Jump to content

Doppelin pimppaus, ja muut meneillään olevat projektit


Recommended Posts

Posted

Tämä kelta-oranssi ajautui sitten miulle vaihtokauppa härdellin jälkeen.

 

Kattoa on laskettu ~10 cm, ja alusta valmiiksi tontitettu.

Tarkoitus on maalata auto vielä syksyn aikana, Jukka vetäisee alaosaan metallihohto punaista, ja yläosaan helmiäisvalkoista.

 

Sisustus menee kokonaan uusiksi, pistetään vähän pehmeämpää takapenkkiä, kyseessä kuitenkin henkilöauto.

 

Purkaminen on aloitettu, toivottavasti taas keväällä nipussa?

 

Pari kuvaa:

post-12-13888360333278_thumb.jpg

post-12-13888360333566_thumb.jpg

post-12-1388836033375_thumb.jpg

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Itä-Suomen pallomafia senku voimistuu. Ens kesän tapahtumissa ei Joensuu/Outokumpu -sektiolta nähdä muita kun palliksia? Sepon pimp-doppeli, Oldiksen madallettu 8-paikkainen bussi, Tipin retkuilubussi ja miun maastodoppeli?

 

Puavo @ dwl

  • 1 month later...
Posted

Moottoriakin suunniteltu. 76 akseli, I-profi veivit ja normi 1600 pyttymäntäsarja. Janilta tulee ruiskuosat ja lisäksi suorasytkä.

 

Saas nähdä kauanko menee että saan käymään, kokemusta ei ole, mutta harjoitellaan....

  • 2 weeks later...
Posted

Etupenkit paikoillaan, verhoilla pitää uudelleen, kunhan värit vielä varmistuvat.

Taakse asennettu vetokoukku ja puskuri. Tämä ei ollutkaan mikään minuutissa tehty, vaan koukkua piti kaventaa, hitsata uudet kiinnikkeet, siirtää puskurinkiinnikkeet hitsillä kiinni koukun sivuihin, rälläköidä puskurista kiinnityspulttien peltiosat irti ja kääntää lipareet toisinpäin, nyt heftillä kiinni. Mutta suht koht paikoillaan.

 

Tommoinen doppeli on aika mainio vekotin rakennella, on riittävän iso työpöytä mukana.

post-12-13888360507054_thumb.jpg

post-12-13888360507266_thumb.jpg

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted
Jotain edistystä.

"paljekaukalo" on paikoillaan ja sen alla eberi.

Ai tähän tulee lämpölava niinkuin isoissakin sora-autoissa on. Irtoo tavara lavalta talvellakin...

Posted

Lava nostettu lattialle ylösalaisin hitsausta varten.

 

Etupäästään lava lukittuu paikoilleen painesylinterillä joka kiinnitetään "uuden" lavan runkoon.

 

Moottorikin lähes valmis, 1600cc, engle 110, ruisku ja suorasytkä.

post-12-13888360815544_thumb.jpg

post-12-13888360815817_thumb.jpg

post-12-13888360816076_thumb.jpg

Posted

Sehän vasta kalliiksi tulisi, jos heinäkuormat kippailisivat kesken reissua... Eli luultavasti sylkky on ollut halpa kerta investointi :-)

Guest Toheltaja
Posted

pienenä vinkkinä, nuo tavalliset sylkyt ei sitten kestä tuota käyttöä mihin Sepi sen on laittanu. Johdesylkyt ja lukitussyölkyt on erikseen. Tossa käy niin että jos lava pääse pompottamaan ja toi sylkky ottaa voimat vastaan, niin se ei monenkaan viikon päästä enää vetä itteensä sisään, koska akseli on saanut kipeetä, sekä mäntä ja tiivisteosat sylkyn sisältä...

Posted

Mun mielestä todella hienoa että tehdään erilaista. Harrastuksessa ei ole mitään merkitystä onko se tarpeellista. Massasta pitää erottua ehdottomasti.

Jos harrastuksessa pitää olla jotain järkeä, niin menee vaikka vapaapalokuntaan.

Toisilla harrasteena notkua netissä kaiket ajat ja virtuaaliharrastaa.

Guest Toheltaja
Posted

Kaikkihan tätä palstaa lukee ku valtiolakia, ei mitään leikkimielisyyksiä siis pyydän :D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...