Tanhis Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 411 pellistä väännetyillä lisukkeilla. Eli hc ähtäri. 99% ruosteet korjattu ja pohja ja irtoavat maalattu. Väri catepillarista Quote Link to comment
jori Posted June 30, 2012 Share Posted June 30, 2012 täytät uretaanilla noi levikkeet niin voit lähteä tarkastaa verkotkin kätevästi:D Quote Link to comment
xam1 Posted June 30, 2012 Share Posted June 30, 2012 411 pellistä väännetyillä lisukkeilla. Eli hc ähtäri. 99% ruosteet korjattu ja pohja ja irtoavat maalattu. Väri catepillarista Jos tarkoitus laittaa tieliikenteeseen niin taitaa tässä projektissa suurin menoerä olla valeasusteet ja tekoparrat. Quote Link to comment
Tanhis Posted June 30, 2012 Share Posted June 30, 2012 täytät uretaanilla noi levikkeet niin voit lähteä tarkastaa verkotkin kätevästi:D :) Quote Link to comment
Tero87 Posted July 12, 2012 Share Posted July 12, 2012 Synttärilahjaksi itselle Ducati 749 Quote Link to comment
Guest Posted July 13, 2012 Share Posted July 13, 2012 Ostin elämäni ensimmäisen ilmavolkarin, kiitokset viellä kertaalleen Tipille kuntotarkastuksesta. 1 Quote Link to comment
Pepe Posted July 14, 2012 Share Posted July 14, 2012 Jos tarkoitus laittaa tieliikenteeseen niin taitaa tässä projektissa suurin menoerä olla valeasusteet ja tekoparrat. :D Quote Link to comment
Guest Pesone Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/A ... are-79450/ On se hienoo... Eikä menny ku vähän yli tunti tehokasta yövuoron työaikaa tuota paikalleen vääntäessä... Ens kerralla otan kyllä pakosarjan suosiolla irti ekaksi, helpottaisi huomattavasti ;) Ps. yksi 15m rulla riittää koko pakosarjaan jos ei kovin paksulti vedä. Quote Link to comment
-Alex- Posted July 23, 2012 Share Posted July 23, 2012 Scatin 86mm iskuisen billet kampiakselin laippakiinnityksellä, chevy kk kauloilla ja T4 rk kauloilla + vauhtipyörän. Uudet tanskasta sain 1200 eurolla, aircooledin kautta maksaisi 1800 euroa. Quote Link to comment
Roope Posted July 23, 2012 Share Posted July 23, 2012 Alexilla hieno kampura, saako noita pätkä iskulla? Quote Link to comment
JaniM Posted July 24, 2012 Share Posted July 24, 2012 Scatin 86mm iskuisen billet kampiakselin laippakiinnityksellä, chevy kk kauloilla ja T4 rk kauloilla + vauhtipyörän. Uudet tanskasta sain 1200 eurolla, aircooledin kautta maksaisi 1800 euroa. Mistäs kaupasta noin muhevan alennuksen? Quote Link to comment
ARTO Posted July 24, 2012 Author Share Posted July 24, 2012 Kuinkas paljon paremmaksi bokseri muuttuu tällä kampiakselilla jos lähtökohdaksi otetaan vaikka 300€ AA kampura samalla iskulla? Quote Link to comment
JaniM Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Häijyt, meneekö ovulaariin? Quote Link to comment
JM Posted July 27, 2012 Share Posted July 27, 2012 Häijyt, meneekö ovulaariin? Jep! Quote Link to comment
-Alex- Posted July 27, 2012 Share Posted July 27, 2012 Ei mistään, ostin yksityiseltä tanskasta cal-look loungen kautta. Tietääkseni 78 tai 82 lyhin isku mitä saa. Scatin 86mm iskuisen billet kampiakselin laippakiinnityksellä, chevy kk kauloilla ja T4 rk kauloilla + vauhtipyörän. Uudet tanskasta sain 1200 eurolla, aircooledin kautta maksaisi 1800 euroa. Mistäs kaupasta noin muhevan alennuksen? Quote Link to comment
-Alex- Posted July 27, 2012 Share Posted July 27, 2012 a.) AA kampuraa ei saa laippaversiona jossa vauhtipyörän kiinnitys nykyaikaiseen tapaan. b.) AA kampuraa ei saa T4 runkolaakerimitoilla, kaikki RK kaulat T4 koossa. c.) AA kampuraa ei saa muottiin taottuna jonka jokainen pinta on vielä koneistettu. Kuinkas paljon paremmaksi bokseri muuttuu tällä kampiakselilla jos lähtökohdaksi otetaan vaikka 300€ AA kampura samalla iskulla? Quote Link to comment
henryf Posted July 27, 2012 Share Posted July 27, 2012 Erikoistilauksena saa Scatilta lyhyempi-iskuisiakin. Lohkolle tulee paljon vähemmän rasituksia tuolla T4 keskilaakerilla (akseli ei taivu niin paljon kuin T1 kaulalla) Quote Link to comment
-Alex- Posted July 27, 2012 Share Posted July 27, 2012 Erikoistilauksena saa Scatilta lyhyempi-iskuisiakin. Lohkolle tulee paljon vähemmän rasituksia tuolla T4 keskilaakerilla (akseli ei taivu niin paljon kuin T1 kaulalla) Kyselin scatilta joskus erikoistilauksesta saatavia billet kampuroita, hinta vain 2400 taalaa, hoblaaa! Quote Link to comment
-Alex- Posted July 27, 2012 Share Posted July 27, 2012 Onko tuossa säädettävät iskarit? Säätyykö pystykallistuma vakiotyyppisesti? Mendeola keulassa alatukivarsien pulttien reiät pitkät ja epäkeskopultilla säätö tapahtuu. Quote Link to comment
JM Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Onko tuossa säädettävät iskarit? Säätyykö pystykallistuma vakiotyyppisesti? Mendeola keulassa alatukivarsien pulttien reiät pitkät ja epäkeskopultilla säätö tapahtuu. Kaikki kulmat on säädettävissä.kaikkiin mahdollisiin suuntiin. Luonnollisestikin iskarit ovat myös säädettävät. Quote Link to comment
NordBling Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Mitä säätöjä iskarissa on? Quote Link to comment
-Alex- Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 Näyttää olevan alapäässä vaimennuksen säätö normi coiloverin korkeuden säädön ohella? Ittelle tuli QA1 iskarit eteen, 18 säätöä erikseen sisään ja ulosvaimennuksen suhteen, yht siis 18x18 = 324, eli aika reippaasti. Pystyy näin ollen dragracingiinkin säätään iskarit. Tosin ohjeessa neuvottiin että 6-8 pykälää niin saa mukavan kyydin ja 8-12 pykälää niin jämäkän kyydin, siitä ylös päin rata-asento ja kivireki... Quote Link to comment
Anpu Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 Vintage speedin classic vaihdekepukan, perkula ei uskoi et 200tkm ajettu laatikko vois olla niin hyvän tuntune. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Pieni erä koneita 40km päästä + yksi lisää matkan varrelta (jäi pois kuvasta). On tuossa taas purkamista :/ Quote Link to comment
PZQ Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Tänään ostin maksalaatikkoa, mutta viimeviikolla kepukan. -Pete- Quote Link to comment
Guest Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 No ostettu aikaisemmin, mutta juuri maalamosta haettu. Räpsästy pienessä tihkusateessa. Quote Link to comment
Guest biblo Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Kastenwagen '79 (oikeastaan kaupat tehty 1.9.2012) Pintaruostetta löytyy, ei läpi kuitenkaan mistään. '97 poistettu kilvistä ja paperit löytyy kyllä. Pohjan ja takalaffin kolusin läpi kun ensimmäisen kerran kävin katsomassa. Varmaan jotain projujuttua myöhemmin. Kunhan sen koneen saan ostettua jne. Auton historia+tiedot selvitetty ja omistajahistoriassakaan enää pari aukkoa. Ne korjaantuu piakkoin. Quote Link to comment
Kape77 Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Ompas siistin olonen, odotin ihan eri oloista kapistusta. Pitääkin ottaa oikeen asiakseen lähtee piipahtamaan jokupäivä kattomaan. Quote Link to comment
T.Kleimola Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 tommonen kleinari bussi kotiutettu eilen Quote Link to comment
JaniM Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 Rullaati rullaa. Josko tästä sais käyttökelpoisen kamppeen. Quote Link to comment
Guest Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Möhkökawan. Sorry joo se vesipeli. Quote Link to comment
NordBling Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Kaikkee sitä oppii ku palstaa selaa. Moon aina luullu sitäki ilmajäähyks. Ite tilasin kasan korjauspeltiä viiskytlukusiin, ja kaks paria akselinpäätyjä että voi kavennella. Quote Link to comment
Guest Petri.Partiainen Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 tälläset tuli ostettua vähä aikaa sitte. En vaan tiiä onko orkkis varuste ja mihin vuosimalliin. Mut oli niin hauskan näköiset, et oli pakko ostaa. Quote Link to comment
SePi Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 tälläset tuli ostettua vähä aikaa sitte. En vaan tiiä onko orkkis varuste ja mihin vuosimalliin. Mut oli niin hauskan näköiset, et oli pakko ostaa. Mun viisysin mukana tuli vastaavat ja varmaan kuuluivat 60 -luvun lisävarusteisiin Quote Link to comment
ARTO Posted September 13, 2012 Author Share Posted September 13, 2012 tälläset tuli ostettua vähä aikaa sitte. En vaan tiiä onko orkkis varuste ja mihin vuosimalliin. Mut oli niin hauskan näköiset, et oli pakko ostaa. Ehta suomalainen talvivaruste. Tollaiset oli vanhempien 60-luvun kuplassa aika monena talvena paikallaan. hyvällä tuurilla vielä tallessa. Quote Link to comment
PZQ Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 Junikseen mittatilaus tankin -Pete- Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 Mullakin parissa perintövehkeessä noi tuulilasin pleksisohottimet paikoillaan. Sulta puuttuu tosta sivuikkunalle lähtevästä reiästä semmonen putkiosa jota voi kääntää siinä reunassa olevan hahlon mukaan. Sillä saa kaapattua tuolta sivulasille tarvittava määrä ilmaa, tai sitten siitä saa käännettyä sen kiinni. Ne on monesti halki tai puuttuu kokonaan... Quote Link to comment
SePi Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 Olivat ton viisysin takavalojen sisukset aika lailla murusina. Olis pitäny vielä lisätä vilkuille omat systeemit ton uuden sähkösysteemin mukaisesti. No onneksi takavalojen sisään löytyy tällaisia ledisysteemejä ja kun saman tien laitetaan Led -yhteensopiva rele niin eiköhän asiansa aja Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.