Jump to content

Kalleimmat osasi.


Guest Sgegis

Recommended Posts

Posted

Pannaan galluppia gallupin perään:

 

Mitä tämä hullu volkkarikansa on maksanut kalleimasta osasta.

 

 

Itsellä taitaa olla kohtuu-kuntoiset alkuperäiset sprintit 500€ paremalla puolella.

Posted
Ai vanteetkin lasketaan pisteosiksi, kaikkea sitä oppii.

 

 

Otsikko muutettu itkemisen vuoksi.

Guest Mika Raussi
Posted

Droppiolat makso joskus 400€ parilta. Renkaat ja vanteet tohon pirssiin oli 1100€.

Posted

Wanteet, looda, wide5 levysetti, kone. You name it. Aika suhteellista.

Mut monta toimintatonnia kuiteskin mennyt...

Posted

..65e katsastusleima papereihin on ns. kallein turhuus josta on tullut maksettua

Posted

Venttilin ohjurien asennus ja uudet venttiilit muistaakseni n:350EUROO

Posted

Alumiinilohko maksoi muutama vuosi sitten vähän yli 400e.

 

Kilohinnaltaan kallein yksittäinen osa on varmaan ollut 100e maksanut vuoden -52 suomenkielinen käyttöohjekirja kuplaan.

Guest fgronlun
Posted

Ykisttäiset osat kalleimmillaan ollu

Autocraftin Kannet. Oliko luokkaa 1300€

 

Kerralla ostettu osa läjä oli luokkaa 1600€

 

Ja jälkeenpäin sama olo ku olis hävinny rahat pokerissa :)

Guest LUFTSICK TAKIS
Posted

ottakaa muutama olut niin mikään ei maksa "mitään"

Posted

JUU EI...? No eikö tässä ollut henk koht. kyselyt jne...TÄ?

Eli tää oli vaan mun setti eikä mikään vertailu empeihin tms. ...vai mikä tän kyselyn tarkotus oli?

Posted

Kilohinnalla mitattuna kallein ostos taitaa olla lambaada-setti. Genebergiäkin sai samaan rahaa monta kiloa!

Posted

Mitäs täs on hankittu vanteet 900, ratti 300, moottori 1550. Ei saatana täs touhussa oo mitään järkee.

Posted

Kannet makso tonnin, niiden paskaks-ajaminen ei maksanu mitään, mutta korjaus oli sentään hyvin säädyllinen n. 500e kaikkinensa. Eli kai nuo nyt on sitten 1500 euron kannet.

 

Kokonaisuutena tuo moottori olis jo varmaan viitisen tonnia kaikkine päivityksineen ja korjauksineen. Halvemmallakin varmasti sais mutta kun pitää itte yrittää tehdä kaikki "että hyvä tulee".

 

Puavo

Posted

kyllä se on eka rookeri, vajaa kuntosena 2000€. No ei se tullu maksamaan kun 1€/km loppujen lopuksi. Vaihtoon meni laakerit, kannet, pakosarja, vaimennin, pintapellit ja laturi. Nyt 4 omatekemää rookeria viisaampana tiedän, ettei tuo ollut ollenkaan kallis.

 

Kilohinnaltaan kallein on 56-59 rattiin sopiva EMPI tööttönappi. Sitä ei kehtaa edes kirjottaa tähän.

Posted

Kilohinnaltaan kallein on 56-59 rattiin sopiva EMPI tööttönappi. Sitä ei kehtaa edes kirjottaa tähän.

 

Niin kuulemma naisetkin osaa tätä palstaa lukia....

 

Mulla kans kalliit osat on takaluukun alla.

 

En muista mitä makso, mutta setti vebereitä meinas sylettää.

Posted

halvin oli kai 1954 kupla sydäntakavaloilla ja silleen aika alkuperäisessä kuosissa, puuttui akku ja sytkäjohdot, ne ja bensaa mukana hain ja ajoin siirtoajot (yli 40km) sellaisenaan. Ai mitä maksoi ? 100 FIM, siis sata mk.

Vuosi oli -84, siis 1984. Pitkä stoori...

Posted

Otsikon mukaan aiheena kalleimmat osat.

Sitten jo ekalla rivillä mainitaan halvin...:)

Posted

Kallein osa...

 

69mm iskuinen vakiosta hitsattu vastapainokampi ostettu vuosia sitten eräästä kotimaisesta (alan kalleimpana pidetystä) yrityksestä. Maksoi muistaakseni EUR 299,00.

 

Tuntui ostohetkellä kalliilta, mutta kyseessä hemmetin hyvin hitsattu, koneistettu ja viimeistelty tuote.:) Mittautin piruuttani suoruudet ja kieroudet tutussa koneistamossa...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...