Jump to content

Talleissa tapahtuu?


Recommended Posts

duunin tallissa, saavissa lioteltu vw:n osia sitruunakulvyssä about 32 tuntia, lähti aika hyvin paskat pois, mutta mutta tosta ohjaussimpukan kannesta lähti hieman muutakin ..... voi vittu, unohtui ämpäriin missa oli pienempiä osia.....olis uudelle kannelle tarvetta.....jos jollakin ylimääräisenä tarjotkaa...kiitos ja kumarrus

 

 

post-2419-0-20705800-1461171532_thumb.jpg

post-2419-0-42820900-1461171549_thumb.jpg

post-2419-0-41275200-1461171560_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Guest Järilä

Kampiakselin stefan vaihdon yhteydessä aattelin vähä puunailla moottoriakin. Kelpaa nyt ainakin toistaiseksi itselle...

post-3245-0-82498100-1462203543_thumb.jpg

Edited by Järilä
Link to comment

Katoksessahan tää tapahtuu, mutta pikkuhiljaa laatikkoa irtipäin.

Jos saisi hieman lootaa siistittyä ja uusilla tiivisteillä takas paikoilleen.

Samalla sitten ATSpark liten asennus koneeseen.

 

Voiko muuten tuon moottoritilan "diagnoosiboksin" repiä irti ja lyödä johdot poikki ilman että vaikuttaa mihinkään? On aivan turhaan tuolla johtoineen.

 

a9f8119dc8556d356b0cc3531c503cf7.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment

Voiko muuten tuon moottoritilan "diagnoosiboksin" repiä irti ja lyödä johdot poikki ilman että vaikuttaa mihinkään? On aivan turhaan tuolla johtoineen.

Voi, tai mieluummin irrota johdot toisesta päästä, joissain johdoista voipi olla vielä sähköä mikä saattaa kipinöidä maihin osuessaan...

Link to comment

Voi, tai mieluummin irrota johdot toisesta päästä, joissain johdoista voipi olla vielä sähköä mikä saattaa kipinöidä maihin osuessaan...

Näin oli meininki. Kiitos infosta.
Link to comment

Tylsää korinpaikkausta ja parannuksia edellisten rakentajien jäljiltä... Koppahan ei oo mikään rakennussarja vaan parin vw hörhön omaa valua aidosta 52-55:sta...

 

20160430_111715.jpg

20160430_140717.jpg

 

Moottoriluukun sadekourukin piti muokata että moottori mahtuu alle.

 

20160430_125423.jpg

  • Like 2
Link to comment

_img1280.jpg

 

Nyt on saavutettu jonkinasteinen virstanpylväs tämän projektin kanssa, puuhakilvillä vappuajoissa. Olen omistanut tämän auton noin nelisen vuotta ja olen ainakin 3. omistaja projektivaiheessa. Manaajan kutsua on useasti harkittu projektin edetessä, on tämä sen verran osannut vastustaa. Leimalle seuraavaksi saas nähdä miten siinä käy ; .

  • Like 19
Link to comment
Guest Skipi_

_img1280.jpg

 

Nyt on saavutettu jonkinasteinen virstanpylväs tämän projektin kanssa, puuhakilvillä vappuajoissa. Olen omistanut tämän auton noin nelisen vuotta ja olen ainakin 3. omistaja projektivaiheessa. Manaajan kutsua on useasti harkittu projektin edetessä, on tämä sen verran osannut vastustaa. Leimalle seuraavaksi saas nähdä miten siinä käy ; .

HIENO!

 

Itse sain tänään uuden startin kiinni kuplaan. Kyllä on mukava kun ei tarvi sahata tai työntää käyntiin, vaikka kyllähän se kuntoa kasvattaa :)

Edited by Skipi_
Link to comment
Guest Type123

Todella turhaa puuhastelua - taas.

Hiilikuituinen hanskalokeron kansi. Takaosasta on tietenkin myös muotti, mutten ole tehnyt palaa vielä. Kaikenlaisia muitakin turhia hiiliosia on väännelty.

 

Pitää keventää autoa - kevyempi työntää :)

post-1712-0-43898400-1462458240_thumb.jpg

Edited by Type123
Link to comment
Guest Type123

Eksoterminen reaktio lämmittää riittävästi ;)

 

Eikös työntämistä varten pitäis mielummin olla lämmitetty takalasi ettei kädet jäädy työnnettäessä.

Link to comment

Mun villi veikkaus, letkua ei tarvitse vetää taakse kuin 1kpl. Se että toimiiko noin onkin asia erikseen. Paine etuluukun alla on vakio, mutta onko enää toisessa päässä autoa?

 

Meneekö paineensäätimeltä paluu keruusäiliön yläreunaan? Vaahdottaa sitten polttoaineen myös mukavasti.

 

http://www.youtube.com/watch?v=dP6Pogm6Ts0

Edited by peruskallio
Link to comment

Mun villi veikkaus, letkua ei tarvitse vetää taakse kuin 1kpl. Se että toimiiko noin onkin asia erikseen. Paine etuluukun alla on vakio, mutta onko enää toisessa päässä autoa?

 

Meneekö paineensäätimeltä paluu keruusäiliön yläreunaan? Vaahdottaa sitten polttoaineen myös mukavasti.

 

http://www.youtube.com/watch?v=dP6Pogm6Ts0

Joo asia on juurikin noin että yhdellä linjalla taakse pärjää, paineen laskua varmaan tapahtuu mutta niinkuin Jani sanoi että mittari tukin päähän ja sen mukaan säätää paineet.

 

Jos tarkoitit paluuta keruusäiliöstä tankkiin niin turasin siihen tämmöisen, jää n. 2cm tankin pohjasta.207ce60cad8e1606f7fa7f9d0ebfc656.jpg

Link to comment

En usko että se tuolla alkuperäisessä tankissa enää vaahtoaa, kun omalla painollaan takaisin tankkiin tippuu. Tarkoitin välisäiliöön paluuta paineensäätimeltä.

 

Jos se tuohon pintaan palauttaa, eikä siellä ole putkea joka veisi palaavan polttoaineen pinnan alle, alkaa se vaahtoamaan videossa esitetyllä tavalla ja pumppu alkaa kavitoimaan äänekkäästi.

Link to comment

Joo eiköhän tuossa ole suurimman ajan välisäiliö kokonaan täynnä ja säätimeltä sekä tuolta kaasareiden kanssa olleella facet-tyylisellä pumpulla palauta kokoajan tankkiin pinnan alle takaisin.

 

Tuosta vain jäi puuttumaan nyt flexfuel-anturi kun unohdin sen, täytyy laittaa säiliön ja suodattimen väliin se.

Edited by Soukka
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...