Guest Sgegis Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Pannaan galluppia gallupin perään: Mitä tämä hullu volkkarikansa on maksanut kalleimasta osasta. Itsellä taitaa olla kohtuu-kuntoiset alkuperäiset sprintit 500€ paremalla puolella. Quote Link to comment
Pepe Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Ai vanteetkin lasketaan pisteosiksi, kaikkea sitä oppii. Quote Link to comment
NordBling Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 En tiedä täyttääkö otsikon kriteerit mutta aika lailla kirpas Thingin rätti CSP:llä 499 + rahti muutama kymppi. Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 4/49 nopeusmittari $200 jenkeistä + lähetytskulut ja vielä 200€ samaisen restaurointiin + lähetyskulut Tanskaan edes takas... Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Ai vanteetkin lasketaan pisteosiksi, kaikkea sitä oppii. Otsikko muutettu itkemisen vuoksi. Quote Link to comment
Sakke Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Lasketaanko possun osat myös? Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Droppiolat makso joskus 400€ parilta. Renkaat ja vanteet tohon pirssiin oli 1100€. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Ratti tais olla kallis..... Quote Link to comment
Kape77 Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Keraaminen MONDO + Merged Street&Race yhteensä 250€ puol kesää käytettyinä. Toisiks kallein taitaa olla ratti 140€ Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Lasketaanko possun osat myös? Tottakai. Quote Link to comment
-MITO- Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Wide-5 levyjarrusarja madaltavilla olilla maksoi jotai 870€ Quote Link to comment
JaakkoS Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Tällä hetkellä kallein artikkeli on aidot Empin 5-spoket vuodelta 1966-67. Quote Link to comment
Guest Barn Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Volvon katti a´la motonet 59 egua Quote Link to comment
JaniM Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Wanteet, looda, wide5 levysetti, kone. You name it. Aika suhteellista. Mut monta toimintatonnia kuiteskin mennyt... Quote Link to comment
Guest DaFox Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 ..65e katsastusleima papereihin on ns. kallein turhuus josta on tullut maksettua Quote Link to comment
Guest Apex Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Venttilin ohjurien asennus ja uudet venttiilit muistaakseni n:350EUROO Quote Link to comment
Essi Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Tämän talven kalleimmat hankinnat (toistaiseksi) ovat olleet Gene Bergin keppi ja vanha SpeedWell puuruori. Quote Link to comment
Ketsa Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Alumiinilohko maksoi muutama vuosi sitten vähän yli 400e. Kilohinnaltaan kallein yksittäinen osa on varmaan ollut 100e maksanut vuoden -52 suomenkielinen käyttöohjekirja kuplaan. Quote Link to comment
oldis Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Pauterin kamoissa on myös $ kohdillaa. Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Ykisttäiset osat kalleimmillaan ollu Autocraftin Kannet. Oliko luokkaa 1300€ Kerralla ostettu osa läjä oli luokkaa 1600€ Ja jälkeenpäin sama olo ku olis hävinny rahat pokerissa :) Quote Link to comment
Guest LUFTSICK TAKIS Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 ottakaa muutama olut niin mikään ei maksa "mitään" Quote Link to comment
UltraVW Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Mittareissa, VDO tulee kohta 1000e vastaan eli 5-7 vdo mitskua??? Quote Link to comment
Sakke Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Mittareissa, VDO tulee kohta 1000e vastaan eli 5-7 vdo mitskua??? Nooh, tolla hinnalla ei saa montaa Empia taikka Speedwelliä :D Quote Link to comment
UltraVW Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 JUU EI...? No eikö tässä ollut henk koht. kyselyt jne...TÄ? Eli tää oli vaan mun setti eikä mikään vertailu empeihin tms. ...vai mikä tän kyselyn tarkotus oli? Quote Link to comment
Fileas Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Mun isi hakkaa sun isin! :D Quote Link to comment
UltraVW Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Mun isi hakkaa sun isin! :D LOL LOl LOl ! Quote Link to comment
Guest veewee Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 Kilohinnalla mitattuna kallein ostos taitaa olla lambaada-setti. Genebergiäkin sai samaan rahaa monta kiloa! Quote Link to comment
-tipi- Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 Mitäs täs on hankittu vanteet 900, ratti 300, moottori 1550. Ei saatana täs touhussa oo mitään järkee. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Kannet makso tonnin, niiden paskaks-ajaminen ei maksanu mitään, mutta korjaus oli sentään hyvin säädyllinen n. 500e kaikkinensa. Eli kai nuo nyt on sitten 1500 euron kannet. Kokonaisuutena tuo moottori olis jo varmaan viitisen tonnia kaikkine päivityksineen ja korjauksineen. Halvemmallakin varmasti sais mutta kun pitää itte yrittää tehdä kaikki "että hyvä tulee". Puavo Quote Link to comment
DOODAH Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 kyllä se on eka rookeri, vajaa kuntosena 2000€. No ei se tullu maksamaan kun 1€/km loppujen lopuksi. Vaihtoon meni laakerit, kannet, pakosarja, vaimennin, pintapellit ja laturi. Nyt 4 omatekemää rookeria viisaampana tiedän, ettei tuo ollut ollenkaan kallis. Kilohinnaltaan kallein on 56-59 rattiin sopiva EMPI tööttönappi. Sitä ei kehtaa edes kirjottaa tähän. Quote Link to comment
Lasse Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Kilohinnaltaan kallein on 56-59 rattiin sopiva EMPI tööttönappi. Sitä ei kehtaa edes kirjottaa tähän. Niin kuulemma naisetkin osaa tätä palstaa lukia.... Mulla kans kalliit osat on takaluukun alla. En muista mitä makso, mutta setti vebereitä meinas sylettää. Quote Link to comment
tmm Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Tuossa se näkyykin öljynlämpömittarin alla... Quote Link to comment
spege Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 halvin oli kai 1954 kupla sydäntakavaloilla ja silleen aika alkuperäisessä kuosissa, puuttui akku ja sytkäjohdot, ne ja bensaa mukana hain ja ajoin siirtoajot (yli 40km) sellaisenaan. Ai mitä maksoi ? 100 FIM, siis sata mk. Vuosi oli -84, siis 1984. Pitkä stoori... Quote Link to comment
Guest vilho Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Otsikon mukaan aiheena kalleimmat osat. Sitten jo ekalla rivillä mainitaan halvin...:) Quote Link to comment
Guest JuMuS Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Kallein osa... 69mm iskuinen vakiosta hitsattu vastapainokampi ostettu vuosia sitten eräästä kotimaisesta (alan kalleimpana pidetystä) yrityksestä. Maksoi muistaakseni EUR 299,00. Tuntui ostohetkellä kalliilta, mutta kyseessä hemmetin hyvin hitsattu, koneistettu ja viimeistelty tuote.:) Mittautin piruuttani suoruudet ja kieroudet tutussa koneistamossa... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.