Jump to content

Talleissa tapahtuu?


Recommended Posts

Jos pieni pykälä saumoissa sallitaan niin yksi vaihtoehto on tehdä limittäisliitos ja liimamassa väliin. Sopiva liimamassa pysyy tod. näk. paremmin kiinni pellissä ja lasikuidussa, kuin hartsi pellissä. Näin sauma pysyy "joustavana" ja lasikuitu ei pääse ajan kanssa korkaamaan irti pellistä.

Link to comment

Vähän huonosti kokemusta näistä liitoksista kun yleensä kun itse olen laminoinut peltiä ja lasikuitua yhteen niin olen peittänyt pellin kokonaan kuidulla. Mutta tosiaan oma veikkaus olisi kanssa että voi karata irti lasikuidusta tuolla tyylillä. Kun reikien sisään ei kumminkaan mene muutakuin hartsia ja pelti on kumminkin aika sileää.

 

Itse tosiaan laittaisin pop niiteillä tai puuruuveilla pellin kiinni ja sitten voisi vetää kuidun päälle.

Link to comment

otettiin kuplasta tehot lapulle.. 137,3 kw /241,8 Nm 

 

attachicon.gifWP_002104.jpg

Onko nokan ominaisuus tuo notkahdus 3000-4000 rpm kohdalla vai siirtyykö kaasarit jotenkin toiselle piirille? Tuon montun kun saa pois, niin veto tuntuu vielä paremmin.

Ei rullat ainakaan luulis tuossa vielä lipsuvan.

Link to comment

Onko nokan ominaisuus tuo notkahdus 3000-4000 rpm kohdalla vai siirtyykö kaasarit jotenkin toiselle piirille? Tuon montun kun saa pois, niin veto tuntuu vielä paremmin.

Ei rullat ainakaan luulis tuossa vielä lipsuvan.

Kaasariongelma..menee tuossa liian rikkaalle

-Mika-

Link to comment

Täähän ei tallissa tapahtunut vaan autokatoksessa, mutta tulipa kiskottua kaasarit pois koneen kyljistä.

 

post-2567-14463943465457_thumb.jpg

 

Talvenaikana sitten työmaalla Teijon kautta ultraäänipesuriin ja uusilla tiivisteillä puhtaana takas paikoilleen.

 

post-2567-14463944392352_thumb.jpg

 

Voi olla että toimii hiukan paremmin kun vaihtaa ehjät tiivisteet kannen ja imarin väliin samalla.

Link to comment

AVe:n imaritiiviste näyttää kyllä hurjalta kun suurempana katstoo, tälläinen purettu omasta pirssistä eilen :) Puuttuvaan tiivistepalaseen nähden tää toimi vielä aika hienosti.

Eihän tuossa välissä edes tiivistettä tarvita :)

Imarin vastinpinta kannen suuntaan vaan suoraksi & puhtaaksi.  Laitteet nippuun & kone säätöihin.

Se minkä vetää extra-ilmaa välistä, on huomioituna jo säädössä.....

Edited by P_Valtonen
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...