Jump to content

Kattokaas mikä on myynnissä....


juujoo

Recommended Posts

Emmä mitää tiä, mutta onkohan vähä tukkoiset paikat, kun ei tuu tuolla paineella enempää... Ja mistäs tuota viinabensaa täällä sais??

 

Jaa-a, missä kohtaa sitten mahtaa olla ongelma hengityksen kanssa?

 

Orginal typ1 block upptaget för större slag och mera olja

2275cc

Mahle Kolvar

Cb vev

Bug pack stakar 5,5"

Street Eliminator toppar 44/37,5

Manley ventiler

Bug pack 1:4 vippor

Scat ventilfjädrar

Engle FK46 kam

Lättat och stiftat svänghjul

Extra oljetrång 1,5 liter

Oljekylare 9 raders

Bosch 1600cc spridare

Holset H1E turbo

PPF Dumpventil

Laddluftkylare modell lastbil

Autronic SM4 sprut och MSD 6A tändning

 

t. Mika

Link to comment

Hupsis! Taisin taas sohia ampiaispesää... :)

 

Paljonkos sitten Mikon hirmuista penkitetty ja millä paineilla?

 

Mitäs tekemistä mun rojuilla tai mun muille tekemillä laitteilla on tuon ruotsalaisen splitin kanssa? Toisekseen minä en suomalaisten katsastus- ja rakentelusääntöjen takia kerro julkisella foorumilla juurikaan mitään tekemisistäni...

 

Vai eikö täällä saakkaan esittää mietipiteitä tai ihmettelyjä "vapaata keskustelua"-osiossa? Vai onko splitin omistaja Arton kaveri ja loukkaannuit?? 8-/

 

Jotenkin tuo kokonaisuus ei mun mielestä vaan natsaa kohdalleen. 2 baria on verrattain paljon painetta ja viinabensalla pitäis mun käsityksen mukaan saada enemmän tehoa kuin tavan kasolla. Ketsa tosin saattaa olla oikeassa.

 

Jos vertailukohtaa haetaan, niin tässä yksi sellainen. Kannattaa kuunnella mitä kuuluttaja kertoo tehoista ja väännöstä...

 

 

Ja tässä vielä nopeampi veto samalla autolla..

 

 

No mistä sitten ahdistaa.. Hyvä kysymys. No esim. tuo vaparin nokka ei liene paras vaihtoehto... Mistäpä tuon tietäis...

Link to comment
Matadoori

http://www.blocket.se/vasterbotten/Temp ... m?ca=6&w=3

-----

jep! mut onko toi malli jo sillä toisella koneella?

 

seb.

Toi on jo sitä uudempaa mallia, jossa ei ollut ilmaboxeria. Juurikin tuota mallia tehtiin myös Suomessa, Linnavuoressa Valmetin 4035 lättäpäällä, eli pikkuvalmetin moottorilla...

 

Mutta eikös tossakin ollut eri kone vain sovitelaipalla tms kiinni eli bolt on vaihtaa ilmakone paikalleen.

Link to comment
Guest MarcMeri

Komeeta kalustoo tuolla Ruåttissa myynnissä, ja hinnatkin ihan mallikkaalla tasolla. Mitenkähän Tulli löis veroja johonkin 60-luvun alun vehkeeseen? Ei kai se kovin montaa satasta vois olla...?

Link to comment
Muistaakseni viimevuonna kerhomme Rollen vm.61 kuplasta meni hiukan vajaa 20 ekea veroja.

 

Vittu mitä riistoa Tulli harrastaa, kait se nyt sai ainakin puolet takas?

 

:)

Link to comment
Miten on jos tuo samanikäisen(tai kohtalaisen vanhan kuitenkin) Porschen, esim jokin 911, paljonkohan siitä menee veroja? Eikös jossain ollut laskentasivu?

Ottoauto.de auttaa, mutta 1970-luvun 911:stä pääsee maksamaan veroja muutaman satasen tänäpäivänä. Alin näyttää olevan 339 euroa ('74), ja '77 911 Turbostakaan ei joudu maksamaan kuin noin 1100 euroa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...