Jump to content

Mitä ostit tänään?


Recommended Posts

Kaasupullo sitten myöhemmin alkuvuodesta joko paikallisesta liikkeestä tai firman kautta.  Vaihtoehdot 5L ja 11L ArMix..  Firman kautta ehkä muitakin airliquiden kaasuja valittavissa. Tuolla onkin hyvä harjoitella..

Edited by -Alex-
Link to comment

Olihan se kallis ostos, tooloutlet.fi nettikaupasta kolmella osamaksulla..aika suuria hintaeroja oli eri kaupoissa. No nyt saa rauhassa kuplaa hitsata ja eikä tartte jokaisen pikkuhitsauksen takia käydä jossain muualla. Mielenkiintoinen asetus tuo lämmön hienosäätö..

Link to comment

Hyvännäköiset käytetyiksi kansiksi, käsittääkseni hyvän tekijän jäljiltä että varmasti virtaa hyvin. Vai onko nuo sittenkään samat, uuden näköiset?

 

EDIT: eli ne olikin Herra Mäeltä ostetut.. :D

 

 

Keinut 1.4 vai 1.5?

Edited by -Alex-
Link to comment

Tänään pääsee paremmin tutustumaan, mutta kyllä se hyvältä näyttää. Maalipintakin lähtenee myllyttämällä hyväksi. Harmi, että kun joskus vuosiavuosia sitten maalattu, niin lokarin tiivisteetkin maalattu.

 

Akkukotelon pohjasta hitsattu ja vasemman helman takapäästä. Muuten on alkuperäinen ja hitsaamaton. Eikä tarvinne hitsatakkaan. Eberikin löytyy pellin alta :)

 

Moottori on uusittu, mutta alkuperäinen kone tuli mukaan oli vaihdettu öljyvuotojen takia kuulemma. Alkuperäinen huolto- ja käyttöohjekirja tuli mukana. Auto on alkuperäisissä kilvissä ja rekisterissä, mutta katsastettu viimeksi -05. Ajettu tällä on vähän yli 100 tkm.

 

Mun eka paksutolppa ja oikein tyytyväinen hankintaa. Valmistenumeron perusteella -62, kai.

Link to comment

tosta kuvakulmasta kuvattuna ja tältä istumalta katsottuna ok:n näköinen peli, vaatiko paljon työtä leimaan,vai on jo?

Tänään pääsee paremmin tutustumaan, mutta kyllä se hyvältä näyttää. Maalipintakin lähtenee myllyttämällä hyväksi. Harmi, että kun joskus vuosiavuosia sitten maalattu, niin lokarin tiivisteetkin maalattu.

 

Akkukotelon pohjasta hitsattu ja vasemman helman takapäästä. Muuten on alkuperäinen ja hitsaamaton. Eikä tarvinne hitsatakkaan. Eberikin löytyy pellin alta :)

 

Moottori on uusittu, mutta alkuperäinen kone tuli mukaan oli vaihdettu öljyvuotojen takia kuulemma. Alkuperäinen huolto- ja käyttöohjekirja tuli mukana. Auto on alkuperäisissä kilvissä ja rekisterissä, mutta katsastettu viimeksi -05. Ajettu tällä on vähän yli 100 tkm.

 

Mun eka paksutolppa ja oikein tyytyväinen hankintaa. Valmistenumeron perusteella -62, kai.

Link to comment

Tänään pääsee paremmin tutustumaan, mutta kyllä se hyvältä näyttää. Maalipintakin lähtenee myllyttämällä hyväksi. Harmi, että kun joskus vuosiavuosia sitten maalattu, niin lokarin tiivisteetkin maalattu.

Akkukotelon pohjasta hitsattu ja vasemman helman takapäästä. Muuten on alkuperäinen ja hitsaamaton. Eikä tarvinne hitsatakkaan. Eberikin löytyy pellin alta :)

Moottori on uusittu, mutta alkuperäinen kone tuli mukaan oli vaihdettu öljyvuotojen takia kuulemma. Alkuperäinen huolto- ja käyttöohjekirja tuli mukana. Auto on alkuperäisissä kilvissä ja rekisterissä, mutta katsastettu viimeksi -05. Ajettu tällä on vähän yli 100 tkm.

Mun eka paksutolppa ja oikein tyytyväinen hankintaa. Valmistenumeron perusteella -62, kai.

Oliko tämä säilytyksessä hämeenlinnassa linja-autoaseman vieressä parkkihallissa? Tuli tarkasteltua autoa muutamaan kertaan kun olen käynyt teippailemassa takseja kyseisessä parkkihallissa... Onnea kaupoista!

  • Like 1
Link to comment

Ei ollu siellä, ainakaan vuoden 2010 jälkeen. Siitä asti säilössä Leppäkoskella ja sitä ennen viisi vuotta jossain taloyhtiön tallissa. 2005 viimeksi leimalla

Kesällä tapasin tämän omistajan Turengissa ja juttelin tovin, halua laittaa auto kuntoon tuntui olevan jonkin verran mutta ei näköjään riittävästi :)

  • Like 1
Link to comment

No tämän paperit sain eilen, vaikka vko sitten auton hain noilta sijoltaan kotiin. Oli seissyt tuossa 8- vuotta.

Kone on 92mm männillä, Virtasen nokalla, jollain isoilla venttiileillä, käärmeenpesä, weber, 009-jakaja jnejne. Ajettu vain vähän kadulla laakeroinnin jäljiltä, ennen seisomaan jäämistä. -71 1302S, alkuperäisellä kattoluukulla. :)

post-3187-0-34195100-1449420924_thumb.jpeg

post-3187-0-55502400-1449421226_thumb.jpeg

Edited by JiiPeL
Link to comment

Saksasta tuli uus lohko ja Jenkeistä uus kampura:)

 

Wasserista tehty oxy lohkon aihio, jossa runkolinjan 2. ja 3. pukki aarporattu T1 tai T4 laakereille? Saako noita saksasta niin halvalla, ettei kannata suomessa enää tehdä:)

Edited by VW-63
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...