Jump to content

Mitä ostit tänään?


Recommended Posts

Oikeastaan tämä tuli jo ostettua jonkun aikaa sitten mutta nyt sai vasta omaan talliin. Ja katotaan nyt rakennetaanko '58 väärillä ovilla tai koettaisko löytää hycät oikeanlaiset ovet mitä ei vaan tahdö löytyä hyviä.

post-219-0-57988200-1460923558_thumb.jpg

Link to comment

VW Golf 4WD 2,0 Turbo intercooler Megasquirtilla ja coilover - alustasarjalla. Autolla ajettu todistetusti 125 000 km.

Samalla rahalla olisi saanut kuplaan vähän paremmat kaasarit. Ei ole helppoa olla sitoutunut ilma-VW-harrastaja.

post-263-0-99587700-1461084675_thumb.jpg

Edited by Mäki
  • Like 1
Link to comment

VW Golf 4WD 2,0 Turbo intercooler Megasquirtilla ja coilover - alustasarjalla. Autolla ajettu todistetusti 125 000 km.

Samalla rahalla olisi saanut kuplaan vähän paremmat kaasarit. Ei ole helppoa olla sitoutunut ilma-VW-harrastaja.

Eiks sun pitänyt vähentää autoja?

  • Like 1
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tämmöinen palikka saapui Ruotsista tänään...!

 

20160525_181333.jpg

 

Nyt saan leikata irti rumaa laatikkoa mitä koneluukussa oli minulle tullessa....

Sanalla luukku saa alkuperäistyyliset vahvikeprofiilit... :)

Tämmöinen siinä oli mun "parannuksien" jälkeen.. oli alunperin suorakulmainen laatikko...

 

20160503_190108.jpg

Link to comment

Leikkaatko myös katon pois kun laitat katottoman luukun?

 

Tämmöinen palikka saapui Ruotsista tänään...!

 

20160525_181333.jpg

 

Nyt saan leikata irti rumaa laatikkoa mitä koneluukussa oli minulle tullessa....

Sanalla luukku saa alkuperäistyyliset vahvikeprofiilit... :)

Tämmöinen siinä oli mun "parannuksien" jälkeen.. oli alunperin suorakulmainen laatikko...

 

20160503_190108.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...