Jump to content

Kattokaas mikä on myynnissä....


juujoo

Recommended Posts

Nyt jos kirppu kiinnostaa ja ei ole itsellä aikaa alkaa kunnostamaan niin kaveri tekee aika "edullisesti" maalauksen ja uuden koneen.

 

http://www.nettiauto.com/volkswagen/kupla/3144631?&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=48110523@tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?id=48110523@id_make=84@tb=tmp_find_agent

 

sorry pitkä linkki, jos joku voisi vielä vinkata miten ton pystyy lyhentämään niin....

Link to comment
Guest Jussinbussi

En sillä että oma pussini olisi maalattu mitenkään taidokkaasti mutta jotenkin pistää silmään tuon myydyn sonderin maaliraja.

Onko siitä maalattu listatkin vai muuten vaan nostettu tuo valkoisen ja punaisen raja noin ylös.

No ammattilaisiahan me kaikki..

Link to comment
En sillä että oma pussini olisi maalattu mitenkään taidokkaasti mutta jotenkin pistää silmään tuon myydyn sonderin maaliraja.

Onko siitä maalattu listatkin vai muuten vaan nostettu tuo valkoisen ja punaisen raja noin ylös.

No ammattilaisiahan me kaikki..

 

Sitä samaa ihmettelin itsekkin! En vain ääneen sitä sanonut!

Vw merkkiä olisin kaivannut eteen eikä antennia, mutta keskeneräinen projektihan tuo oli.

 

Eikä pienet kuvat ei kerro aina kaikkea .....

Link to comment
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=933439

 

 

80-luvun transportteri, turbodiesel ja syncro vielä, vain 25 500$ :D ei vittu...mutta kunto ainaskin on hyvä kuvista päätellen.

 

No mitäs ihmeellistä tuossa on, onhan tuolta Hilon naapurista aiemminkin tuotu auto finlandiaan. Ja jos ottaa huomioon että 1500kpl tehty ja 1/3 oli noita fööni diisseleitä, niin ei paha hinta. Just my 2 cents... =)

Link to comment
Guest pihlainen

Veikkaisin, että myyjä ei oikeesti itse tiedä waununsa oikeaa hintaa, eikä hänellä ole kiirettä myydä autoansa, haluaa vaan vaivihkaa kysellä laitteensa mahdollista hintaa, eli mihin hintahaarukkaan se potentiaalisille ostajahalukkaille sopii.

 

Ja tässäkin asiassa, niinku monissa muissakin asioissa voin olla täysin väärässä ja ihan metsässä.

 

Niinku yleensä olenkin...

 

Nimim. "metsänhoitaja jo kolomannessa polovessa"

Link to comment
Guest 150067
Kertokaas oi viisaat volkkarisankarit mitä saavutetaan myynti-ilmoituksessa tekstillä: "ei siis pakkomyynnissä". Tarjooko ihmiset sen takia enemmän? Jos ei kerran hänen ei ole pakko myydä, niin tarjoan 5000€ sijasta 7000€? Mä ei ymmärrä.

 

No mä ainakin tekisin todella alhaisen tarjouksen ;)

Link to comment
Guest MarcMeri
Kertokaas oi viisaat volkkarisankarit mitä saavutetaan myynti-ilmoituksessa tekstillä: "ei siis pakkomyynnissä". Tarjooko ihmiset sen takia enemmän? Jos ei kerran hänen ei ole pakko myydä, niin tarjoan 5000€ sijasta 7000€? Mä ei ymmärrä.

 

No mä ainakin tekisin todella alhaisen tarjouksen ;)

 

Toihan on yhtä kaunista kaupankäyntiä, kuin "paras tarjous" voittaa. Jotka suurimmaksi osaksi on omistajan itsensä hinnan vedätystä ylöspäin. Löydetään sopiva hinta ja kas...jostain ilmaantuu uusi ostaja ehdokas. No itse feidaudun tällöin taka vasemmalle, kun en ainenkaan vielä ole saanut "oikea oppista" eli vastapuolen/myyjän kirjallista tarjous kauppaa tekeille. Eipä sillä, ne kiesit onkin jostain kumman syystä sit vielä myynnissä kuukausien päästä....en ole katkera mutta kuitenkin.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...