Jump to content

Asiantuntijapalsta!


Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Mika Raussi

No rupes rokkaamaan tääkin. 64 bittisessä vistassa tuntus olevan vielä enemmin säätöä kun notepadin ajaminen adminina. Ois xp toisella kovalevyllä mut se kaikki boottaaminen rupes tuntumaan niin kovin valloiselta.

 

Kustannuksiin vois osallistua ihan heittämällä, mut ei oo vieläkään tullu sitä tarraa postissa :p

Link to comment

ei toiminut töissäkään mulla tänää kun koitin. Nyt kotona ja pääsi sisään ilman mitään kikkailuja. kannatusmaksu on käytössä esim jokkis.netissä lopuilla rahoilla sitten ostetaan palkintoja jotka jaetaan sitten esim jokkisveikkauksen parhaille eri putiikkien lahjakortein jnejne. Jos moni maksaa 5e niin tuota voisi soveltaa myös täällä? Itse kun ei tule tapahtumissa käytyä. Lähes aina päällekkäin harrastuksen kanssa. Tokihan sen vitosen maksan kun tästä palstasta on riippuvaiseksi tullut :)

Link to comment
kuva ja alle lukemaan "kustannuksiin osallistunut ASIANTUNTIJA"

 

Vai miten ois suora lainaus "Vain asiandundijad joovad" virolaisen olutpullon kyljestä...

 

Jep toi ois hyvä, viru öllelle mainontaa :) Meistrid pruulivad, asiajatundijad joovad...vai miten se meni...

 

Joo muutamalla roposella mukana kans!

Link to comment
Lakkautetaan pölhölä ja ajetaan tällä sivulla.hah...

 

Ai miten?

Kerro mitä säkin teet Tervonen tän harrastuksen eteen? Vittuilet?

 

Ilman pölholää ja yhistystä ei ois esim Openia, SpeedDayta ja Urtsia.

Mieti sitä.

 

Tavalliset harrastajat mahdollistavat tapahtumien tekemisen.

Niin se vaan on.

 

Nyt lissee viinaa ja piis vaan hipiltä.

 

-tOmi-

Link to comment
Lakkautetaan pölhölä ja ajetaan tällä sivulla.hah...

 

Ai miten?

Kerro mitä säkin teet Tervonen tän harrastuksen eteen? Vittuilet?

 

Ilman pölholää ja yhistystä ei ois esim Openia, SpeedDayta ja Urtsia.

Mieti sitä.

 

Tavalliset harrastajat mahdollistavat tapahtumien tekemisen.

Niin se vaan on.

 

Nyt lissee viinaa ja piis vaan hipiltä.

 

 

Totta puhut en paljoakaan.. harrastan vaan volkkareita joita on aina ollut syntymästä lähtien.. liityin pölhölään ekakerran 1982 wasastjernan aikoihin..välillä en ollut maksava asiakas vaikka pelattiin maanmainioitten Iisalmen pihliksien ja kuopijon karien ja käiväröitten kanssa kauan sitten..sitten muutin Ruottiin mutta pölhölä ei voinut lähettää liittymismaksua ulkomaille ja siihenhän se loppu...just kun olin liittymässä takaisin niin tuli tämä sana ei ole vapaa sensuuri ja minä en tykkää puoluekuri toiminnasta harrastamisessa...ja toki nostan hattua niille jotka jaksaa pakertaa siviilissä harrastuksen eteen..minulla se ei ole mahdollista työni vuoksi joten mulla jää vaihtoehdoksi vain vähän niinkuin sinä sanoit v...ittuilla siis kommentoida niin kuin tuolla ylhäälllä lukee vapaatakeskustelua..ja toki Olariin tullaan.....harrastamaan......Ja hyvä heeba.. tulee vähän vipiinä näihin keskusteluihin kun tämä on niin tylsää muuten.Kippish sullekkin.Tarjoan über romutorilla viikonpäästä makkarat :) ja hessikissä Saksalaiset kaljat...

 

-tOmi-

Link to comment

kohtahan tässä on pelissä jo satoja euroja. Jokkis.netissä myös on sellainen kun maksaa kannatusmaksun niin voi kirjoitella palstalle. Muuten ei voi. Tännekkin vois jonkun oman rajatun alueen tehä? Eikai siitä mitään hyötyä silti ole :D

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...