SePi Posted April 19, 2014 Posted April 19, 2014 Oliskohan Larkin kori laskettu volkkarin alustalle, muutenhan toi olis aika hankala yhtälö. Mutta tuo moottori, onko se joku okrasa vai porsche? Quote
vwagen Posted April 19, 2014 Posted April 19, 2014 Kyllä se Porsche näyttäisi olevan,aika varhainen,noin 52-55. Quote
PZQ Posted April 19, 2014 Posted April 19, 2014 Moottoriresiinat korvasivat 1950-luvulla lähes sata vuotta Valtionrautateiden työmaiden kevyitä kuljetuksia palvelleet pumpuresiinat. Melko pian "Moret" kuitenkin joutuivat väistymään monikäyttöisempien ja tehokkaampien työkoneiden, kuten ratakuorma-autojen, tieltä.Teknisiä tietoja Valmistaja Teijon Tehtaat Oy, Perniö (1955) Pyörästöjärjestys 1'A (1-1-0) Paino työkunnossa 1 t Kokonaispituus 3 m Moottori Volkswagen 122/30, teho 28 hv -Pete- Quote
SePi Posted April 20, 2014 Posted April 20, 2014 Kyllä se Porsche näyttäisi olevan,aika varhainen,noin 52-55. Kummallisia vaiheita Studebakerin historiassa - on ilmajäähytarinaa, mutta menee porschen puolelle 1 Quote
Kurre Posted April 22, 2014 Posted April 22, 2014 Oliskohan Larkin kori laskettu volkkarin alustalle, muutenhan toi olis aika hankala yhtälö. Mutta tuo moottori, onko se joku okrasa vai porsche? Mistä tuo ottaa ilmaa konehuoneeseen? Quote
Tanhis Posted April 23, 2014 Posted April 23, 2014 Mistä tuo ottaa ilmaa konehuoneeseen? Keskelle luukkua porattujen vauhtireikien alla näyttäisi olevan ritilä. Quote
vilkku Posted May 2, 2014 Posted May 2, 2014 http://yle.fi/uutiset/autot_katsastettiin_ulkona_viela_70-luvulla/7218071 Quote
APO Posted May 2, 2014 Posted May 2, 2014 (edited) Eipä onnistunut linkitys... Edited May 2, 2014 by APO Quote
pko Posted May 4, 2014 Posted May 4, 2014 Noita makuualustoja kertyi ton projektin myötä kohtalainen määrä,muutama vuosi sitten:) Quote
non-hippy Posted May 23, 2014 Posted May 23, 2014 Nyt kun näyttää kesäkelit lupaavilta,,,Pitäiskö väsätä vwarjo terassille. 1 Quote
Art_Zi Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 (edited) Edit: kännykällä ei saanu lisättyä kuvaa urlin perusteella ni muokataas nyt näkösälle.... Edited May 27, 2014 by Art_Zi Quote
kerkko Posted May 27, 2014 Posted May 27, 2014 Edit: kännykällä ei saanu lisättyä kuvaa urlin perusteella ni muokataas nyt näkösälle.... Wunderschön! Tuttuja ovat toki valtakunnankansleri ja Herr Doctor h.c., keitä ovat muut? Quote
Tanhis Posted May 28, 2014 Posted May 28, 2014 (edited) Wunderschön! Tuttuja ovat toki valtakunnankansleri ja Herr Doctor h.c., keitä ovat muut? Kaikenmaailman natseja ainakin. Edited May 28, 2014 by Tanhis Quote
kerkko Posted May 28, 2014 Posted May 28, 2014 (edited) Wunderschön! Tuttuja ovat toki valtakunnankansleri ja Herr Doctor h.c., keitä ovat muut? Dr. Porschen takana kaiketi Dr. Ley ja olisiko kaveri mitalirivin kanssa Max Amann? Huomatkaa muuten että kuva on valaistu superedistyksellisillä ja tehokkailla Osramin Vacublitz-salamavalolampuilla. Edited May 29, 2014 by kerkko Quote
kerkko Posted May 29, 2014 Posted May 29, 2014 (edited) Näitähän on netissä paljon, tässä asialla jälleen Reichskanzler ja Dr h.c. Musta avokupla on ajattoman tyylikäs. Edited May 29, 2014 by kerkko Quote
kerkko Posted May 29, 2014 Posted May 29, 2014 (edited) Tässä sitten toinen, pojat lähdössä ajelulle. Takapenkille päässyt kaiketi Reichsfuhrer-SS H.H.? Ensimmäinen kaupallinen väriprosessi oli Lumieren Autochrome n. 1907, ensimmäinen suuren mittakaavan väriprosessi oli Agfan Agfacolor -väripositiivi jolle tämäkin naupala on kuvattu. Filmi esiteltiin -32 ja sitä oli saatavana vain 35 mm:n koossa. Edited May 29, 2014 by kerkko Quote
ARTO Posted May 29, 2014 Posted May 29, 2014 Poliisit pysäyttäneet kadun varteen ja vieneet kilvet ja takavarikoineet laittoman ilmajousituskomponentin??? :D Quote
PZQ Posted May 30, 2014 Posted May 30, 2014 (edited) Sori tää ei nyt oo volkkari, mutta aito suomiboxer kuitenkin.. -Pete- Edited May 30, 2014 by PZQ Quote
MU Posted June 5, 2014 Posted June 5, 2014 Tästä umpparijuniksen koneesta on nyt ollut juttua useammallakin foorumilla joten laitetaan kuvia tännekkin. Aftermarket alulohkoon hitsattu kiinteä laturinjalka ja bensapumpun standi (feikkipumppu). Tilavuutta koneella ilmeisesti 3litraa. Quote
Jope Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 Mikäs juttu tää on kun jakajassa on sivussakin toiset tulpanjohjot? Quote
Art_Zi Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 (edited) Mikäs juttu tää on kun jakajassa on sivussakin toiset tulpanjohjot? Samaa ihmettelin itekki, kun on kaks puolaakin? :O Onks tossa jotku tuplatulpat, kun näyttäis toiset johot menevän kansien alapuolelle? Edited June 6, 2014 by Art_Zi Quote
68maatti Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 Samaa ihmettelin itekki, kun on kaks puolaakin? :O Onks tossa jotku tuplatulpat, kun näyttäis toiset johot menevän kansien alapuolelle? Kuten pakun kyljessä mainostetaan Fokkerin lentokonetehdasta, niin moottorikin on tehty lentokonetyyliin tuplasytkällä. Ennen lentoonlähtöä kummankin sytkäpuolen poiskytkeminen kerrallaan paljastaa tulppaviat yms ja kertoo kummasta (A vai B) sytkäpuolesta pitää mahdollista vikaa etsiä. Grobin käyttämissä, VW-pohjaisissa moottoreissa lienee noita jakajia ja kansia käytössä. Quote
peruskallio Posted July 8, 2014 Posted July 8, 2014 (edited) googlessa kuplavolkkarit Edited July 8, 2014 by peruskallio Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.