JaniM Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 Rautaysiä eteen WasserWiimaan, josko talvella tapahtuisi tallilla jotain.. 8 Quote Link to comment
torppari Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 Sylvi Kekkosen henkilökohtaisen lääkärin Ford Zephyrin SF-merkki....melkein sukua julkkikselle...:)??? historian havinaa...heh:) -Aleksi Quote Link to comment
torppari Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 (edited) huti Edited November 23, 2015 by torppari Quote Link to comment
-Alex- Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 Shoppailin pitkästä aikaa: 2 Quote Link to comment
sleepercooler Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 Hyvä vehe!!!! :) Quote Link to comment
-Alex- Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 (edited) Kaasupullo sitten myöhemmin alkuvuodesta joko paikallisesta liikkeestä tai firman kautta. Vaihtoehdot 5L ja 11L ArMix.. Firman kautta ehkä muitakin airliquiden kaasuja valittavissa. Tuolla onkin hyvä harjoitella.. Edited November 24, 2015 by -Alex- Quote Link to comment
Pedalpusher Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Airliquide on ollut tosi hyvä valinta, otin 4v sitten 11L pullon ja 3 kertaa käynyt vaihtamassa. 2 eri paikassa. Quote Link to comment
-Alex- Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Olihan se kallis ostos, tooloutlet.fi nettikaupasta kolmella osamaksulla..aika suuria hintaeroja oli eri kaupoissa. No nyt saa rauhassa kuplaa hitsata ja eikä tartte jokaisen pikkuhitsauksen takia käydä jossain muualla. Mielenkiintoinen asetus tuo lämmön hienosäätö.. Quote Link to comment
kari kittilä Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Tämmöset tupsahti tontille:) 1 Quote Link to comment
-Alex- Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 (edited) Hyvännäköiset käytetyiksi kansiksi, käsittääkseni hyvän tekijän jäljiltä että varmasti virtaa hyvin. Vai onko nuo sittenkään samat, uuden näköiset? EDIT: eli ne olikin Herra Mäeltä ostetut.. :D Keinut 1.4 vai 1.5? Edited November 25, 2015 by -Alex- Quote Link to comment
Mäki Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 (edited) Tämmöset tupsahti tontille:) Edelliset, kun eivät virranneet tarpeeksi, niin otettiin nämä hyllystä tilalle. Katumoottoriin tietysti. Mutta hyvät nuokin olivat. Edited November 26, 2015 by Mäki Quote Link to comment
-Alex- Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Esab caddy mig C200i testattu töissä eri asetuksi, hyväksi todettu..työnjohtajan mielestä vain pitäis maalata oranssiksi :D Quote Link to comment
sleepercooler Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 ..työnjohtajan mielestä vain pitäis maalata oranssiksi :D Taitaa olla ke(m)ppi miehiä ;) Quote Link to comment
-Alex- Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Meillä 95% koneista töissä Kemppiä muutenkin ja pari Everlast tiggiä sekä yksi Rehm mig tais olla.. Reissuhommiin tuli pari Kempin 300A kompaktimigiä.. Taitaa olla ke(m)ppi miehiä ;) Quote Link to comment
sleepercooler Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Shoppailin pitkästä aikaa: Olisko vastaava kemppi ollut paljonkin kalliimpi???? Quote Link to comment
-Alex- Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Tooloutletin hinnat: Kemppi 170A versio 955€ Esab 160A versio 730€ Esab 200A versio 935€ http://www.tooloutlet.fi/fi/Tuotteet/Hitsaus+ja+juottaminen/Hitsauskoneet/MIGMAG/98/MIG-hitsauskone+Kemppi+MinarcMig+170+Evo/2161 http://www.tooloutlet.fi/fi/Tuotteet/Hitsaus+ja+juottaminen/Hitsauskoneet/MIGMAG/98/MIG-hitsauskone+Esab+Caddy+Mig+C160i/236 http://www.tooloutlet.fi/fi/Tuotteet/Hitsaus+ja+juottaminen/Hitsauskoneet/MIGMAG/98/MIG-hitsauskone+Esab+Caddy+Mig+C200i/2171 200A kemppi jo yli 1200€.. http://webshop.industriacenter.fi/category/143/migmag-hitsauskoneet-kemppi Quote Link to comment
sleepercooler Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 (edited) Kempi on on vähän hifisteliöiden vehe ,samat ominaisuudet esabissa. Esabbi vain halvenpi, kuitenkin laadukas kone ja tallikäytöön passreli Toi kone on tosi hyvä wolkkarin hitsaukseen ;) Edited November 27, 2015 by sleepercooler Quote Link to comment
Hebster52 Posted December 4, 2015 Share Posted December 4, 2015 Tämmöinen tuli postissa tänään… :D Quote Link to comment
eekoo Posted December 4, 2015 Share Posted December 4, 2015 (edited) 15v kuivassa seisseen osiltaan täydellisen 56 ovaalin ja pari kuomukärryllistä pohjia ,vaihteistoja, konei, peltei.. jotain tulee myyntiin kunhan inventoin enstex.. kone pyörii ja muutenki tyytyväinen ostaja https://picasaweb.google.com/100165292843498342225/Kupla1956 Edited December 16, 2015 by eekoo 1 Quote Link to comment
JiiPeL Posted December 4, 2015 Share Posted December 4, 2015 (edited) Tämän -63:sen Edited December 4, 2015 by JiiPeL 2 Quote Link to comment
sleepercooler Posted December 4, 2015 Share Posted December 4, 2015 tosta kuvakulmasta kuvattuna ja tältä istumalta katsottuna ok:n näköinen peli, vaatiko paljon työtä leimaan,vai on jo? Quote Link to comment
JiiPeL Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Tänään pääsee paremmin tutustumaan, mutta kyllä se hyvältä näyttää. Maalipintakin lähtenee myllyttämällä hyväksi. Harmi, että kun joskus vuosiavuosia sitten maalattu, niin lokarin tiivisteetkin maalattu. Akkukotelon pohjasta hitsattu ja vasemman helman takapäästä. Muuten on alkuperäinen ja hitsaamaton. Eikä tarvinne hitsatakkaan. Eberikin löytyy pellin alta :) Moottori on uusittu, mutta alkuperäinen kone tuli mukaan oli vaihdettu öljyvuotojen takia kuulemma. Alkuperäinen huolto- ja käyttöohjekirja tuli mukana. Auto on alkuperäisissä kilvissä ja rekisterissä, mutta katsastettu viimeksi -05. Ajettu tällä on vähän yli 100 tkm. Mun eka paksutolppa ja oikein tyytyväinen hankintaa. Valmistenumeron perusteella -62, kai. Quote Link to comment
JiiPeL Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 tosta kuvakulmasta kuvattuna ja tältä istumalta katsottuna ok:n näköinen peli, vaatiko paljon työtä leimaan,vai on jo?Tänään pääsee paremmin tutustumaan, mutta kyllä se hyvältä näyttää. Maalipintakin lähtenee myllyttämällä hyväksi. Harmi, että kun joskus vuosiavuosia sitten maalattu, niin lokarin tiivisteetkin maalattu. Akkukotelon pohjasta hitsattu ja vasemman helman takapäästä. Muuten on alkuperäinen ja hitsaamaton. Eikä tarvinne hitsatakkaan. Eberikin löytyy pellin alta :) Moottori on uusittu, mutta alkuperäinen kone tuli mukaan oli vaihdettu öljyvuotojen takia kuulemma. Alkuperäinen huolto- ja käyttöohjekirja tuli mukana. Auto on alkuperäisissä kilvissä ja rekisterissä, mutta katsastettu viimeksi -05. Ajettu tällä on vähän yli 100 tkm. Mun eka paksutolppa ja oikein tyytyväinen hankintaa. Valmistenumeron perusteella -62, kai. Quote Link to comment
jori Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Tänään pääsee paremmin tutustumaan, mutta kyllä se hyvältä näyttää. Maalipintakin lähtenee myllyttämällä hyväksi. Harmi, että kun joskus vuosiavuosia sitten maalattu, niin lokarin tiivisteetkin maalattu. Akkukotelon pohjasta hitsattu ja vasemman helman takapäästä. Muuten on alkuperäinen ja hitsaamaton. Eikä tarvinne hitsatakkaan. Eberikin löytyy pellin alta :) Moottori on uusittu, mutta alkuperäinen kone tuli mukaan oli vaihdettu öljyvuotojen takia kuulemma. Alkuperäinen huolto- ja käyttöohjekirja tuli mukana. Auto on alkuperäisissä kilvissä ja rekisterissä, mutta katsastettu viimeksi -05. Ajettu tällä on vähän yli 100 tkm. Mun eka paksutolppa ja oikein tyytyväinen hankintaa. Valmistenumeron perusteella -62, kai. Oliko tämä säilytyksessä hämeenlinnassa linja-autoaseman vieressä parkkihallissa? Tuli tarkasteltua autoa muutamaan kertaan kun olen käynyt teippailemassa takseja kyseisessä parkkihallissa... Onnea kaupoista! 1 Quote Link to comment
JiiPeL Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Ei ollu siellä, ainakaan vuoden 2010 jälkeen. Siitä asti säilössä Leppäkoskella ja sitä ennen viisi vuotta jossain taloyhtiön tallissa. 2005 viimeksi leimalla Quote Link to comment
metake Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Ei ollu siellä, ainakaan vuoden 2010 jälkeen. Siitä asti säilössä Leppäkoskella ja sitä ennen viisi vuotta jossain taloyhtiön tallissa. 2005 viimeksi leimalla Kesällä tapasin tämän omistajan Turengissa ja juttelin tovin, halua laittaa auto kuntoon tuntui olevan jonkin verran mutta ei näköjään riittävästi :) 1 Quote Link to comment
JiiPeL Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 (edited) Kesällä tapasin tämän omistajan Turengissa ja juttelin tovin, halua laittaa auto kuntoon tuntui olevan jonkin verran mutta ei näköjään riittävästi :) Halua kuntoon saattamiseksi oli edelleem, mutta ulkoisti sen ;) Edited December 5, 2015 by JiiPeL 1 Quote Link to comment
JiiPeL Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Aloitin virittämisen, eli vaihdoin mukana tulleen 30 mm kaasarin;). Ta mistäs siis saisin ehjän kohon tuohon alkuperäiseen 28 mm kaasariin?? Quote Link to comment
Racing Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 Oikein asiallisen varhaispallokeulan aihion talteen... 1 Quote Link to comment
JiiPeL Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 (edited) Tämän erittäin ruostevapaan -73, 1300 koneella Edited December 6, 2015 by JiiPeL 1 Quote Link to comment
JiiPeL Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 (edited) No tämän paperit sain eilen, vaikka vko sitten auton hain noilta sijoltaan kotiin. Oli seissyt tuossa 8- vuotta. Kone on 92mm männillä, Virtasen nokalla, jollain isoilla venttiileillä, käärmeenpesä, weber, 009-jakaja jnejne. Ajettu vain vähän kadulla laakeroinnin jäljiltä, ennen seisomaan jäämistä. -71 1302S, alkuperäisellä kattoluukulla. :) Edited December 6, 2015 by JiiPeL Quote Link to comment
Hebster52 Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 Hemmetti ku porukka löytää ryhdikkäitä pystäreitä… Mulle kans.. :) 1 Quote Link to comment
PZQ Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 Laitoin veromätkyt likoon ja ostaa pätkäytin käyttämättömät Made in Italy Weber IDA 48 x 2 -Pete- 3 Quote Link to comment
kari kittilä Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Saksasta tuli uus lohko ja Jenkeistä uus kampura:) 1 Quote Link to comment
metake Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Jenkeistä uus kampura:) Mielenkiinnosta kyselen, että mistä kampurasta toi on tehty? Ja paljonko iskua ja mille kiertokangille, siis chevy vai VW vai joku muu? Quote Link to comment
kari kittilä Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Mielenkiinnosta kyselen, että mistä kampurasta toi on tehty? Ja paljonko iskua ja mille kiertokangille, siis chevy vai VW vai joku muu? Laitoin yveetä Quote Link to comment
VW-63 Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 (edited) Saksasta tuli uus lohko ja Jenkeistä uus kampura:) Wasserista tehty oxy lohkon aihio, jossa runkolinjan 2. ja 3. pukki aarporattu T1 tai T4 laakereille? Saako noita saksasta niin halvalla, ettei kannata suomessa enää tehdä:) Edited December 7, 2015 by VW-63 Quote Link to comment
Tutkija Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Noin äkkiseltään sanoisin et on ihan wasserin omat laakerit kun näyttäispi olevan wasserin akselikin mihin on hitsattu vastapainolimput ja jatkettu iskua. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.