sleepercooler Posted November 14, 2015 Posted November 14, 2015 olisit lisännyt pari ruuvia ja akryylin saumaan.....;) Quote
Hebster52 Posted November 14, 2015 Posted November 14, 2015 Ei riitä kun kori pitää vielä nostaa irti ja tuosta pitää kans sahata lisää pois niin pitää pysyä hyvin kasassa.... :) Quote
puuhapete Posted December 1, 2015 Posted December 1, 2015 Koukun mietintää...liekkö sitä ees tarttee 2 Quote
Simon Templar Posted December 25, 2015 Posted December 25, 2015 Jos sais pidettyä pään kylmänä kesällä. Ilmaputkijumppaa seuraavaksi. Quote
jaraku Posted December 30, 2015 Posted December 30, 2015 koti tallissa jotain pientä kun ei jaksa aina tehäautoa. lähtökohta/ lopullinen versio 1 Quote
sleepercooler Posted December 30, 2015 Posted December 30, 2015 Eristeet ja huovat raavittu pois , 1,5 vkoa kuivumista, ja ja tänään sit hieman ruostettä pöllytetty ja kas kummaa kun oli muutama ruoste reikä takatilan lattiassa ja takaseinässä. Lattiasta leikattu happamat osat pois eli käytännössä reunat vain sai jäädä. 1 Quote
jaraku Posted January 6, 2016 Posted January 6, 2016 maalin hius halkeemia korjatessa ! päätin että pitihän ne tietysti katsoa mitä alta löytyy! täytyy kyllä sanoa että ei tiedä vielä pitäskö itkee vai nauraa...taas mun kohdalle osuu.oikeen peltiseppien seppä. pakkeli keisari.. kuvia ennen ja nyt ja tulihan sitä vähän itekkin leviteltyä sitä pakkelii.. 2 Quote
Hebster52 Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 Cardboard Assisted Design osien koeasennusta. :) 7 Quote
Hebster52 Posted January 15, 2016 Posted January 15, 2016 Jotain kummaa tapahtuu... Orggis mallin kiinnikkeet valmiit... Seuraavaks pahvit pitää taikoo pelliks... ;) 1 Quote
sleepercooler Posted January 17, 2016 Posted January 17, 2016 (edited) Takaikkunan alakulmat hieman haperoa, joten piti hitsuutella uutta peltiä tilalle. Edited January 17, 2016 by sleepercooler 3 Quote
NO H2O Posted January 17, 2016 Posted January 17, 2016 (edited) Tuohon ikkunankarmiin kuuluu nuo kaksi reikää mitkä hitsasit umpeen... Kummallekin puolelle... Edited January 17, 2016 by NO H2O Quote
sleepercooler Posted January 17, 2016 Posted January 17, 2016 Tuohon ikkunankarmiin kuuluu nuo kaksi reikää mitkä hitsasit umpeen... Kummallekin puolelle... Niin kuuluu, jäi hieman kesken, täytyy vielä vetää pohjamaali ja kirtsat pintaan tai tina, ja sit vasta poraan reijät! 1 Quote
Hebster52 Posted January 19, 2016 Posted January 19, 2016 Leikannu paloja 2mm pellistä tänään.... 3 Quote
sleepercooler Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 Käyty vetämässä epoxiprimerit pohjalle, kirtsat pintaan ja kevyt hionta. Dropit odottanyt hyllyssä alle laittoa, ja päätin purkaa hantin puolen pois, uusi droppi tilalle. Uusissa halpis dropeissa on aikas rumia purseita, joten päätin siistä niitä, ennen alle laittoa! 2 Quote
DWL_Puavo Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 Tää on kunnon maken järki - tuuninkia, aiemmin jo hitsattujen ja portattujen pässinsarven lisähitsuuta että saa edes kansien reiät umpeen. Pitäähän nuo toki näön vuoksi vielä match-portata vaikkei taida just se kohta joka ahdistaa. Quote
VW-63 Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 Jos saa olla utelias niin mihin tarkoitukseen tulee isokanavaiset kannet ja kuitenkin imusarjat ovat vakiomalliset? Quote
Hebster52 Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 Eiks tuossa olis ollu parempi vaan jättää porrastus suoraan ilman porttausta.... Quote
DWL_Puavo Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 Ei mahdu tuplakaasarit (tai edes matalat imarit) kohde-konehuoneeseen millään kun tuo Teijon lasikuitukori on niin ahdas joten pitää tehdä tälläinen keskeltä tekohengitetty versio. Nuo aiemmat pienet porttaukset on eri kansiin, tässä referenssiksi match-portattu IDA-imari. Järki on tästä karkuteillä mutta voima on läsnä. 1 Quote
Ketsa Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 Näiden läpi voima voisi osata paremmin mennä http://www.cbperformance.com/ProductDetails.asp?ProductCode=7362 Quote
P_Valtonen Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 Vetäse noi pässit keskeltä poikki ja avarra myös sisältä. Quote
jaraku Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 tänään kävin pitkästä aikaa tallilla ja sain edes vähän aikaan! tuli kevennettyä autoa! takahelman paria reikää viel viimeistelen, ja tuli etu luukku kin!!! ja on ultra kevyt. jeeeeeee- 3 Quote
DWL_Puavo Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 Näiden läpi voima voisi osata paremmin mennä http://www.cbperformance.com/ProductDetails.asp?ProductCode=7362 300 dollarin pässinsarvet! Tuohon hintaan pitää saada kyllä muutkin imut kun pelkät -sarjat. Enkä porttaa kyllä sisältäkään kun ei tuo alumiinihitsaus niin halpaa ole niitä takaisin parsia. Korvataan moiset pulmat hölmöilemällä toisaalla. Quote
Hebster52 Posted January 23, 2016 Posted January 23, 2016 Aloin rakentaa jigiä 50x50mm neliskulmaputkesta ja asensin nää palikat aluks siihen. 2 Quote
Guest Järilä Posted January 23, 2016 Posted January 23, 2016 Nyt on sähköt saatu vihdoinkin vedettyä takaisin paikoilleen. Seuraavaksi vois yrittää ottaa ekat savut koneesta liki kymmeneen vuoteen. Quote
Hebster52 Posted January 26, 2016 Posted January 26, 2016 Sahannu jigiin oikean profiilin kahteen kovalevyyn. Quote
arvuuttaja Posted January 26, 2016 Posted January 26, 2016 Nykyään ehkä vain enää jalanjälkiä ja perseenkuvia.. (kävelee ja istuu tarvittaessa).. Quote
janskuk Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 "Järilän" harrastus-intoa ei ainakaan sovi väheksyä, siihen malliin on valot loistaneet tallin ikkunoista kun olen ohi ajellut, välillä yömyöhäänkin... ;-) Quote
Guest Järilä Posted January 28, 2016 Posted January 28, 2016 Joo onhan tuolla muutamaa projektia tullut aika paljon työstettyä... : ) Quote
Simon Templar Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Niin kuuluu, jäi hieman kesken, täytyy vielä vetää pohjamaali ja kirtsat pintaan tai tina, ja sit vasta poraan reijät! Poraa ensin ja maalaa sitten, muuten mennöö vituiks. Maali suojaa myös reiän sisäpintaa. 3 Quote
sleepercooler Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Sivulasit poistettu 50% onnistumisella, oikeapuoli lähti nätisti mutta vasen ei, saatanan tiukassa oli. Pientä korroosiota löytyi toisesta karmista, ei pahaa.... Quote
vwagen Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Joku tehnyt lasin tavallisesta ikkunalasista. Quote
Tanhis Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Sivulasit poistettu 50% onnistumisella, oikeapuoli lähti nätisti mutta vasen ei, saatanan tiukassa oli. Pientä korroosiota löytyi toisesta karmista, ei pahaa.... Varis sanoi joskus että ne takalasit voi vaikka potkasta irti ja ei hajoa. No pakkohan tämä oli testata ja ei saanut paskaksi vaikka monotti toisella puolella lasin reunaan ja toisella puolella keskelle. Ei myöskään hajonnut vaikka toisella puolella ei saatu koppia lasista ja se tippui tiivisteineen lattialle. Eli kuten kuvasta näkyy niin sulla on tehty takalasi tavallisesta ikkunalasista eli oli ihan hyvä juttu että hajosi nimittäin tuollainen lasi voi olla pikku kolarissakin harvinaisen epämielyttävä kokemus. 1 Quote
sleepercooler Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Katos perskules,enpäs ajatellutkaan et oli ihan tavallinen lasi! Ihmettelin et hajosipa jännästi, ilmankos ei antanut yhtään periksi,paitsi lopussa. Quote
Tanhis Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Ja muille tälläinen pikku vinkki että polarisoiduilla aurinkolaseilla näkee helposti että onko lasi karkaistu tai ei jos lasista puuttuu leima. Quote
sleepercooler Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 (edited) No onneksi löytyy varalasi tallista..... seuravaksi etulasi pois, ....... miettinyt jos ostais lämmitettävän lasin....löytyiskö 6v Edited January 29, 2016 by sleepercooler Quote
Hebster52 Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Tuulilasi taas voi mennä palasiks helpommin... :) Quote
sleepercooler Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Tuulilasi taas voi mennä palasiks helpommin... :) Juuri näin hieman jänskättää :) tuli meinaan takalasin kanssa jo hieman painiskeltua,et sai ehjänä irti.... Quote
DWL_Puavo Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Joensuussa teipataan (ei miun toimesta, siitä ei hyvä seurais) ja laminoidaan umpeen kyläseppien aiempia reikiä. Ehkä nää KEIJOt eivät ole olleet aikoinaan niin arvossaan kun aika säälimättä on tehty omaa kytkinpaneelia ja lämmitysreikää. Hyvä tuosta tulee, jokunen olut tosin voi mennä kun tekee (olevinaan) saumojen ja reikien kohdalle tommosta OEM-röpelöö. 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.