Jump to content

Mitäs sitten tehtäis?


Recommended Posts

Posted

Ei ku paaliin siitä saa 3kia henkilöautoa 6999 peltiämpäriä ja 56969 rautasta kalja tölkkiä.Thingiin 300 uutta pohjalevyä,400 nosto oven kiskoa 2 metriä Sallaan rautatietä jotka johtavat melkein venäjälle.yms ja Intialaiset tekis Suomalaisille kaikenmoisia matkamuistoja ja siihen jopa akun lyijykelpaa.Joo vedetään se Alangin rantaan niinku Finnjettikin.

Posted
Ääni museoentisöinnille.

Kuin myös.

 

Yksi ääni lisää museoinnille. Etuakselin käpälöintiin ja renkaiden vaihtamiseen pystyvät kaikki. Edellisen projektin perusteella harrastaja Nordlingilla löytynee kykyä muuhunkin...

Guest 1200-73
Posted

Jos on jo toinen toistaista tyyliä niin toisen pitää olla jotain ihan muuta.

Eli rotta! Mutta yhdyn siihen että hieno on tuli mitä vaan.

Guest riquuu
Posted
Resto-Cal tiätty, fuchsit alle ja tonttiin

 

ainoo vaihtoehto.

Posted
Jotain tällaistako pitäisi saada aikaiseksi?

416208.jpg

 

Eijei, ei missään nimessä. Museoautot on ihan yhtä out kun tontitus.

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
Posted

Vähän tollanen on valmistumassa, ohuttolppasena tosin. Eikä varmasti noin siistinä :-)

 

Vähä niinku välipalana kirpun kunnostuksen ja -61:en välissä.post-1735-13888362581166_thumb.jpg

  • 1 month later...
Posted

Tosiaan ton -61:en työn alle ottamista ennen putos käsiin sopiva yhdistelmä hyvää saksalaista materiaalia, joten päätin sitte kasata tällasen.

 

Keula oli joskus kolaroitu, siihen laikkasin luovuttaja-autosta pätkän.

post-1735-13888362694762_thumb.jpg

post-1735-13888362696017_thumb.jpg

post-1735-13888362696396_thumb.jpg

 

Pohjalevy o rempattu, puoliskot vaihdettu, uutta on jarruputket, letkut, sylinterit, laikat porsaan jaolla, satulat, leveet takarummut, pinnapultit ym.

 

Vanteet on noi mitkä näkyy, eli 7" leveet joten taakse vaihdoin lyhyemmät vetarit ja suojaputket. Renkaat eteen 195/50 ja taakse 205/60. Etuakseli pitää kaventaa, iskaritorneiks on jo olemassa 8mm raudasta leikatut palikat.

Posted

Pari paikkaa piti tehä, melkeen samanlaiset molemmille puolille. Muuta ei sit oikeestaan tarvikaan korjata. Kopan voi myöhemmin siivota ja vaikka ylimaalata jos haluu. Nyt se ei sovi suunnitelmaan...

post-1735-13888362696714_thumb.jpgpost-1735-1388836269709_thumb.jpg

 

Koeajo saattaa olla jo olarissa, saa ny nähä.

Posted

Ilta/yövuoro päätti purkaa ja irrottaa etuakselin kavennusta varten. Se onnistui helposti, nostamalla koppa pois tieltä ja käyttämällä mm. tukivarsiin silmitöntä väkivaltaa.

post-1735-1388836269804_thumb.jpg

 

Koppa pysyy pystyssä hienosti takapuskurin varassa, kun siinä on tuliterät oobersdorffeilta hommatut tukiraudat.

post-1735-13888362698524_thumb.jpg

 

Siivooja jätti tulematta töihin, voi olla et hetki taas haetaan kaluja ja kapuloita.post-1735-13888362698805_thumb.jpg

 

Nyt tulee muutama päivä taukoo, voi olla että vasta maanantaina pääsee jatkamaan. Panokset kovenee, ainakin olarin suhteen... :-)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...