Jump to content

Talleissa tapahtuu?


Recommended Posts

Pientä edistystä kilpuriin. Ensinmäinen kasailu käynnissä, toivottavast pääsiäisenä saa purettua jotta saa maalattua.

 

Masentava ennen ja jälkeen kuvat 6kk välillä :/

 

 

post-358-0-77899600-1457980730_thumb.jpg

post-358-0-34354500-1457980908_thumb.jpg

Edited by Roope
  • Like 7
Link to comment

Tallissa ei ole tapahtunut mitään moneen viikkoon... mutta jotain pientä kuplaan liittyvää kuitenkin :), osa ajasta on mennyt piirtäessä kaikenikäisten värityskirjaa 60 luvun ralliautoista/ suurajoista. Pääsipä jopa kuplakin siihen skodien/trabanttien/minien ym. muiden sekaan :).

post-2953-0-40823500-1460197631_thumb.jpg

  • Like 3
Link to comment
Guest Type123

Idiotismia parhaimmillaan:

 

Tein keskikupit vanteisiin. Tein itse enkä säästänyt.

 

Yllä og ja alla oma viritelmä - ihan kuin se ei olisi muuten ollut selvää ;)

 

23v0ncm.jpg

Edited by Type123
Link to comment
Guest Type123

Onko tästä kuvaa katto päällä?

 

Olen muistaakseni nähnyt tämän viime vuosituhannella (pitkälle taaksepäin...) Paraisilla? Vai tekeekö muisti tepposet?

 

Erittäin hienoa retroa joka tapauksessa. Thumbs up!

Katsastussedät nauroivat taas kippurassa, kun kerroin, että tämä tulee ensi viikolla leimalle. Ja ihan vakiotekniikalla. 

Edited by Type123
Link to comment

Onko tästä kuvaa katto päällä?

 

Olen muistaakseni nähnyt tämän viime vuosituhannella (pitkälle taaksepäin...) Paraisilla? Vai tekeekö muisti tepposet?

 

Erittäin hienoa retroa joka tapauksessa. Thumbs up!

Sama peli. Mikael Forsmanin ideoima ja rakennuttama.

post-263-0-02941400-1460743057_thumb.jpg

  • Like 6
Link to comment

Mulla oli hämärä muistijälki, että tässä olisi ollut kaksiosainen etupuskin. Näköjään muisti toimii heikosti. Mutta hauskaa, että tämä on tallessa, oman aikansa näköinen.

 

Katsastussedät nauroivat taas kippurassa, kun kerroin, että tämä tulee ensi viikolla leimalle. Ja ihan vakiotekniikalla.

Link to comment

Olen muistaakseni nähnyt tämän viime vuosituhannella (pitkälle taaksepäin...) Paraisilla? Vai tekeekö muisti tepposet?

 

Ei tee. Beach Partyissa itsekin olen tätä tutkaillut. Jotenkin olin antanut itseni ymmärtää että tämä olisi myyty ulkomaille, mutta ilmeisesti ei kuitenkaan.  

Edited by Jiibee
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...