Jump to content

Boxer SpeedDay 2017


Miwa

Recommended Posts

Ihan jees sijainti/paikka, mut onko tuolla mitään leiriytymis/sähkö mahdollisuutta? Wc? Aika alkeellinenhan tuo paikka on leiriytymistä ajatellen, jos ei oo mitään järjestetty. Agregaatti tietty, mut ei jaksais melua kuunnella varsinkaan kymmenistä sellaisista!

Link to comment

Tapahtuma on Pe-La tapahtuma. Majoitusta löytyy teltta/vaunu/auto paikkoja ei mökkejä. WC bajamaja tyyliin ja sähkön saannista ei varmuutta. Kiikalan grilli myy paikanpäällä maggaraa ja jne..

 

Tänä vuonna mennään näin ja ens vuodelle ollaan mietitty jo jotain uutta mut siitä sit myöhemmin :)

Link to comment

Ihan nyt edellisvuosien kokemuksella voisin veikata että sähkön saanti sille mestalle missä yleensä on leiriydytty on 1x(tai 10A)16A 230V eli sillä ei ihan kovin montaa leiriä pyöritetä.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Mä oon aiemmin ehdottanut jossain keskustelussa palkintorahaa tms parhaille kisaajille. Missään en oo nähnyt tätä hyödynnettävän kilpailuhalukkuutta lisäämässä.

 

ei kisaajia= ei yleisöä...

 

Lainaus tapahtuma sivulta ; Boxer SpeedDayssä voit osallistua autollasi tai moottoripyörälläsi merkistä riippumatta 1/4 mailin kiihdytysajo-harjoitteluun

Link to comment

Pääsee ajamaan klo 10.00- jälkeenkin. Urhon ajajat saivat avustusta ratavuokrakuluihin,noin 1800€ vuositasolla ollut avustus.Kiihdytyspuoli noin 5-7 tuhatta mitä menee rahaa,vieläkö pitäisi harrastelijoille maksaa että tulevat ajamaan voi vihta sanon minä.

Link to comment

Oho aika kina tuli yhestä kysymyksestä. Toki jos olisi volkkarilla ajelioita niin voisi ajaa kesäisin jonkun pienen piirin cup tyylisen töräyksen muiden järjestämissa tapahtumissa, ajelisi vaikka 3-4-tapahtumaa ja antaisi voittajalle vaikka maljakon. Hauskempaahan tuo olisi kuin yksin suhaillla jenkkien joukossa.

Link to comment

Oho aika kina tuli yhestä kysymyksestä. Toki jos olisi volkkarilla ajelioita niin voisi ajaa kesäisin jonkun pienen piirin cup tyylisen töräyksen muiden järjestämissa tapahtumissa, ajelisi vaikka 3-4-tapahtumaa ja antaisi voittajalle vaikka maljakon. Hauskempaahan tuo olisi kuin yksin suhaillla jenkkien joukossa.

Tällä sais varmaan aktivoitua porukkaa radalle eikä vaatis suuria erikois järjestelyjä. Minua ainakin kiinostaa

Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...