-tipi- Posted June 3, 2013 Posted June 3, 2013 Mmmm.... EDIT: jaa eiks kuva näy? Näkysköhän sit linkkinä. Kuva napattu nettiautosta. Quote
Tuomo Lehmikangas Posted June 3, 2013 Posted June 3, 2013 Mmmm.... Marabou? Jäikö linkki laittamatta? Quote
silakka Posted June 4, 2013 Posted June 4, 2013 Taitaa olla tämän foorumin äijät ihan pähkinöinä tästä :D http://www.nettiauto.com/porsche/914/5402794 Quote
Tanhis Posted June 4, 2013 Posted June 4, 2013 Taitaa olla tämän foorumin äijät ihan pähkinöinä tästä :Dhttp://www.nettiauto.com/porsche/914/5402794 Aika tarkka kuvaus koneesta "Turbo (Nissan) -moottori". Ja muutama numeron kun vähentäisi tuosta mallinimestä ja sama hinta/kunto niin se olis bueno vaikka rikkinäisellä nissanin turbo koneella. Quote
Paadre Posted June 4, 2013 Posted June 4, 2013 Taitaa olla tämän foorumin äijät ihan pähkinöinä tästä :Dhttp://www.nettiauto.com/porsche/914/5402794 Aika tarkka kuvaus koneesta "Turbo (Nissan) -moottori". Ja muutama numeron kun vähentäisi tuosta mallinimestä ja sama hinta/kunto niin se olis bueno vaikka rikkinäisellä nissanin turbo koneella. Näyttäs hirmuisesti luupään, vm. 1983-1990 1,8T pannulta. Quote
nalle85 Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 http://www.huutokaupat.com/fi/v/44280 ikkunakasten pakkohuutokaupassa. Iho nähty matkalla uuteen kotiin Liekkö sama huutokaupasta ostettu.. ei voi sanoa ku että huono tuuri Quote
Jorrma Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 Tos ei näy 80:in lätkää ja eix rekkari ollu IHO-??? eli toi on joku toinen raato. Quote
Lasse Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 Onk joku käyny koikkarin tokamarketissa hakemassa viikonlopun lastin ja pikkasen ollut exitin kohdalla kiirus päästä korkkaan? Quote
-tipi- Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 Hassussa asennossa toi alempi etupyörä, onkohan jotain pettäny ennen kippaamista? Quote
PZQ Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 Hassussa asennossa toi alempi etupyörä, onkohan jotain pettäny ennen kippaamista? Samaa katoin ja olisikohan olka akseli napsahtanut poikki? Toivottavasti kenellekkään ei sattunut mitään. Tulee mieleen se eräs tontitettu junis, mistä meni laakeri vaurion takia olka akseli poikki. Pysy tiellä kun ei rengas mahtunut kotelosta pois.. Eli summasummaarum: Vakio korkeudessa kulkevat on vaarallisia ympäristölle. edit. Tainnu tulla kuitenkin joku apparin kyljestä sisään.. -Pete- Quote
metake Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 Hassussa asennossa toi alempi etupyörä, onkohan jotain pettäny ennen kippaamista? Samaa katoin ja olisikohan olka akseli napsahtanut poikki? Toivottavasti kenellekkään ei sattunut mitään. Tuossahan on apukuskin puolen kylki alareunasta kasassa. Että olisiko osunut johonkin? Vaikka betoniporsaaseen mikä olisi kellauttanut kyljelleen ja siinä rytäkässä pettänyt etupyörän ripustukset.. Quote
NordBling Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 Kylkikolari mun mielestä... Näin kerran ku Suzuki Alto kaato 207 mersun just tollai Altokuski tosin kaivettin esiin ja kärrättiin sairaalaan, mersukuskin avustaessa. Quote
Tanhis Posted June 6, 2013 Posted June 6, 2013 Vähän mielikuvitusta kehiin. Delorean sen kylkeen on törmännyt ;) Quote
NordBling Posted June 6, 2013 Posted June 6, 2013 Vähän mielikuvitusta kehiin. Delorean sen kylkeen on törmännyt ;) ...salaman iskiessä juuri kirkontorniin :-D Quote
Tanhis Posted June 6, 2013 Posted June 6, 2013 Mustakilpinen 924 käyttöönotto 2/1986 http://www.auto1.fi/porsche/924+coupe/111969 Quote
xam1 Posted June 6, 2013 Posted June 6, 2013 Mustakilpinen 924 käyttöönotto 2/1986 http://www.auto1.fi/porsche/924+coupe/111969 Mustat kilvet istuu tohon kuin satula sialle. Quote
Paadre Posted June 6, 2013 Posted June 6, 2013 Mustakilpinen 924 käyttöönotto 2/1986 http://www.auto1.fi/porsche/924+coupe/111969 Mustat kilvet istuu tohon kuin satula sialle. Jep, yhtä hienosti kuin noi niskatuet... Quote
DjMokkis Posted June 7, 2013 Posted June 7, 2013 -65 pystylamppu kirkkovaloilla http://www.nettiauto.com/volkswagen/kupla/5664307 Noilla 14-tuumaisilla vanteilla näyttää lähinnä ilmajousitetulta räppibiililtä :D Quote
Guest Jussinbussi Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 http://www.nettiauto.com/volkswagen/kupla/5600840 Kannattaa nyt olla nopea ettei Suomen "ainut" MR-ovaali lipsu käsistä. ;) Quote
Guest Harri126 Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Lasinpyyhkijät epämääräisessä kuosissa. Quote
NordBling Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 http://www.nettiauto.com/volkswagen/kupla/5600840 Kannattaa nyt olla nopea ettei Suomen "ainut" MR-ovaali lipsu käsistä. ;) Yks Suomen ainoimmista. Quote
SePi Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Ensin sitä ajattelee, että onpas hinnan kirossa nuo viiskytluvun lamputkin nykyään, mutta kun tarkastelee mitä tää lampputohtori on tehny ja millaista laatua Dresdenistä syntyy, niin alkaa tuntua kohtuulliselta. Taidetta kertakaikkiaan! Quote
aki Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Siistit on, ei ole ihan halpa homma tehdä tuollaista jälkeä. Jää silti NOSeihin vielä pieni marginaali. Ensin sitä ajattelee, että onpas hinnan kirossa nuo viiskytluvun lamputkin nykyään, mutta kun tarkastelee mitä tää lampputohtori on tehny ja millaista laatua Dresdenistä syntyy, niin alkaa tuntua kohtuulliselta. Taidetta kertakaikkiaan! Quote
Lahti411 Posted June 12, 2013 Posted June 12, 2013 Tästä jotain oikeesti erilaista harrasteeksi: http://www.blocket.se/osby/Vw_1600_tl_47644287.htm?aw=1 Brasilian kolkkeja tuskin tulee ihan heti toista vastaan. Quote
Tanhis Posted June 12, 2013 Posted June 12, 2013 Tästä jotain oikeesti erilaista harrasteeksi:http://www.blocket.se/osby/Vw_1600_tl_47644287.htm?aw=1 Brasilian kolkkeja tuskin tulee ihan heti toista vastaan. Ton kanssa kyllä saisi muutaman hetken raapia päätään että mistä kaikki puuttuvat/vahingoittuneet osa hommaisi. Eli vaikka halpa olisikin niin olisi fiksumpaa ostaa kalliimpi täydellinen kuin tuollaista varaosa-autoa Quote
Lahti411 Posted June 12, 2013 Posted June 12, 2013 No se on varmasti totta. Ehkä Brasialiasta noihin vielä saa osia? Voisiko tuollaisen saaminen kilpiin olla helpompaa, kun on ollut ruotsissa rekisterissä? Tuskin noita ainakaan tänne on tyyppihyväksytty. Quote
-tipi- Posted June 12, 2013 Posted June 12, 2013 Helpoin varmaan löytää noi Saabin takavalot... Quote
Lahti411 Posted June 12, 2013 Posted June 12, 2013 Kyllä noi on mun mielestä ihan tuon auton omat valot. Eli ei taida olla edes Ysiysistä apua varaosien metsästyksessä. Quote
Guest Harri126 Posted June 12, 2013 Posted June 12, 2013 Noi takavalot näyttää hyväkuntoisilta, kun vertaa muuhun. Quote
abbe Posted June 14, 2013 Posted June 14, 2013 Katsastettu KG 4000€ Hämeenkyrös, http://www.nettiauto.com/volkswagen/kar ... ia/5673674 Quote
Tanhis Posted June 14, 2013 Posted June 14, 2013 Katsastettu KG 4000€ Hämeenkyrös, http://www.nettiauto.com/volkswagen/kar ... ia/5673674 Ja oikein kunnon cal lookkerikin vielä pastelliväreineen. Quote
abbe Posted June 14, 2013 Posted June 14, 2013 Katsastettu KG 4000€ Hämeenkyrös, http://www.nettiauto.com/volkswagen/kar ... ia/5673674 Ja oikein kunnon cal lookkerikin vielä pastelliväreineen. Se on taas kohta kuuminta hottia. Jos ei ois perse auki niin soittasin heti. Quote
Kemin Karavaanari Posted June 14, 2013 Posted June 14, 2013 Katsastettu KG 4000€ Hämeenkyrös, http://www.nettiauto.com/volkswagen/kar ... ia/5673674 Ja oikein kunnon cal lookkerikin vielä pastelliväreineen. Se on taas kohta kuuminta hottia. Jos ei ois perse auki niin soittasin heti. Siellä missä pastelliväri, siellä Volvon penkit.. Aika pienellä vaivalla kuitenkin sais etusasti näyttävän pelin. Siis jos ei mätöhommia. Quote
Lahti411 Posted June 14, 2013 Posted June 14, 2013 Tuo edellä mainittu brazilian kolkkikin meni kaupaksi. Aina ne romut jollekin kelpaa, jos on tarpeeksi erikoinen tapaus. Quote
vwagen Posted June 14, 2013 Posted June 14, 2013 Usein noista Brasilialaisista VW 1600 malleista puhutaan kolmostyyppeinä jota ne eivät ole ollenkaan,näissä myöhäisemmissä malleissa tosin on kolmostyypin moottori(vaihtovirtalaturilla)mutta muuten niissä ei ole juuri mitään yhteistä,mallisto perustuu saksan VW:n EA-97 malliin josta suunniteltiin Kuplan seuraaja(siis pienempi auto kuin tyyppi 3,ja alustaltaan hyvin lähellä Kuplaa),suunnitelmasta luovuttiin kuitenkin aivan viimehetkellä,isohko esisarja oli valmistettu,joidenkin lähteiden mukaa 200 autoa ja sarjatuotantolinja oli valmis,tuotantolinja laivattiin sittemmin Brasiliaan. Volkkariharrastus olisi varmaan aika erilaista jos Kuplan tuotanto saksassa olisi päättynyt tuolloin 60-luvun alussa. Quote
SePi Posted June 15, 2013 Posted June 15, 2013 Usein noista Brasilialaisista VW 1600 malleista puhutaan kolmostyyppeinä jota ne eivät ole ollenkaan,näissä myöhäisemmissä malleissa tosin on kolmostyypin moottori(vaihtovirtalaturilla)mutta muuten niissä ei ole juuri mitään yhteistä,mallisto perustuu saksan VW:n EA-97 malliin josta suunniteltiin Kuplan seuraaja(siis pienempi auto kuin tyyppi 3,ja alustaltaan hyvin lähellä Kuplaa),suunnitelmasta luovuttiin kuitenkin aivan viimehetkellä,isohko esisarja oli valmistettu,joidenkin lähteiden mukaa 200 autoa ja sarjatuotantolinja oli valmis,tuotantolinja laivattiin sittemmin Brasiliaan.Volkkariharrastus olisi varmaan aika erilaista jos Kuplan tuotanto saksassa olisi päättynyt tuolloin 60-luvun alussa. Hyvä kun laivasivat, on säästytty noin hirveen näköisen laitteen katselulta... Quote
tolvana Posted June 16, 2013 Posted June 16, 2013 Halpa putkirunkoinen itsensärikkomislaiteaihio Rokeria konttiin vaan... Quote
Tanhis Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 http://www.nettiauto.com/volvo/v40/5673242 Kiva rekkari. Quote
Lahti411 Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 Usein noista Brasilialaisista VW 1600 malleista puhutaan kolmostyyppeinä jota ne eivät ole ollenkaan... Eikö oikeasti tämä perustu typ 3:een? Malli on siis VW 1600 TL. Ainakin ovi ja tuulilasi näyttäisivät ihan kolmostyypiltä, samoin mittasuhteet. Olihan sitten vielä se Volkswagen Brasilia, josta todellaikin oli tarkoitus tulla Kuplan seuraaja. Kauneus on katsojan silmässä, mutta kyllä minusta olisi ihan hauska tuollainen 1600 TL nähädä jossain tapahtumassa kunnostettuna. Brasilia sitten onkin mielestäni suorastaan hieno! Sopisi noiden nelostyyppien jatkoksi, kun on ulkonäöltään niin lähellä - etenkin 412:ää muistuttaa kovasti tuo keula. Quote
Tanhis Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 Usein noista Brasilialaisista VW 1600 malleista puhutaan kolmostyyppeinä jota ne eivät ole ollenkaan... Eikö oikeasti tämä perustu typ 3:een? Malli on siis VW 1600 TL. Ainakin ovi ja tuulilasi näyttäisivät ihan kolmostyypiltä, samoin mittasuhteet. Olihan sitten vielä se Volkswagen Brasilia, josta todellaikin oli tarkoitus tulla Kuplan seuraaja. Kauneus on katsojan silmässä, mutta kyllä minusta olisi ihan hauska tuollainen 1600 TL nähädä jossain tapahtumassa kunnostettuna. Brasilia sitten onkin mielestäni suorastaan hieno! Sopisi noiden nelostyyppien jatkoksi, kun on ulkonäöltään niin lähellä - etenkin 412:ää muistuttaa kovasti tuo keula. Perustuuhan se type kolmoseen mutta ei kumminkaan ole sama auto. http://type3wiki.com/index.php?title=Brazillian_History These cars were based in the Type 3 cars built in Germany, but weren't the same cars. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.