Jump to content

Volkkariaiheiset kuvat

Pepe

Recommended Posts

Posted
Mitellä ollu takomäntä.

Ja taitaa olla hieman koneen säädöt mitä sattuu kun noin kovaa nakuttanut palotilaan kuoppaa,ei kumma jos pakovena katkee...

Posted

Sori booris mutta jälki oli männässä jo sillon kun auto mulle tuli. Ruttua oli 12.5:1 jota hiukan laskettiin kun kilisti. Pari kisaa ajettiin ja meni venttiili poikki.

Ed omistaja jolta ostin sanoi että olis mennyt hitsauskipinä tulpan reiästä sisälle :D Tarkempaa historiaa en tiedä kuin Lehtisen Niko Kiuruveden SM -> Rinne Koivuniemensyys jm

Kansia oli laskettu niin paljon että oli tehty tulpille kolot mäntiin .

Täs viel kuva. Sitä en tiedä vaikka nakutuksesta jäljet ois tullutkin. Ostovehkeistä ei ikinä tiedä mitä siellä odottaa

_small.jpg

_small.jpg

Sori meni vähän jokamiestouhuksi.

Posted

Ookko nyt ihan tosissas että hitsauskipinä reijästä tekis tollaset jäljet....

Kyllä se on kilistänyt ja lujaa ja/tai lisäksi voinut olla palotilassa jotain sinne kuulumatonta.

Mullakin on tuossa -87 kisakone jossa on kannen palotilat luokkaa 21cc ja laskennallista puristusta vielä enemmän kun 12.5,mutta ei siellä tuollasia jälkiä ole mitään,eikä kilistä ainakaan syksyilmalla ;-)

Posted

Scc 2011 reissun kuvia.

Aamu fiilistelyä.

Roomalaisten kanssa pitstopilla.

Laturi hajosi, ruotsalaiset katseli ihmeissään, varmaan että sattuiko pahasti :D

post-1533-13888363834232_thumb.jpg

post-1533-13888363834847_thumb.jpg

post-1533-13888363864413_thumb.jpg

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Toheltaja
Posted

Yllä brassimallin farkkukolkki... Jos lisää dataa noista erikoisuuksista haluaa niin voin skannailla brassi VW kirjasesta lisää moisia kummajaisia :D

• 2 weeks later...
Posted
Typerin idea koskaan?

Onko tuo aito vai kuvankäsittelyllä tehty? Takavanteen välistä näkyy valoa niin, että taitaa tulla akseliputken läpi.

Ideasta olen kyllä samaa mieltä.

• 1 month later...
Posted

Beach Party 199x

_small.jpg?hash=19379

Jos näistä karkeloista tai vastaavista löytyisi joltain kuvia, niin olisi kiva nähdä.

Posted

Hui, kauheen vakavaa.. mitenköhän mun vesikansiprojektin kanssa..hups lipsahti..

ai mut eihän tää ollut mun kone..

04012010637.jpg

Posted

VW_Aqua_hovercraft_1.jpg

VW aqua

Aikamoinen pahnanpuhallin :)

Mites muuten onko vetyautoissa millainen jäähdytys :)

Posted

img-1288652653531.jpeg

Suora linkkihttp://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/talta-pekka-haavisto-naytti-12-vuotiaana---katso-vanhat-albumikuvat/art-1288441335608.html

• 3 weeks later...