Jump to content

Kattokaas mikä on myynnissä....


juujoo

Recommended Posts

Posted
Taitaa olla tämän foorumin äijät ihan pähkinöinä tästä :D

http://www.nettiauto.com/porsche/914/5402794

 

Aika tarkka kuvaus koneesta "Turbo (Nissan) -moottori".

 

 

Ja muutama numeron kun vähentäisi tuosta mallinimestä ja sama hinta/kunto niin se olis bueno vaikka rikkinäisellä nissanin turbo koneella.

Posted
Taitaa olla tämän foorumin äijät ihan pähkinöinä tästä :D

http://www.nettiauto.com/porsche/914/5402794

 

Aika tarkka kuvaus koneesta "Turbo (Nissan) -moottori".

 

 

Ja muutama numeron kun vähentäisi tuosta mallinimestä ja sama hinta/kunto niin se olis bueno vaikka rikkinäisellä nissanin turbo koneella.

 

Näyttäs hirmuisesti luupään, vm. 1983-1990 1,8T pannulta.

Posted

Onk joku käyny koikkarin tokamarketissa hakemassa viikonlopun lastin ja pikkasen ollut exitin kohdalla kiirus päästä korkkaan?

Posted
Hassussa asennossa toi alempi etupyörä, onkohan jotain pettäny ennen kippaamista?

 

Samaa katoin ja olisikohan olka akseli napsahtanut poikki?

Toivottavasti kenellekkään ei sattunut mitään.

 

Tulee mieleen se eräs tontitettu junis, mistä meni laakeri vaurion takia olka akseli poikki.

Pysy tiellä kun ei rengas mahtunut kotelosta pois..

Eli summasummaarum: Vakio korkeudessa kulkevat on vaarallisia ympäristölle.

 

edit. Tainnu tulla kuitenkin joku apparin kyljestä sisään..

 

-Pete-

Posted
Hassussa asennossa toi alempi etupyörä, onkohan jotain pettäny ennen kippaamista?

Samaa katoin ja olisikohan olka akseli napsahtanut poikki?

Toivottavasti kenellekkään ei sattunut mitään.

 

Tuossahan on apukuskin puolen kylki alareunasta kasassa. Että olisiko osunut johonkin? Vaikka betoniporsaaseen mikä olisi kellauttanut kyljelleen ja siinä rytäkässä pettänyt etupyörän ripustukset..

Posted

Kylkikolari mun mielestä... Näin kerran ku Suzuki Alto kaato 207 mersun just tollai

Altokuski tosin kaivettin esiin ja kärrättiin sairaalaan, mersukuskin avustaessa.

Guest Harri126
Posted

Lasinpyyhkijät epämääräisessä kuosissa.

Posted

Ensin sitä ajattelee, että onpas hinnan kirossa nuo viiskytluvun lamputkin nykyään, mutta kun tarkastelee mitä tää lampputohtori on tehny ja millaista laatua Dresdenistä syntyy, niin alkaa tuntua kohtuulliselta. Taidetta kertakaikkiaan!

Posted

Siistit on, ei ole ihan halpa homma tehdä tuollaista jälkeä. Jää silti NOSeihin vielä pieni marginaali.

 

Ensin sitä ajattelee, että onpas hinnan kirossa nuo viiskytluvun lamputkin nykyään, mutta kun tarkastelee mitä tää lampputohtori on tehny ja millaista laatua Dresdenistä syntyy, niin alkaa tuntua kohtuulliselta. Taidetta kertakaikkiaan!

Posted
Tästä jotain oikeesti erilaista harrasteeksi:

http://www.blocket.se/osby/Vw_1600_tl_47644287.htm?aw=1

Brasilian kolkkeja tuskin tulee ihan heti toista vastaan.

 

Ton kanssa kyllä saisi muutaman hetken raapia päätään että mistä kaikki puuttuvat/vahingoittuneet osa hommaisi.

 

Eli vaikka halpa olisikin niin olisi fiksumpaa ostaa kalliimpi täydellinen kuin tuollaista varaosa-autoa

Posted

No se on varmasti totta. Ehkä Brasialiasta noihin vielä saa osia? Voisiko tuollaisen saaminen kilpiin olla helpompaa, kun on ollut ruotsissa rekisterissä? Tuskin noita ainakaan tänne on tyyppihyväksytty.

Posted

Kyllä noi on mun mielestä ihan tuon auton omat valot. Eli ei taida olla edes Ysiysistä apua varaosien metsästyksessä.

Guest Harri126
Posted

Noi takavalot näyttää hyväkuntoisilta, kun vertaa muuhun.

Posted
Katsastettu KG 4000€ Hämeenkyrös, http://www.nettiauto.com/volkswagen/kar ... ia/5673674

 

Ja oikein kunnon cal lookkerikin vielä pastelliväreineen.

 

Se on taas kohta kuuminta hottia. Jos ei ois perse auki niin soittasin heti.

 

Siellä missä pastelliväri, siellä Volvon penkit..

Aika pienellä vaivalla kuitenkin sais etusasti näyttävän pelin. Siis jos ei mätöhommia.

Posted

Tuo edellä mainittu brazilian kolkkikin meni kaupaksi. Aina ne romut jollekin kelpaa, jos on tarpeeksi erikoinen tapaus.

Posted

Usein noista Brasilialaisista VW 1600 malleista puhutaan kolmostyyppeinä jota ne eivät ole ollenkaan,näissä myöhäisemmissä malleissa tosin on kolmostyypin moottori(vaihtovirtalaturilla)mutta muuten niissä ei ole juuri mitään yhteistä,mallisto perustuu saksan VW:n EA-97 malliin josta suunniteltiin Kuplan seuraaja(siis pienempi auto kuin tyyppi 3,ja alustaltaan hyvin lähellä Kuplaa),suunnitelmasta luovuttiin kuitenkin aivan viimehetkellä,isohko esisarja oli valmistettu,joidenkin lähteiden mukaa 200 autoa ja sarjatuotantolinja oli valmis,tuotantolinja laivattiin sittemmin Brasiliaan.

Volkkariharrastus olisi varmaan aika erilaista jos Kuplan tuotanto saksassa olisi päättynyt tuolloin 60-luvun alussa.

Posted
Usein noista Brasilialaisista VW 1600 malleista puhutaan kolmostyyppeinä jota ne eivät ole ollenkaan,näissä myöhäisemmissä malleissa tosin on kolmostyypin moottori(vaihtovirtalaturilla)mutta muuten niissä ei ole juuri mitään yhteistä,mallisto perustuu saksan VW:n EA-97 malliin josta suunniteltiin Kuplan seuraaja(siis pienempi auto kuin tyyppi 3,ja alustaltaan hyvin lähellä Kuplaa),suunnitelmasta luovuttiin kuitenkin aivan viimehetkellä,isohko esisarja oli valmistettu,joidenkin lähteiden mukaa 200 autoa ja sarjatuotantolinja oli valmis,tuotantolinja laivattiin sittemmin Brasiliaan.

Volkkariharrastus olisi varmaan aika erilaista jos Kuplan tuotanto saksassa olisi päättynyt tuolloin 60-luvun alussa.

Hyvä kun laivasivat, on säästytty noin hirveen näköisen laitteen katselulta...

Posted
Usein noista Brasilialaisista VW 1600 malleista puhutaan kolmostyyppeinä jota ne eivät ole ollenkaan...

Eikö oikeasti tämä perustu typ 3:een? Malli on siis VW 1600 TL.

manual+vw+1600+tl+1971+sao+paulo+sp+brasil__377B6F_1.jpg

Ainakin ovi ja tuulilasi näyttäisivät ihan kolmostyypiltä, samoin mittasuhteet.

Olihan sitten vielä se Volkswagen Brasilia, josta todellaikin oli tarkoitus tulla Kuplan seuraaja.

brasil-brasilia-01.jpg

Kauneus on katsojan silmässä, mutta kyllä minusta olisi ihan hauska tuollainen 1600 TL nähädä jossain tapahtumassa kunnostettuna. Brasilia sitten onkin mielestäni suorastaan hieno! Sopisi noiden nelostyyppien jatkoksi, kun on ulkonäöltään niin lähellä - etenkin 412:ää muistuttaa kovasti tuo keula.

Posted
Usein noista Brasilialaisista VW 1600 malleista puhutaan kolmostyyppeinä jota ne eivät ole ollenkaan...

Eikö oikeasti tämä perustu typ 3:een? Malli on siis VW 1600 TL.

manual+vw+1600+tl+1971+sao+paulo+sp+brasil__377B6F_1.jpg

Ainakin ovi ja tuulilasi näyttäisivät ihan kolmostyypiltä, samoin mittasuhteet.

Olihan sitten vielä se Volkswagen Brasilia, josta todellaikin oli tarkoitus tulla Kuplan seuraaja.

brasil-brasilia-01.jpg

Kauneus on katsojan silmässä, mutta kyllä minusta olisi ihan hauska tuollainen 1600 TL nähädä jossain tapahtumassa kunnostettuna. Brasilia sitten onkin mielestäni suorastaan hieno! Sopisi noiden nelostyyppien jatkoksi, kun on ulkonäöltään niin lähellä - etenkin 412:ää muistuttaa kovasti tuo keula.

 

Perustuuhan se type kolmoseen mutta ei kumminkaan ole sama auto.

http://type3wiki.com/index.php?title=Brazillian_History

 

These cars were based in the Type 3 cars built in Germany, but weren't the same cars.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...