Jump to content

Kattokaas mikä on myynnissä....

Guest juujoo

Recommended Posts

Guest -sippo-
Posted

Samban ilmosta klikkaa "wiew other ads" samalla hemmolla toinen "helpompi" projekti hintaan 18 000.

Onneks en keräile risuja, projektien hintapyynnit on mun mielestä karannu käsistä muuallakin kun Californiassa.

Posted

Just kun ajattelin, että voisit Lasse ostaa sen ja hitsata niinkuin hitsasit kolkin. Sitten kun kaikki ikävät työt on tehty, niin alle tonnilla myyntiin. :-)

t. Mika

Posted
Kupla -55 aurinkokatolla

Aito ovaalitakaikkunainen kupla avattavalla haitarikatolla. Täysin ruosteeton, hyvä maalaus, edessä ja takana levyjarrut, aidot 17" Porschen vanteet jne jne. Kysy lisää!!!

Kuplapajalla.

Posted
Niin tai voishan ton viedä jonnekin parkkihalliin pitkäaikaissälytykseen ja myydä sitten jollekulle sopivasti?

Aijai, nyt osu. Vaikka onhan mulla ollut mersukin tallissa yli 20 vuotta. Sinä aikana olen ajanut sillä lähes 200 metriä.

t. Mika

Guest Toheltaja
Posted

pittää vissiin naapurin miehen trailerista käydä nussimassa kapselit, jos ne ton verran maksaa uutena :D

Posted
"Alkuperäiset pölykapselit. Voi museokatsastaa jos haluaa, nyt normaali liikennevakuutuksessa."

Jepjep.

Juu kyllä se vaan on niin, että kaikki yli 30 vuotta vanhat autot voi museokatsastaa, jos vaan haluaa!

Eikö niin?

Se on eri asia mitä pitää tehdä, ennen kuin näyttää katsastusinsinöörille!

ja siinä ei riitä ihan pelkät pölärit =)

Posted
"Alkuperäiset pölykapselit. Voi museokatsastaa jos haluaa, nyt normaali liikennevakuutuksessa."

Jepjep.

Juu kyllä se vaan on niin, että kaikki yli 30 vuotta vanhat autot voi museokatsastaa, jos vaan haluaa!

Eikö niin?

Se on eri asia mitä pitää tehdä, ennen kuin näyttää katsastusinsinöörille!

ja siinä ei riitä ihan pelkät pölärit =)

Jep, ja ne pöläritkin puutuu. Muutenkaan ei avain täysin museoainesta...

5835d75928a2b8af9cbeffc3d19c9-medium.jpg

Posted

Eiköhän se maininta pöläreistä ole tuossa sen vuoksi, että myyjä haluaa kertoa että sellaisetkin löytyy vaikka niitä ei kuvassa olekaan.

t. Mika

Posted

Pointti oli että pölärit taitais olla ulkoasussa ainoa alkuperäinen kohta. Ei mun mielestä ole museokelpoinen, mutta ehkä mulla on vaan hiekkaa pimpissä.

Guest jukka nurmo
Posted
Toinen on Ovaalista ;o)

Joo niin olikin katselin vain vasemmanpuoleista :) mut näköjään mennyt ja toivottavasti hyviin käsiin :D

Guest Jussinbussi
Posted

Niin ja toi on joku käytetty ruoska. Jarkko veti nossin paketista seinälle.

Posted

mikä tuosta ässästä tekee ainoan suomessa?

nätissä asennossa tuo kupla :P