Jump to content

Kattokaas mikä on myynnissä....


juujoo

Recommended Posts

Taas olis halpaa retroalua tarjolla:

 

6x15" Audi (orginaali?) 4x108 20€/sarja

 

8x16" ja 6x16" Porsche 100€/sarja (mikäs tuo jako noissa on? 5x130?)

 

7x15 et37 4x108 Speedlinet 70€/sarja (soitin, keskikuvut puuttuu)

 

7x15 ja 6x15 ATS Cookie cutterit 250€

 

Ite en o hakenu näitä ku missasin osan eikä autoo mahtunu enempää eikä mul o autoi mis ois nämä jaot edes. Mutta varsin halpoja ovat kun kattoo vähän mitä nettivaraosassa vastaavat maksaa, jos edes löytyy. Suomesta saa edes ruosteisia peltivanteita ilman renkaita noin halvalla...

 

Ja itelle hain Mersuun BBS RS vanteet 300 eurolla:

 

RS008 7x16et24 ja RS009 8x16et11

 

kuka vielä väittää ettei 70-lukulaisia arvosteta

http://www.autovahinkokeskus.fi/sivut/d ... ?id=112147

Mutta ompas siinä upeat vanteet!

Link to comment
Guest Toheltaja

bebsit o halpoja noilla hankalemmilla jaoilla kuten bmw ja osa noista 112 jaollisista. Koitappa ostaa putsattu satsi 4x100 jaolla, niin saa pulittaa 1500 :D

 

nim. bemarin 120x5 jakoisista 4 sarjaa 130x5 jaolle kairannut...

Link to comment

Joo tässä 2,5 vuotta oli hakusessa bebsit ebay/blocket jne. ja melko harvassa on 5x112 jaolla. Halvimmat mitä aikasemmin oon löytänyt oli 600 ja ne oli todella rujossa kunnossa ois menny ainaki 2 ulkokehää uusittavaks ja yks sisäkehä. mebefoorumilla oli yhet 950€ mut en o nii hullu et maksaisin tonnia vanteista. 300 on just sopiva, ei ihan kipurajalla mutta melkeen, eli mun kipuraja on 100€/kpl. Nää o onneks vielpä mersun orkkis keskireijällä ja pallokartiopulteilla ni ei muutaku alle ja menoks. Ja toi kuva sitten innoitti mua irrottamaan jouset edestä vielä kerran ja katkasemaan jousista yks kierros pois (ei kuvia).

Link to comment

Tuskin toimii ruisku TÄYSIN niin kuin sen pitäisi. Toihan on piilofarkku, takapenkilliset Variantit melko harfinaisia.

 

Tuosta ei taida ilmavolkkari rumemmaksi muuttua.

 

Kyllä tää Brasilian 1600 pistää minusta pahemmaksi:

 

VW_1600_Brasil_1969-2.jpg

Link to comment

Mulla oli tollanen 411e variant about kymmenen vuotta, ja oli muuten ongelmattomin ja ajettavuudeltaan paras volkkari mitä mulla on ollu. Penkkejä ei ollu siinäkään kun edessä, mutta se sopi sen ajan elämäntilanteeseen ihan hyvin. Vikojakin toki oli, mutta ne johtu lähinnä seisomisesta. Lämpökotelot noissa ruostuu, kun ovat eristetty uretaanivaahdolla...

 

Kierrejouset, bensalämppäri, suht tehokas kone ja paljon tavaratilaa.

 

Olis varmaan tallissa vieläkin, ellei aikuisopiskelijana persaukisena olis ollu pakko myydä. Sai onneks hyvän kodin...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...