Jump to content

Mitä ostit tänään?


Recommended Posts

Tämmöisen. Jännittää ehtiikö saapua pukin kontissa.. :D

Mulla on samanlainen. Kerro sitten minkälaisen anturin kanssa tuo toimii, tai mitä modausta tarvii tehdä jos käyttää kuplan anturia. Jos saisin vihdoin omani asennettua.. :)

Link to comment

Kannet ovat DRD L6 ja poraus 90.5mm. Speksit tuolta:

https://www.drdracingheads.com/xcart/DRD-L6-CNC-ported-type1-heads.html

 

Halvemmat ne oli kuin esim. vastaavat Scatit. Paremmuudesta en tiedä.

Pistän tulosta kun mitataan virtaukset.

 

Näytti kyllä kuvassa poraus ja venat isommilta, mutta erehdyin. Mulle ei toki mitenkään kuulu, mutta jos utelias saa olla, niin millaiseen käyttöön oot noita ajatellut? Turbokone kadulle? Palotilat on vaan aika isot (64cc). Noilla kansilla ja yläpään 1,3mm välyksellä 69*90,5 koneeseen tulee n. 7,13:1 puristussuhde. Ja 82*90,5 tekee n. 8,29:1 puristuksen. Olis kyl valmiit kannet turbostrokeriin.

Link to comment

Hyvän näköiset. ilmeisesti 15" mutta mikä leveys ja mikä ET?

Nämä on 15x7 ET 0 menee taakke ja eteen 15x6 ET 0 tulossa, löytyypi myös 15x8 ja 17x6/7/8 ja ET +12 jako on 5x4,5/4,75. Nämä siksi kun halusin leveyttä vanteeseen ja eroon levitetyistä peltivanteista (15x6 ET 12 ja 15x7,5 ET 30) mulla on siis levitettyä loksua ja kavennettua etuakselia ähtärissä.

Takapääkin pitäs just mahtua mutta jos tulee ongelmia niin lyhkästä vetaria tai irtonapaa sorvissa

 

http://www.tradeparts.info/components.asp?Function=List&category=365

Edited by Anpu
Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

No kas - mulla oli ihan sama ajatus ja alustavasti tiedustelinkin käikäleitä. Oliskohan pitänyt synkata niin olisivat tulleet samalla rahdilla. Noihin hieman alkup. Leveämmät kehät kai? Se oli ainakin oma ajatus...

 

Tulipahan hulluna tilattua neljä tämmöistä... :)

 

356%2016in.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...