Jump to content

Ahistaako?


Guest rodman

Recommended Posts

Guest jukka nurmo

on tää yhtä vi..ua koko harrastus.

just silloin kun rahat on vähissä ja pitäis projektikin valmistua.

niin eix kompura mene ja hajoa.

viikon kun olisi kestänyt niin olis ollut voiton puolella.

ja saanut puhallus/ pohjavärihommat tehtyä. kun ei niin ei.

ehkä sitten ensikesänä. loma remonttihommista alkoi nyt.

Link to comment
Täytyy myöntää, pientä ahistusta ilmassa...

Huomenna nimipäivä, 10v.-kihlapäivä ja kello 14 tarttis mennä vihille!

Joutuu jäkittään kulmahousuissa pitkästä aikaa. Onneks tarkenee.

Voisko sinne kirkkoon pistellä vaikka mustissa sortseissa?

 

Palat kuivajäätä taskuihin niin eiköhän se siittä :)

Link to comment
Guest HessuS
Voisko sinne kirkkoon pistellä vaikka mustissa sortseissa?

 

eiköhän tuo ole ihan häiden "virallisuudesta" kiinni.. omissa häissä kun oli vain kaksi todistajaa, niin ei tarvinut kulmahousuja pukea..

Link to comment
Voisko sinne kirkkoon pistellä vaikka mustissa sortseissa?

 

eiköhän tuo ole ihan häiden "virallisuudesta" kiinni.. omissa häissä kun oli vain kaksi todistajaa, niin ei tarvinut kulmahousuja pukea..

Itselläni oli kiltti päällä omissa häissä

Link to comment
Guest DaFox
Voisko sinne kirkkoon pistellä vaikka mustissa sortseissa?

 

eiköhän tuo ole ihan häiden "virallisuudesta" kiinni.. omissa häissä kun oli vain kaksi todistajaa, niin ei tarvinut kulmahousuja pukea..

Itselläni oli kiltti päällä omissa häissä

 

Jalkapuut pikkasen ahdisti :}

Link to comment

Raivaussaha sai jonkin roskan kaasariin. Ei kun purkamaan. Sitten kun kaikki purettu, niin paineilmalla puhdistelua. Ei sitten ollutkaan kaikki irtoavat osat irti, perrrr... Sellanen pikkunaulan kannan kokoinen suutin otti ja lähti lennolle. Ja laskeutui johonkinpäin pihaa, jossa just samankokoista pikkukiveä. Eikä varmasti löydy enään!

Link to comment

Taloyhtiön pyörävarastosta lähti meikäläisen patina/rotta-fillari vuodelta -53 jonkun nyylän mukaan.

Ikuhyvä jäkälöitynyt baarikulkine vaikuttaa menetetylle ja sehän ahistaa

Link to comment
Ku on niin helvetin tyhmä että ei tajua miten sen keinuvivun nyt oikeen tarttis olla vaikka on lukenut eri topickeja ja shimmaillut sekä pyöritellyt konetta parituntia :)

 

Yritäppä pyörittää kampiakselia, ei koko konetta... Saattais onnistua keinukulmien säädöt ynnämuut simmaukset paremmin ;-)

Se on se akseli jossa on kolkytmillinen pultinkanta siivapyörän päässä.

Meinaan vaan jos ahistaa...

Ja kahveet on edelleen juomatta!

Link to comment

No ehkä pikkaisen, tuli lappu jossa lukee "Käyttökielto erääntyneiden verojen vuoksi" ttu pitänee huomenna soitella akeen firman puhelimesta.

Jännä juttu,toisella sivulla mulle on kuitenkin hyvitetty 21,580€.

Eri autosta kylläkin tosin samalla sivulla todetaan kuitenkin "Maksettava yht.13,14"

 

Ei vittu nyt kun pyörittelin tätä lappua niin alkaa ahdistamaan enemmän. siis saanko mä rahaa vai joudunko maksamaan vai mitä,liittyykö nää tiketit toisiinsa kun tulivat samassa kuoressa. vai onko tässä taas perinteinen palautamme xx,xx€ sammon tilille maksutta, muihin pankkeihin palautettaessa käsittelykulut 8€.

 

Menisköhän se liian vaikeeks jos ne ei hyvittäis mitään ja vähentäis ton 13,14 tosta 21,580€:sta eikä lähettelis tällaisia koodi kirjeitä, pitäis sitten loppurahan vaikka tippinä.

Mieluummin köyhälle verottajalle kun danskebank:ille

(ai niin joo pitäähän niiden saada ihmisiä soittamaan palvelulinjoilleen)

Link to comment

Niin, hyvitettävää on jäänyt toisesta autosta 21,58 ja sen jälkeen maksettavaa jääny 13,xx, jota et siis maksanut ja rapsahti ajokielto? Onko tossa jotain epäselvää?

 

Mulla oli hyvityksiä roikkumassa kolmesta eri autosta, ja sitten viikon päästä tuli täysimääräsenä maksuun vero yhestä hyvitellyistä autoista. On tuo ihan järettömän työläs systeemi kyttäillä verohallinnollekin, kun on tälläsiä kesäautoilijoita, jotka sitten vielä vaihtelevat pirssejään vähän väliä. Tuonkin työn tekee jo vakuutusyhtiöt kertaalleen, valtio vois siis hoitaa samanasian helpommin korottamalla autovakuutuksen veroa. Sama kun uhkaillaan että käytöstä aletaan rokottaa ajokilometrien mukaan, jollain #¤%&kalleilla gps-systeemeillä kytättäs muka matkaa. Hullua sanon minä. Käytöstähän, tai oikeestaan kulutuksesta, maksetaan jo sairaat verot bensassa.

Link to comment

Ahistaa... männänrenkaat ja muita koneen pikkuosia läsöttää Oulun uudessa huippuhienossa postinjakelukeskuksessa viikonlopun yli... Soitin just asiakaspalveluun ja ei voi kuulemma asialle mitään. Muutakaan postia ei ole tänään jaettu. Liekkö viimeöinen sähkökatko aiheuttanu ongelmia.

 

Vanhasta postikeskuksesta olisi voinut käydä hakemassa itse tänä iltana ja kone ois ollu sunnuntaina läjässä. Menee nokan kaiveluksi... Prkele...

Link to comment
Niin, hyvitettävää on jäänyt toisesta autosta 21,58 ja sen jälkeen maksettavaa jääny 13,xx, jota et siis maksanut ja rapsahti ajokielto? Onko tossa jotain epäselvää?

 

Mulla oli hyvityksiä roikkumassa kolmesta eri autosta, ja sitten viikon päästä tuli täysimääräsenä maksuun vero yhestä hyvitellyistä autoista. On tuo ihan järettömän työläs systeemi kyttäillä verohallinnollekin, kun on tälläsiä kesäautoilijoita, jotka sitten vielä vaihtelevat pirssejään vähän väliä. Tuonkin työn tekee jo vakuutusyhtiöt kertaalleen, valtio vois siis hoitaa samanasian helpommin korottamalla autovakuutuksen veroa. Sama kun uhkaillaan että käytöstä aletaan rokottaa ajokilometrien mukaan, jollain #¤%&kalleilla gps-systeemeillä kytättäs muka matkaa. Hullua sanon minä. Käytöstähän, tai oikeestaan kulutuksesta, maksetaan jo sairaat verot bensassa.

 

Wäärin.

Ei kuitenkaan ahdista enään soitto akeen selvensi asiaa sen verran että, Hyvitykset on huomioitu "uudessa verossa" rästitkin oli maksettu edellisen omistajan toimesta. Teksti kuulema johtui printtauspäivän tilanteesta?

Link to comment
Maalasin jus ghian ja nyt mulla on cherry red parta :)

 

Entäs se Ghia? :D

 

Kyl kopassa on maali pinnassa mutta jostain tuli roskia pintaan joiden lähteestä ei ole mitään tietoa. Ei siis tullut parrasta :) Ja ei tullut otettua kuvaa parrasta ihan vain pöly tarttu partaan

Link to comment

Kerpele, mitäs tänään maksaa peltipoliisin ottama kuva, ja saako siihen "opiskelija alennusta"?

 

Itse kyllä hidastin nopeutta kuuteenkymppiin, mutta takana tullut rekka kuro välin umpeen ilmeisesti ylinopeudella ja kohdalla räpsähti, ja mullehan se lasku tulee kun satuin oleen etummaisena, ja mun auto taatusti peittää rekan rekisterin. Tana, etten rivommin sano!

 

Taitaa vaan olla pienemmänriesantie maksaa hammasta purren, saati lähtee käräjöimään. Tana!

Link to comment

No ei tuo mun mielestä pitäisi olla mahdollista, paitsi siinä tapauksessa että sinä itse ajoit ylinopeutta. Tiessähän on kolme(?) anturia joiden etäisyys yhteensä on n. metri. Siinä vaiheessa kun rekka ne ylittää niin sinä olet jo poissa kuvasta.

Link to comment
Guest jukka nurmo

ei ole mahdollista ,rekan on pitänyt olla kiinni sinussa.

mutta joskus anturit on säädetty niin sanottuun 0 toleranssiin joka tarkoittaa esim et nopeus 60kmt mutta ajat 70kmt niin ottaa kuvan, mutta sakkoa ei välttämättä tule 10% sallitaan mutta sen jälkeen on käytössä harkinta käytös.

tai sitten teilläpäin on aika oudot asetukset kameroissa.

Link to comment

Olin just tolpan kohdalla ja ehdin väläyksen nähdä, takanatullut rekka tuli ihan takapuskuriin kii. Hyvä jos sunnuntaihesari olis väliin mahtunut.

 

Ans kattoo kuinka käy.

Link to comment

Tolpassahan on tutka joka on mitannut sun nopeuden samalla hetkellä kun itse näät tolpan, sit lankojen yliajaessa laukaset vaan kameran joka tallentaa tapahtuman. Viime hetken jarruttelu on turhaa, jos näät välähdyksen oot myös päässyt kuvaan :).

Link to comment
Guest 1200-73

Oisko kuitenkaan tutkaa. Joskus ratiossa oli ohjelma jossa polliisi sano siellä olevan kameran ja sisätilanlämppärin talvee varten.

Ja eikö nuo nykyään muotiin tulevissa keskinopeus kameroissakin oo tiessä ne anturit.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...