niin helppoa enää väsäillä. Quote
JaniM Posted March 25, 2010 Posted March 25, 2010 Ei voi kaventaa keulaa, eikä tartte. Lokareita joutuu fleiraamaan, jos oikein matalaksi haluaa ja samalla sisäloksuja. Riippuu kyllä vanteen leveydestä. Tuossa en ainakaan huomannut leveyttä. Quote
Tanhis Posted March 25, 2010 Author Posted March 25, 2010 Ei voi kaventaa keulaa, eikä tartte. Lokareita joutuu fleiraamaan, jos oikein matalaksi haluaa ja samalla sisäloksuja. Riippuu kyllä vanteen leveydestä. Tuossa en ainakaan huomannut leveyttä. Ja mikä estää modatun kuplan akselin asentamisen ghiaan. Quote
JaniM Posted March 25, 2010 Posted March 25, 2010 Laillisesti akselipainot. Ei ole monen kilon ero, mut väärään suuntaan. Quote
Tanhis Posted March 25, 2010 Author Posted March 25, 2010 Laillisesti akselipainot. Ei ole monen kilon ero, mut väärään suuntaan. Niin no jos asiaa toltakantilta ajattelee niin voihan aina ostaa valmiin akselin niin silloin ongelma poistuu. Ja eikös katsastusongelma poistu myös omavalmiste akselilla. Quote
JaniM Posted March 25, 2010 Posted March 25, 2010 Eipä riitä akseli, myös tukivarret pitää olla riittävät kantavuudeltaan. Tää jos saivarrellaan ja tiedoksi. Quote
Tanhis Posted March 25, 2010 Author Posted March 25, 2010 Ja nyt kun rupesin tarkistelemaan kokonaismassoja niin ghian kokonaismassa on kuplan kokonaismassaa pienempi eli kyllä sen kuplan akselin voi ghiaan laittaa :) Quote
Tanhis Posted March 26, 2010 Author Posted March 26, 2010 Fuck laskin sitten väärin takaboorit eli meni kolme sisäbooria kahden sijaan ja nyt sit pitää nostaa että se on jotenkin normaalisti ajettavassa kunnossa. http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8549.jpg http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8550.jpg Quote
Tanhis Posted March 26, 2010 Author Posted March 26, 2010 Keula tonttiin :) 7cm maavara keulassa ei siis ole tarpeeksi matala Quote
JustinCase Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Keula tonttiin :) 7cm maavara keulassa ei siis ole tarpeeksi matala Nää... Meidän koogeessa oli 4cm rekisteröintikatsastuksessa. On se kumma kun ei mennyt läpi. =) Quote
Tanhis Posted March 26, 2010 Author Posted March 26, 2010 Keula tonttiin :) 7cm maavara keulassa ei siis ole tarpeeksi matala Nää... Meidän koogeessa oli 4cm rekisteröintikatsastuksessa. On se kumma kun ei mennyt läpi. =) No mulla on käyttiksessä 8cm. Eli keula on hyvä täytyy vaan mennä konttorille eri renkailla mutta jos ottaisi vielä pykälän niin keula olisi sitten 2cm matalempi eli eiköhän toi ole hyvä. Quote
Pepe Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Hyvältä näyttää! Itse en tuomitse tuota valkosivulookkia, odotetaan nyt miltä tulee näyttämään "valmiina". Quote
Guest tosse76 Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Moro! Tanhis käyppä http://www.classicvw.se niin löytyy jonnin verran osia Karmanniin ja muihinkin VW malleihin. Ruottin taito lähes pakollinen. Quote
JustinCase Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Kaasunpolttajat toimis kanssa aika mageesti razorin alla. Quote
Tanhis Posted March 28, 2010 Author Posted March 28, 2010 Siis tossa taas tosiaan se että en tosiaan halua vaihtaa pulttijakoa ja adapterit ei tule kysymykseen koska muutenkin tuntuu olevan ahdasta. Moro!Tanhis käyppä http://www.classicvw.se niin löytyy jonnin verran osia Karmanniin ja muihinkin VW malleihin. Ruottin taito lähes pakollinen. Ihan kiva sivusto mutta mutta ei tuolla kyllä paljon t34 osia näkynyt. Itse haaveilen lottovoitosta ja sen jälkeen pistän tilauksen Tänne Ja tuolta saa muuten muihinkin malleihin kaikkea mielenkiintoista ja myös nos osasia. (jos joku on tilaamassa tuolta jotain niin itselläkin olis jotain pientä mitä tarttisin.) Quote
Tanhis Posted April 8, 2010 Author Posted April 8, 2010 Kävin sitten viimeviikolla tilaamassa mustat kilvetkin eli kait se katsastuskin alkaa pikkuhiljaa häämöttämään lähitulevaisuudessa tilasin auton alkuperäisen tunnarin eli AH-734. Ja nostin myös perää yhden pykälän ylöspäin ja nyt alkaa olemaan sen verran maavaraa että saa ajettua ilman että joku rupeaa saarnaamaan harvinaisen auton tuhoamisesta. Mutta katsoo nyt vaikka kävisis vielä niin että tipautan vielä jossain vaiheessa vähän alaspäin. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.