NordBling Posted August 21, 2008 Share Posted August 21, 2008 Tällanen tömpsähti talliin tänään. Pidetäänkö patina, tehäänkö museo vai mitä? Quote Link to comment
Volkkaristi Posted August 21, 2008 Share Posted August 21, 2008 Ehdotus: paloittelusurma, sen taltionti ja esitys vaikka ens biffissä. Nätti on kyl patina. Quote Link to comment
kuplatin Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Resto-Cal tiätty, fuchsit alle ja tonttiin Quote Link to comment
-tipi- Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Ääni museoentisöinnille. Quote Link to comment
-AP- Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Historic Rally Oettinger Replica ! http://www.kaeferfriseure.de/upload/pdf ... 300_34.PDF http://www.kaeferfriseure.de/upload/pdf ... _gf_64.pdf Quote Link to comment
Guest Barn Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Ei ku paaliin siitä saa 3kia henkilöautoa 6999 peltiämpäriä ja 56969 rautasta kalja tölkkiä.Thingiin 300 uutta pohjalevyä,400 nosto oven kiskoa 2 metriä Sallaan rautatietä jotka johtavat melkein venäjälle.yms ja Intialaiset tekis Suomalaisille kaikenmoisia matkamuistoja ja siihen jopa akun lyijykelpaa.Joo vedetään se Alangin rantaan niinku Finnjettikin. Quote Link to comment
NO H2O Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Hyvä hyvä... Jonkin sortin harrastelija taputtelee käsiään yhteen... Hyvältä kuulostaa, tuli tuosta ihan mitä hyvänsä. Quote Link to comment
NordBling Posted August 22, 2008 Author Share Posted August 22, 2008 Jos tekis ensin vähän nurkista, sitte takaa, alta ja lopuks sisältä. Quote Link to comment
Marko Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Strokeri konttiin ja ajoon. Quote Link to comment
Guest Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Ääni museoentisöinnille. Kuin myös. Quote Link to comment
kuplatin Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Ääni museoentisöinnille. Kuin myös. Oikestaan joo, ihan samaa mieltä... Vasta sitten ne fuchsit alle ja tonttiin =P Quote Link to comment
Ketsa Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 Ääni museoentisöinnille. Kuin myös. Yksi ääni lisää museoinnille. Etuakselin käpälöintiin ja renkaiden vaihtamiseen pystyvät kaikki. Edellisen projektin perusteella harrastaja Nordlingilla löytynee kykyä muuhunkin... Quote Link to comment
Guest 1200-73 Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 Jos on jo toinen toistaista tyyliä niin toisen pitää olla jotain ihan muuta. Eli rotta! Mutta yhdyn siihen että hieno on tuli mitä vaan. Quote Link to comment
Guest riquuu Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 Resto-Cal tiätty, fuchsit alle ja tonttiin ainoo vaihtoehto. Quote Link to comment
Guest Barn Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 Ääni museoentisöinnille. Senkin pussihousu,,,dd Quote Link to comment
NO H2O Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 Näin syksyn tullessa näitä näyttää löytyvän kuin sieniä metsästä... Mitäs tästä tekis? Quote Link to comment
NordBling Posted August 31, 2008 Author Share Posted August 31, 2008 Jotain tällaistako pitäisi saada aikaiseksi? Täälläkö muka? Quote Link to comment
metake Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 Jotain tällaistako pitäisi saada aikaiseksi? Eijei, ei missään nimessä. Museoautot on ihan yhtä out kun tontitus. Quote Link to comment
UltraVW Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 Olen täysin samaa mieltä metaken kanssa... Quote Link to comment
-tipi- Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Jokos wanna be callook on niin vanhaa et se kokee renesanssinsa... Quote Link to comment
NordBling Posted September 1, 2008 Author Share Posted September 1, 2008 Old school race? Quote Link to comment
metake Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Old school race? No nyt aletaan olemaan asian ytimessä :) Quote Link to comment
Lasse Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Huilut lienee se juttu näissä vanhan koulukunnan hommissa? Pussihousut vaan jalkaan ja letka-ajoon. Quote Link to comment
Tanhis Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Ei ei kun oldspeed on in eli tyyliin 2x 28 PIC kaasarit nurkkiin. Ja kiinteejalkanen kone :) Quote Link to comment
hanski. Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 laikkaat palasiksi ja loput paaliin... Quote Link to comment
Guest Jakke Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Eikö tällainen olis aika komee ;) Quote Link to comment
kuplatin Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Ei ei kun oldspeed on in eli tyyliin 2x 28 PIC kaasarit nurkkiin. Ja kiinteejalkanen kone :) Kyllä rokkais! Okrasan vermeet pataan ja abarth 4-tip perästä röpöttään.. ;) NO kappas, tuostahan sitten vaan bolt-on kone alle :D Quote Link to comment
mite^ Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Annat mulle niin saan Jokkikseen pari uutta hyttiä :) Sisustat ja koneet voit pitää. rullaavat kopat mulle :P Quote Link to comment
NordBling Posted September 2, 2008 Author Share Posted September 2, 2008 Kikkara olis jo. Heitellään tätä vaikka sitte autosta toiseen. Quote Link to comment
NO H2O Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 No voi pahus, tästä ei tullutkaan mitään... :-/ Quote Link to comment
Volkkaristi Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 hjyvä baja aihio? Quote Link to comment
NordBling Posted July 25, 2010 Author Share Posted July 25, 2010 Aattelin vaan ilmottaa, et tälle ei oo tehty yhtään mitään. Räbää vois joku koittaa kaupata. Quote Link to comment
Pedalpusher Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Kärsä tonttiin ja strokeri konttiin. Quote Link to comment
-Alex- Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Ellei joku vielä jo ehdottanut, minä ehdottaisin sleeperin tekoa :) Quote Link to comment
NordBling Posted September 12, 2010 Author Share Posted September 12, 2010 Vähän tollanen on valmistumassa, ohuttolppasena tosin. Eikä varmasti noin siistinä :-) Vähä niinku välipalana kirpun kunnostuksen ja -61:en välissä. Quote Link to comment
NordBling Posted October 26, 2010 Author Share Posted October 26, 2010 Tosiaan ton -61:en työn alle ottamista ennen putos käsiin sopiva yhdistelmä hyvää saksalaista materiaalia, joten päätin sitte kasata tällasen. Keula oli joskus kolaroitu, siihen laikkasin luovuttaja-autosta pätkän. Pohjalevy o rempattu, puoliskot vaihdettu, uutta on jarruputket, letkut, sylinterit, laikat porsaan jaolla, satulat, leveet takarummut, pinnapultit ym. Vanteet on noi mitkä näkyy, eli 7" leveet joten taakse vaihdoin lyhyemmät vetarit ja suojaputket. Renkaat eteen 195/50 ja taakse 205/60. Etuakseli pitää kaventaa, iskaritorneiks on jo olemassa 8mm raudasta leikatut palikat. Quote Link to comment
NordBling Posted October 26, 2010 Author Share Posted October 26, 2010 Pari paikkaa piti tehä, melkeen samanlaiset molemmille puolille. Muuta ei sit oikeestaan tarvikaan korjata. Kopan voi myöhemmin siivota ja vaikka ylimaalata jos haluu. Nyt se ei sovi suunnitelmaan... Koeajo saattaa olla jo olarissa, saa ny nähä. Quote Link to comment
NordBling Posted October 27, 2010 Author Share Posted October 27, 2010 Ilta/yövuoro päätti purkaa ja irrottaa etuakselin kavennusta varten. Se onnistui helposti, nostamalla koppa pois tieltä ja käyttämällä mm. tukivarsiin silmitöntä väkivaltaa. Koppa pysyy pystyssä hienosti takapuskurin varassa, kun siinä on tuliterät oobersdorffeilta hommatut tukiraudat. Siivooja jätti tulematta töihin, voi olla et hetki taas haetaan kaluja ja kapuloita. Nyt tulee muutama päivä taukoo, voi olla että vasta maanantaina pääsee jatkamaan. Panokset kovenee, ainakin olarin suhteen... :-) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.