Guest Posted November 22, 2013 Posted November 22, 2013 (edited) Pois Edited April 6 by tomi seppälä Quote
Kotten Posted November 22, 2013 Posted November 22, 2013 Oliko täällä jossain tämä tykkää-nappula? Way to go Tomi! Kotten Quote
Hebster52 Posted November 22, 2013 Posted November 22, 2013 Oliko täällä jossain tämä tykkää-nappula? Way to go Tomi! Kotten x2 :D Quote
Guest pep Posted November 22, 2013 Posted November 22, 2013 Oliko täällä jossain tämä tykkää-nappula? Way to go Tomi! Kotten x2 :D x3 ps. tutun näköiset kaaret :) Quote
Jiibee Posted November 22, 2013 Posted November 22, 2013 Aikataulua ei ole, eli teen ihan omaan rauhalliseen tahtiin ja toivon, että ei kovin montaa vuotta mene. Hoppu on harvoin hyväksi. Tomin blogeja seuranneena ei voi todeta muuta kuin Quote
Pepe Posted November 23, 2013 Posted November 23, 2013 Asiaa! Oliko täällä jossain tämä tykkää-nappula? Tulossa on! Quote
eekoo Posted November 23, 2013 Posted November 23, 2013 pussihousujani nostellessa hämmästelen hyväkuntoista splitin koppaa.. Quote
Hebster52 Posted November 23, 2013 Posted November 23, 2013 Mikälie syynä kun vaan näkyy tämmöisiä kuvia nyt? Quote
Guest Posted November 23, 2013 Posted November 23, 2013 (edited) Pois Edited April 6 by tomi seppälä Quote
Kurre Posted November 26, 2013 Posted November 26, 2013 Hienoo tulossa. Mikähän mun tallisa on vika ku siellä ei tapahdu ku pölykerroksen kasvua Quote
DOODAH Posted December 2, 2013 Posted December 2, 2013 Hienoo tulossa.Mikähän mun tallisa on vika ku siellä ei tapahdu ku pölykerroksen kasvua soot slugi? Quote
Guest Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 (edited) Pois Edited April 6 by tomi seppälä Quote
mikan Posted April 25, 2014 Posted April 25, 2014 (edited) Joko kumi palaa vai hitsauslanka? t. Mika Edited April 25, 2014 by mikan Quote
Jarmo Lummi Posted April 29, 2014 Posted April 29, 2014 Upee projekti, intoa ja kannustusta jottei jää kesken mutta kesällä nautiskelua ja cruisailua niin ei rupee maistuun puulta tai si täys into ja tsemppi rakentamiselle. 1 Quote
Guest Posted September 22, 2014 Posted September 22, 2014 (edited) Pois Edited April 6 by tomi seppälä Quote
jaraku Posted September 23, 2014 Posted September 23, 2014 hieno on tulossa. kiva katella kun joku tekee pien teetillä !! Quote
Guest Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 (edited) Pois Edited April 6 by tomi seppälä Quote
multanen Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 Eikös noihin pitkittäistukivarsiinkin tarvitse reilusti säätövaraa? Kiihdytyskäytössä varmaan tärkeä tämä "squat/anti-squat" -geometria. Vai joko se on tiedossa mihin kulmaan ne suurinpiirtein tulee. Quote
Guest Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 (edited) Pois Edited April 6 by tomi seppälä Quote
multanen Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 Olipa hyvä linkki tuo. Mutka-ajosta ei ole läheskään yhtä hyvää luettavaa saatavissa. Tuli mieleen hullu idea: Joku voisi kokeilla De Dion akseliakin tuommosessa (en tiedä mahtuisiko volkkarissa olemaan). Tuolla on aika kattavat laskurit myös irs autoille: http://www.shopeshop.org/contentsDrag.htm Quote
wp Posted January 1, 2015 Posted January 1, 2015 (edited) Olipa hyvä linkki tuo. Mutka-ajosta ei ole läheskään yhtä hyvää luettavaa saatavissa. Tuli mieleen hullu idea: Joku voisi kokeilla De Dion akseliakin tuommosessa (en tiedä mahtuisiko volkkarissa olemaan). Jossain netin syövereissä nähnyt kuvat 3- tyypistä jossa DeDion- ratkaisua käytetty. Pitää kattoa josko löytäisin vielä linkin kuviin. Edit: Pizzo Bros Fastback http://cal-look.no/lounge/index.php/topic,11295.0.html Edited January 1, 2015 by wp Quote
multanen Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Jossain netin syövereissä nähnyt kuvat 3- tyypistä jossa DeDion- ratkaisua käytetty. Pitää kattoa josko löytäisin vielä linkin kuviin. Edit: Pizzo Bros Fastback http://cal-look.no/lounge/index.php/topic,11295.0.html No emmie sitten niin hullu ollutkaan. Ajattelin että tuommosella pysys renkaan kulmamuutos nollassa ja ennen kaikkea raidevälin muutos. Sehän syö hieman pitoa kanssa. Quote
wp Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 No emmie sitten niin hullu ollutkaan. Ajattelin että tuommosella pysys renkaan kulmamuutos nollassa ja ennen kaikkea raidevälin muutos. Sehän syö hieman pitoa kanssa. Suoraan ajoon olisi mielenkiintoinen valinta, erilaisia 4-linkki laskureita voisi käyttää hyödyksi. Automaattivaihteiston ja ahtimen kun saisi vielä kaveriksi niin brakettikisailuun koossa ihanteellinen paketti. Quote
Guest Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 (edited) Pois Edited April 6 by tomi seppälä Quote
Guest Posted November 3, 2015 Posted November 3, 2015 (edited) Pois Edited April 6 by tomi seppälä Quote
Roope Posted November 3, 2015 Posted November 3, 2015 Hienolta näyttää. Mulla olisi sulle iso turbo saat ilmatteeks jos lupaat käyttää pautterissa edes imukotelon ;) Quote
Paavuli Posted November 4, 2015 Posted November 4, 2015 Tämän threadin otsikko on kyllä niin törkeä understatement ettei mitään rajaa. Täällä silmät kiiluen seurataan upeaa projektia. 1 Quote
Guest Posted November 4, 2015 Posted November 4, 2015 (edited) Pois Edited April 6 by tomi seppälä Quote
jaraku Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 tätä autoa oli kiva käydä katsomassa ihan livenä! ja täytyy sanoa että oli kesken eräisyydestään huolimatta komea ilmestys. paljon jäi ideoita päähän omaa autoa varten. Quote
Guest Posted October 12, 2016 Posted October 12, 2016 (edited) Pois Edited April 6 by tomi seppälä Quote
mikan Posted December 21, 2017 Posted December 21, 2017 2017 päivitys vielä odottaa... ;-) t. Mika Quote
Guest Posted December 21, 2017 Posted December 21, 2017 (edited) Pois Edited April 6 by tomi seppälä Quote
mikko k Posted April 1, 2019 Posted April 1, 2019 Pieni päivitys tälle projektille (Tomin luvalla). Runko on siirtynyt mun talliin jokin aika sitten. Tarkoitus on jatkaa tästä kiihdyttimen tekemistä, hiljalleen.. Joitain muutoksia tulee, mm. strangen tolpat ja jarrut eteen ja niiden vaatimat runkomuutokset. Kori tulee myös olemaan joku muu kuin Tomin kuvissa näkyvä. Tällä hetkellä mennään osien keräys vaiheessa, yhtä sun toista löytyy jo, mutta paljon kaikenlaista puuttuu. Pikkujuttuja suunnitellaan ja valmistellaan aina kun aika antaa myöden. Eteneminen tullee olemaan aika rauhallista, oman työn osuus on suuri ja lompakon vahvuus pieni... Ja hopealla vaparimöhkölläkin on tässä tarkoitus ajella. Projektin pari avainsanaa kuitenkin on: Pauter, turbo, Mendeola S5. 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.