Jump to content

Karmann-tapahtuma Turun saaristossa v. 2018 ?


pasihakala

Recommended Posts

Posted

Kuulin huhua että joku olisi suunnittelemassa VW Karmann Ghia -aiheista tapahtumaan Turun saaristoon ensi kesänä.

 

Olisiko ideaa laajentaa ajatusta niin että mukaan kutsuttaisiin myös muita Karmannin koritehtaan tuotteita?

 

Että yhteisenä nimittäjänä olisi kyseisen tehtaan tuotanto, eikä vain Karmann Ghia?

 

Näin ollen mukaan voisi tulla myös Karmann Cabrioletilla, tai Karmannin korittamalla Porsche 356:lla tai 911:llä.

 

Miksei myös Karmann Gypsyllä (matkailuauto), tai Golf / Escort / Megane Cabrioletilla.

 

Vai uhkaako tapahtuma laajentua liian suureksi?

 

 

Guest Toheltaja
Posted (edited)

Unohtamatta kansan suosimaa 914sta sekä vaikkapa Karmann Ford Transit matkailuversiota 90 luvulta

Edited by Toheltaja
Posted

Ja muutama muu:

 

 

car make / type years number of cars comments AMC Javelin 79-K coupé 1968 281   Audi 80 convertible 1997–2000 12,112   Audi A4 cabriolet & Audi S4 cabriolet 2002–2008 81,959 base: end 2004 BMW 2000 C/CS 1965–1970 13,696 only body in white BMW 3.0 CS 1971–1975 21,147   BMW 635 CSI 1976–1989 86,314   Chrysler Crossfire coupé 2003–2008 37,896   Chrysler Crossfire convertible 2003–2008 16,269   Ford Escort FEC convertible 1983–1990 104,237   Ford Escort convertible 1990–1997 80,620   Ford Escort RS Cosworth 1992–1996 8,082   Merkur XR4Ti 1985-1989 42,000 U.S. version of the Ford Sierra XR4i Land Rover Defender 2002–2005 2,777 in Brazil Mercedes CLK A208 convertible 1998–2003 115,264   Mercedes CLK C208 coupé 2000–2002 28,706   Mercedes CLK A209 convertible 2003–2008     Nissan Micra C+C 2006-2010     Porsche 356       Porsche 911 1966–1971   911, 911T, and 911E coupes only Porsche 912 1966–1969   coupe only Porsche 914 1969–1976 118,949   Porsche 968 1991–1994 11,803 only Body in White Renault 19 convertible 1990–1996 29,222 Body in White and soft tops Renault Mégane I convertible 1996–2003 74,096 body in white and soft tops Renault Mégane CC 2004-2010   only retractable hardtops Triumph TR6 1969–1976 94,619   Volkswagen Beetle convertible 1949–1980 331,847   Volkswagen Karmann Ghia coupé 1955–1974 362,601   Volkswagen Karmann Ghia convertible 1957–1974 80,881   Volkswagen Karmann Ghia Type 34 1961–1969 42,505   Volkswagen Golf Mk1 convertible 1979–1993 388,522   Volkswagen Corrado 1988–1995 97,521   Volkswagen Golf Mk3 convertible 1993–1997 129,475   Volkswagen Golf Mk3 Variant 1997–1999 80,928   Volkswagen Golf Mk4 convertible 1997–2001 82,588 base Golf Mk3 Volkswagen Scirocco I 1974–1981 504,153   Volkswagen Scirocco II 1981–1992 291,497   Volkswagen Tiguan 2017-2017   Shifted production of last year of First Generation Tiguan to Osnabrück car make / type years number of cars comments AMC Javelin 79-K coupé 1968 281   Audi 80 convertible 1997–2000 12,112   Audi A4 cabriolet & Audi S4 cabriolet 2002–2008 81,959 base: end 2004 BMW 2000 C/CS 1965–1970 13,696 only body in white BMW 3.0 CS 1971–1975 21,147   BMW 635 CSI 1976–1989 86,314   Chrysler Crossfire coupé 2003–2008 37,896   Chrysler Crossfire convertible 2003–2008 16,269   Ford Escort FEC convertible 1983–1990 104,237   Ford Escort convertible 1990–1997 80,620   Ford Escort RS Cosworth 1992–1996 8,082   Merkur XR4Ti 1985-1989 42,000 U.S. version of the Ford Sierra XR4i Land Rover Defender 2002–2005 2,777 in Brazil Mercedes CLK A208 convertible 1998–2003 115,264   Mercedes CLK C208 coupé 2000–2002 28,706   Mercedes CLK A209 convertible 2003–2008     Nissan Micra C+C 2006-2010     Porsche 356       Porsche 911 1966–1971   911, 911T, and 911E coupes only Porsche 912 1966–1969   coupe only Porsche 914 1969–1976 118,949   Porsche 968 1991–1994 11,803 only Body in White Renault 19 convertible 1990–1996 29,222 Body in White and soft tops Renault Mégane I convertible 1996–2003 74,096 body in white and soft tops Renault Mégane CC 2004-2010   only retractable hardtops Triumph TR6 1969–1976 94,619   Volkswagen Beetle convertible 1949–1980 331,847   Volkswagen Karmann Ghia coupé 1955–1974 362,601   Volkswagen Karmann Ghia convertible 1957–1974 80,881   Volkswagen Karmann Ghia Type 34 1961–1969 42,505   Volkswagen Golf Mk1 convertible 1979–1993 388,522   Volkswagen Corrado 1988–1995 97,521   Volkswagen Golf Mk3 convertible 1993–1997 129,475   Volkswagen Golf Mk3 Variant 1997–1999 80,928   Volkswagen Golf Mk4 convertible 1997–2001 82,588 base Golf Mk3 Volkswagen Scirocco I 1974–1981 504,153   Volkswagen Scirocco II 1981–1992 291,497   Volkswagen Tiguan 2017-2017   Shifted production of last year of First Generation Tiguan to Osnabrück
  • Like 1
Posted (edited)

Ghia ja tai vanhojen Karmannin tehtaalla tehtyjen tapahtuma/kokoontuminen ois kyllä aika makee juttu. Sitten vaan alkuun raamaka, käykö korinvaihdot vai.

Edited by ARTO
Posted

Juu ja samaten sikarumat 1303 möhköt muovikojelautoineen on syytä raakata pois. Tai jos ei raakata, niin sitten ei varmaan ole mitään perustetta miksei kolffit tai eskoortti kelpaisi mukaan...

  • Like 3
Posted

Kuulin huhua että joku olisi suunnittelemassa VW Karmann Ghia -aiheista tapahtumaan Turun saaristoon ensi kesänä.

 

Olisiko ideaa laajentaa ajatusta niin että mukaan kutsuttaisiin myös muita Karmannin koritehtaan tuotteita?

 

Että yhteisenä nimittäjänä olisi kyseisen tehtaan tuotanto, eikä vain Karmann Ghia?

 

Näin ollen mukaan voisi tulla myös Karmann Cabrioletilla, tai Karmannin korittamalla Porsche 356:lla tai 911:llä.

 

Miksei myös Karmann Gypsyllä (matkailuauto), tai Golf / Escort / Megane Cabrioletilla.

 

Vai uhkaako tapahtuma laajentua liian suureksi?

Antaa Karmannittomien rahvaiden täällä huudella. Oli se sitten ghia yms. tapahtuma niin väittäisin ettei ketään aiheesta kiinnostunutta käännytetä pois, varsinkaan jos tulee koritehtaan avokuplalla paikalle.

Posted

Juu ja samaten sikarumat 1303 möhköt muovikojelautoineen on syytä raakata pois. Tai jos ei raakata, niin sitten ei varmaan ole mitään perustetta miksei kolffit tai eskoortti kelpaisi mukaan...

Kiitos positiivisesta vastauksest. Jos noin tiukkapipoinen tapahtuma. Toi karkoitti varmasti monen muunkin olipa pohkö möhkökuski tai ei.

Posted

Sitten vaan alkuun raamaka, käykö korinvaihdot vai.

 

 

Kiitos positiivisesta vastauksest. Jos noin tiukkapipoinen tapahtuma. Toi karkoitti varmasti monen muunkin olipa pohkö möhkökuski tai ei.

 

 

 

Mites pohjalevyn kyttääjän kävi, onnistuinko karkoittamaan?

  • Like 1
Posted

Ghia ja tai vanhojen Karmannin tehtaalla tehtyjen tapahtuma/kokoontuminen ois kyllä aika makee juttu. Sitten vaan alkuun raamaka, käykö korinvaihdot vai.

Mistäs sen korinvaihdon avoautossa tunnistaa?

Posted

No joo. No jos sitten rajaisi siten että VW Karmann Cabrioletit, VW Karmann Ghia Coupet ja VW Karmann Ghia Cabrioletit.

 

En rajaisi korinvaihtoja pois, sillä korihan tässä koritehtaan tapaamisessa on pääasiassa.

 

Mutta joo, ehkä nuo Chrysler Crossfiret ja Land Rover Defenderit jätetään väliin.

 

P

Posted

Mistäs sen korinvaihdon avoautossa tunnistaa?

Helposti tai vähemmän helposti. Pohjalevy kun voi olla myös 15 alkuisella numerolla vaikka suomessa jälkikäteen tehty kokoonapano.

Posted

Helposti tai vähemmän helposti. Pohjalevy kun voi olla myös 15 alkuisella numerolla vaikka suomessa jälkikäteen tehty kokoonapano.

Runkonumerohan auttaa vain noihin uudempiin, vanhemmissahan runkonumero ei eroa mitenkään umpinaisessa ja avonaisessa, ja käsittääkseni pohjalevyssä on ainoastaan yksi eroavaisuus ja sekin poistuu, ainakin osittain, jos tehdään korinvaihto.

Posted (edited)

Runkonumerohan auttaa vain noihin uudempiin, vanhemmissahan runkonumero ei eroa mitenkään umpinaisessa ja avonaisessa, ja käsittääkseni pohjalevyssä on ainoastaan yksi eroavaisuus ja sekin poistuu, ainakin osittain, jos tehdään korinvaihto.

Ei auta aina uudempienkaan kohdalla, käytetty korinvaihdossa Karmannin pohjalevyä, varaosapohjalevyä.... Jotkut konttorit merkannut muutoskatsastustiedot erilailla, jne...

 

Se oli villiä touhua ku esim Kanto Oy toi näitä suomeen... Aikaa noista ajoista mukavasti vierähtänyt.

Edited by ARTO
Guest Toheltaja
Posted

Antaa Karmannittomien rahvaiden täällä huudella. Oli se sitten ghia yms. tapahtuma niin väittäisin ettei ketään aiheesta kiinnostunutta käännytetä pois, varsinkaan jos tulee koritehtaan avokuplalla paikalle.

Mistäs Kemin Karavaanari osaa päätellä kellä on Karmann-korisia autoja?

Posted

Tämä keskustelu meni siis niiiiin laukalle ja samantien

 

Ketään ei tunnu kiinnostavan se missä ja miten järjestetään. Ja miten voisi olla avuksi järjestelyissä?

 

Olennaisinta näyttää olevan kuka voi tulla ja kuka ei. Ja millä valmistenumerolla.

 

Kamoon. Aikuiset ihmiset. Koritehtaan tapahtumassa olennaisinta oli juurikin se KORi.

 

Vai mitä olen missannut?

 

Ääh.

 

Mä olen siis niin ulkona. Heippa.

 

P

  • Like 2
Posted

Laitanpa minäkin lusikkani tähän keittoon. Tällä palstallahan keskustellaan ilmajäähdytteisistä Volkswagen-autoista; se jo rajoittaisi Karmann tuotantoa aika tavalla.

Mutta järjestäjistähän se on kiinni mitä autoja tapahtumaansa päästävät. VW Karmann Ghia on vakavasti otettavassa äänestyksessä valittu maailman kauneimmaksi autoksi. Onhan siinä tiettyä ajatusta järjestää tapahtuma ainoastaan näille volkkareille.

Posted

Minä lähden kyllä mielelläni mukaan järjestelyihin jos tällainen tapahtuma pidetään. Olen jo vuosia miettinyt Karmann Ghia tapahtuman järjestämistä keskisuomeen, jotta kaikilla olisi järkevä matka saapua paikalle. Itsestään tapahtuman järjestäminen on iso työ ja mukava olisi saada muutama muu mukaan järjestelyihin.

 

Vuonna 2014 järjestetty Karmann Ghia kokoontuminen Lapinjärven Teboilille oli todella hieno tapahtuma, paikalla oli silloin 7 Ghiaa ja ihmisiä oli hyvin ihmettelemässä autoja.

 

Tapahtuman voisi suunnata enemmän Karmann Ghioille, mutta mulle on ihan sama kuka tulee ja millä härvelillä, jos paikalle jaksaa vaan vaivautua.

 

Jos tässä vaiheessa kiinnostus heräsi, niin yhteyttä allekirjoittaneeseen ja alotetaan tapahtuman suunnittelut ensikesälle samantien!

  • Like 3
Posted (edited)

Kyllä järjestäjän tehtävä on rajata mitä/ketä otetaan kinkereihin.. turha sitä täällä on jamppasta.. 

Ei mullakaan avoimet ovet ole kuin kieroille savolaisille ja muutamalle etelehän hetelmälle tietty pohjooseen porukat saa tulla kylään..

Kaenuulaisista ei pääse eroon vaikka ovet laittas lukkoon..

Edited by Urbantoy
  • Like 2
Posted

Ajatusleikki - olet portinvartijana tämön tapahtuman sisäänajoväylällä ja sinun tulee raakata jonosta ne ajoneuvot jotka ovat kelvollisia ajamaan sisään. Mitkä valitset? Mieti tarkkaan, sillä kaikki kolme autoa ovat ihan oikeasti olemassa. Olen ne kaikki nähnyt Suomen kilvissä.

 

A) Korinvaihtona aikojen saatossa isolla rahalla tehty auto on tehty käytännössä kokonaaan NOS-osista. Siinä ei ole käytännössä jäljellä enää yhtään mitään mitä alkuperäisessä umpiautossa oli. Umpilaiton siis. Auto on kuitenkin ulkoasultaan aivan todella hieno ja täysin alkuperäistä vastaava. Yksikään ihminen ei pysty sanomaan päällepäin että auto on väärennös, ellei pääse tsekkaamaan valmistenumeroa pohjalevystä tai rekisteriotteesta. Valmistenumero alkaa 11... eikä 15... Ellet tätä tiedä, luulet autoa aidoksi. Jatkoon vai ei?

 

B) Auto on 1964 tai vanhempi ja siksi sen valmistenumero ei kerro onko auto ollut uutena umpinainen vai avonainen. Numero on pelkkä juokseva numerosarja, 6,5 miljoonaa tai sitä pienempi. Vasta vuosimallista 1965 alkaen valmistenumero kertoi tyypin ja vuosimallin. No. Tässä kyseisessä autossa on kyllä aidon avomallin valmistenumero. Se kävisi ilmi tehtaan kirjeestä, jos omistaja olisi sellaisen tilannut. Homman juju on kuitenkin siinä että tässä kyseisessä autossa on väkisin umpiautosta tehty kori, jossa ei ole kaikkia tarvittavia vahvikkeita. Tätä et kuitenkaan voi päällepäin nähdä. Aidolta näyttää. Jatkoon vai ei?

 

C) Autossa on museokilvet ja sen pitäisi siis olla alkuperäistä vastaava. Autossa on kuitenkin Opel Asconan penkit, vuosimalliin kuulumattomat USA-puskurit, väärä takahelma, väärä äänenvaimentaja, liian uudet lattiapellit jne jne. Tällä kertaa valmistenumero ja kori rimmaavat, mutta museoajoneuvon statuksesta huolimatta auto ei mielestäni ole ollenkaan alkuperäistä vastaava. Jatkoon vai ei?

 

Huomaatteko että ei ole helppoa tehdä rajanvetoa sen suhteen mikä on kyllin hieno auto tapahtumaan. Enkä missään tapauksessa tahtoisi olla portinvartijana päättämässä kuka saa ajaa sisään ja kuka ei.

 

Mietitäänpä hetki.

 

Oltaisiinko tapahtumaa järjestämässä erikoiskoritehtaan tuotoksille? Vai onko kyseessä matemaatikkoliiton kesäkokous jossa numerot ratkaisevat?

Posted

Vähemmästäkin mietinnästä saa ankaraa päänsärkyä..

 

Ehdotus Pasille: Sinähän voit järjestää sellaisen tapahtuman itse kun haluat! Vaikka niille kaikille Karmann tehtaan tuotoksille.

 

Jos taas joku muu haluaa koolle Karmann Ghiat, niin mitäpä se sinuun vaikuttaa?

  • Like 1
Posted (edited)

Lainattu kevennys Overdriveltä :)

 

Museoautossa saa syödä ainoastaan kuivaa näkkileipää ja juoda sokeroimatonta sitruunamehua. Mitä rentouteen tulee, niin asustukseen pitää kuulua kireä pipo (kesäaikaan saa korvata nippusiteellä) ja autossa käytävän keskustelun täytyy kriittiseen sävyyn ruotia vieressä olevan auton vääränsävyisiä mustia ajovalon sähköjohtoja. Hymyileminen on sallittua ainoastaan 30 minuuttia vuodessa. Kaikki nämä asiat löytyvät pienellä painettuna sieltä museokilpiehdoista.

Edited by PZQ
  • Like 5
Posted

Ohjeeseen kyllä jäänyt paha virhe, eihän museoautoa voi näkkileivän murusilla sotkea, joku viimeisimmän myyntipäivän ylittänyt ylikuiva ruisleipä tähän tarkoiteukseen suositeltavampi vaihtoehto.

Posted

Varmaan järkevin kehitellä oma/yhteinen Karmann Treffen missä laajempi osanottomahdollisuus, KG jengi luultavasti haluaa paikalle KG ajoneuvoja.

Posted

Harvoin on ollut VW-autotapahtumiin niin paljoa tunkua, että pitää etukäteen miettiä ketä ei päästetä ja ketä ehkä päästetään. Ehkä voisi ajatella asiaa niinkin, että onko erillinen Karmann (tai joku muu) tapahtuma Suomessa perusteltu. MIksei voisi ihan hyvin kokoontua jonkun muun VW-tapahtuman yhteydessä ja vaikka sitten halutessaan rajatulla alueella, jos jotain autoon liittyvää erityispiirrettä on halu korostaa.

  • Like 2
Posted

No okei okei okei. Ehdotukseni siitä että tapahtumaan voisi tulla myös muun merkkisillä Karmann-koritehtaan tuotoksilla, oli huono. Ajattelin lähinnä muutamaa Porsche 356 -autoa, joiden ovitolpissa on Karmannin kyltit. Nuo autot olisivat passanneet teemaan varsin hyvin. En tullut ajatelleeksi miten laaja tehtaan tuotanto oli ja ehdotukseni otettiin ihan turhan kirjaimellisesti.

 

Ainakin ehdotukseni osoitti sen että vaikka pussihousu olenkin, en ole katsantokannaltani suppea. Tylsäksihän se kävisi jos tapahtumassa olisi vain saman näköisiä bilikoita, eikö?

 

No sitten alettiin keskustelemaan siitä saavatko korivaihdot osallistua. Kysyn edelleenkin, kumpi on tärkeämpi - numero vai kori?

 

Enpä ole kokenut museokilpien välissä ajamista mitenkään ankeaksi... Todellakaan. Se että saa jonkin yksityiskohdan palautettua sellaiseksi kuin se on joskus ollut, tuottaa suurta nautintoa. Se jos jossain johdossa on väärä kiiltoaste, ei ainakaan minun yöuniani häiritse.

 

Nykyisellä kiesilläni ei museoajoneuvon statusta ei ole. En tiedä tuleekokaan. Melko-varma-ehkä.

 

Entä jos tapahtuma on vain Karmann Ghioille? Tai pelkästään Karmann Cabrioleteille? Kummassakin tapauksessa paikalle tulee öö ehkä kymmenen autoa. Onko se silloin sellainen tapahtuma, jonka vuoksi kannattaa ajaa tässä pitkien etäisyyksien maassa varsin kaukaakin? Aika innokas pitää olla. Mitäs jos tapahtumaan kutsu kävisi kummallekin ryhmälle? Olisiko se KG-kuskien mielestä kamalaa vaikka vieressä seisoisi kymmenkunta avomallista Kuplaa? Ja sama toisin päin.

 

Jos joku alkaa tapahtumaa oikeasti tuunaamaan, voin auttaa tietyllä tavalla. Lisätietoa yv:llä.

  • Like 1
Posted

Koska nyt ei ole mitään varmaa tietoa tapahtumasta ja onko se pelkkä Ghia meetinki vai jopa Karmann meetinki, niin nyt vaan joku innokas tapahtumaa järjestämään.

 

Isoin työ kait lienee lopulta saada runsaasti näitä Karmanneja paikalle samaan aikaan.

 

Ajatuksena tän laatuinen tapahtuma/kokoontuminen/cruisinki oikeinkin mainio.

 

Pienimuotoisia kaveri ym tapahtumia/kokoontumisia Suomen kesä pullollaan ja niistä ehkä 2% tihkuu tiedot keskustelupalstoille... oliskohan Ghiahuhu tähän kategoriaan kuuluva juttu vai isompi?

 

Jatkakaa:)

Posted

Harvoin on ollut VW-autotapahtumiin niin paljoa tunkua, että pitää etukäteen miettiä ketä ei päästetä ja ketä ehkä päästetään. Ehkä voisi ajatella asiaa niinkin, että onko erillinen Karmann (tai joku muu) tapahtuma Suomessa perusteltu. MIksei voisi ihan hyvin kokoontua jonkun muun VW-tapahtuman yhteydessä ja vaikka sitten halutessaan rajatulla alueella, jos jotain autoon liittyvää erityispiirrettä on halu korostaa.

Ulkomaiden joissain tapahtumissahan on ns teema-autoja eli jonain vuonna avokuplat ghiat sota vw jne jne eli olisiko mitenkään ideaa koettaa järjestää teematapahtumaa esim bug in finn kylkeen.

Posted

Kukaan tänne ei oo ilmoittautunut Ghia tapahtuman järjestäjäksi, joten herää ajatuksia, tapahtumaa rakannetaan kaikessa hiljaisuudessa tai voiskos tämä olla ihan vaikka P. Hakalan oma huhu ja seurailee reaktioita ja sen pohjalta...

Posted

Kyllä huhu pitää ihan paikkansa eikä ole P.Hakalan oma huhu.

Henkilökohtaisesti minulta on kysytty osallistumista kyseiseen tapahtumaan jos sellainen järjestetään...Odotellaan nyt jos järjestäjällä riittää intoa loppuun saakka. 

  • Like 1
Posted

Kukaan tänne ei oo ilmoittautunut Ghia tapahtuman järjestäjäksi, joten herää ajatuksia, tapahtumaa rakannetaan kaikessa hiljaisuudessa tai voiskos tämä olla ihan vaikka P. Hakalan oma huhu ja seurailee reaktioita ja sen pohjalta...

 

No johan oli aivopieru...

 

Ilmiselvästikään et Arto tunne minua ja toimintatapojani.

 

Tiedon tästä hankkeesta sain hyvin hyvin lähellä itärajaa asuvalta henkilöltä, joka omistaa nykyään hyvin kauan aikaa sitten maahantuomani varsin varhaisenKarmann Ghian.

 

Hän oli kuullut hankkeesta henkilöltä joka asuu jossain tuolla Turun saariston suunnalla.

 

Siellä päin asuu myös henkilö jolla on peräti kolme Karmann Ghiaa.

 

Voit Arto kysellä heiltä asiasta lisää. Jos niin teet, kuulet että minä en ole ajatusta mahdollisesta tapahtumasta keksinyt.

 

Mitä vaikeammaksi tämä suunnittelu menee, sitä vähemmän minua kiinnostaa olla tapahtuman suhteen minkäänlainen primus motor.

  • Like 1
Posted

Joudunko mä nyt pitämään brasialaisten Karmann Ghiojen kokoontumisajot ihan ypöyksin? *sigh*

 

Kaveria ei jätetä... Jos tuollainen tapahtuma jollain ihmeen kaupalla sattuisi onnistumaan, olisi ilo ja suuri kunnia saada autosi mukaan riviin.

  • Like 1
Posted

Eiköhän se olis helpoin järjestää tapahtuma johon voi tulla vain Karmann Ghialla oli se sitten varustettu V8 motilla, vääränvärisillä

johdoilla tahi omistajansa omilla modauksilla.

Paikanpäällä ois siis keskustelunaiheita enemmältikkin?

Posted

No johan oli aivopieru...

 

Ilmiselvästikään et Arto tunne minua ja toimintatapojani.

 

Tiedon tästä hankkeesta sain hyvin hyvin lähellä itärajaa asuvalta henkilöltä, joka omistaa nykyään hyvin kauan aikaa sitten maahantuomani varsin varhaisenKarmann Ghian.

 

Hän oli kuullut hankkeesta henkilöltä joka asuu jossain tuolla Turun saariston suunnalla.

 

Siellä päin asuu myös henkilö jolla on peräti kolme Karmann Ghiaa.

 

Voit Arto kysellä heiltä asiasta lisää. Jos niin teet, kuulet että minä en ole ajatusta mahdollisesta tapahtumasta keksinyt.

 

Mitä vaikeammaksi tämä suunnittelu menee, sitä vähemmän minua kiinnostaa olla tapahtuman suhteen minkäänlainen primus motor.

Välillä pitää aivopieruilla kutitella asioista tietäviä lisäinfon toivossa ja eikös se oo hyvä vaan jos tääl porukka uteliasta. Siitä jos herneen vetää en mahda mitään.

 

Jätän nyt järkkärit ja huhutiedottajat tämän topicin suhteen rauhaan.

Posted

Kaveria ei jätetä... Jos tuollainen tapahtuma jollain ihmeen kaupalla sattuisi onnistumaan, olisi ilo ja suuri kunnia saada autosi mukaan riviin.

 

No kyllä paikalle ilmestyn heti jos tapahtuma järjestetään! 

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Ja juuri saamani tiedon mukaan tapahtuman päivämäärä on lyöty lukkoon. Se on kuulemma 15.-17.6. ja paikka jossain siellä Turun saaristossa.

 

Joku Håkan tapahtumaa järjestää. Sukunimi pääsi unohtumaan. Söderström tai Söderstrand tai... jotain. Jukka Torikka tuntee miehen, kyselkää lisätietoja siltä suunnalta.

 

Ehkä tulen, ehkä en. Riippuu kesän työvuoroista ja muista menoista.

 

Artolle tiedoksi että tämä tapahtuman järjesteleminen ei tosiaan ollut villin mielikuvitukseni tuotetta.

 

Over and out.

Edited by pasihakala

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...