Jump to content

Kattokaas mikä on myynnissä....


juujoo

Recommended Posts

Guest jasalm

Tämmöinen tietämätön hoksaa vain vanteet ja pakoputkiston/peräpellin.

 

Nätti auto kuitenkin, vaikkei keltainen suosikkivärini ookkaan.

Link to comment
Guest a-p

En tiedä onko kyseisiä varusteita ollut auton rekisteröinti vuonna, jos on niin käsitykseni mukaan on ok. Korjatkaa, jos oon käsittänyt väärin.

Link to comment

Takahelma oikea. pakoputkistokin luultavasti tai melkein. Kaikki ei näy noissa kuvissa. Loppuputki joko rautapintainen  tai sai myös alkuperäisenä lisävarusteena kiiltävämmän palasen päälle. Putkistossa eroja onko californiamalli vai ei.

 

Erilaisia aluvanteita sai niin dealerilta suoraan tai aikakauden varusteina. Empi 8 yksi yleisimpiä vannemalleja ja alkuperäiset olivat 2-osaisia ja niiden kulta-aika osui 60-luvun loppuun ja 70-luvun alkupuolelle. Taisivat olla jo pois tuotannosta ´79.

 

´79 vuotisissa autolehdissä en nyt äkkiseltään muista nähneeni näitä juurikaan Empi 8 puolasilla tai ollenkaan, mutta myöhemmin paljonkin kopio 8 puolasilla varustettuna kuten tämäkin. Vannejuttu on hiukan siinä ja siinä.

 

Keltaisena nätti.

Edited by ARTO
Link to comment

Sepi oikeessa. Valkosivut sais olla pyörinä ja rengaskoko myöskin kohdallaan eikä noi leveämmät pullakumit, toki tässä on paljon  muitakin yksityiskohtia mitkä vinksallaan. Kun mainostetaan jenkkimallina ja museokatsastettuna, pitää ne myös olla oikein. Muuten tästä jää tälläinen sekasikiömäinen kuva.

Link to comment

Aika vähän on käytössä rättirenkaita museoautoissa kun nettiautoa selailee... Siis noissa kuuskytlukusissa enkä oo huomannu siitä isompaa vittuilua. Myöskin turvavöitä lisitty autoihin jne. Eli turha olla katkera jos oma mr tarkastaja on mulkku.

Link to comment
Guest -sippo-

Aika vähän on käytössä rättirenkaita museoautoissa kun nettiautoa selailee... Siis noissa kuuskytlukusissa enkä oo huomannu siitä isompaa vittuilua. Myöskin turvavöitä lisitty autoihin jne. Eli turha olla katkera jos oma mr tarkastaja on mulkku.

Eikös museoautoihin saa päivittää turvallisuuteen vaikuttavia osia/varusteita, kuten vyörenkaat, halogeenivalot, turvavyöt (myös takapenkille) yms. ilman että vaikuttaa mitenkään museotarkastukseen tai -leimaan.

Link to comment

Museoautoihin saa tehdä"turvallisuutta parantavia"muutoksia,mun mielestä ne ei kyllä ole enään mitään museoautoja kaikkien niiden muutosten jälkeen.

Onkohan kukaan kokeillut laittaa tehokkaampaa moottoria turvallisuuteen vaikuttavana muutoksena?

Link to comment

Museoautoihin saa tehdä"turvallisuutta parantavia"muutoksia,mun mielestä ne ei kyllä ole enään mitään museoautoja kaikkien niiden muutosten jälkeen.

Onkohan kukaan kokeillut laittaa tehokkaampaa moottoria turvallisuuteen vaikuttavana muutoksena?

mää meinaan kokeilla... ;-) No sen verran ainakin sinne päin, että olen jos saanu luvan osallistua mobilisti tapahtumiin tolla viisysillä

Link to comment

Hieno 2.7 ovaali http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=48168162

 

The black Oval is going for sale , that i have lost the interest.

The price is 200 000 norwegian krones or approx, 25 000 Euros
The engine is fresh from get back on track from Denmark.
The engine is not in the car, dry sump have to be mounted, the only thing you have to buy is the oil lines for it.

THE CAR IS IN NORWAY

I have reciets for everything and the built cost is very high.

here is some facts.

everything new or restored.
Pan off restoration
T4 engine 2,7 autronic fuel injected.
915 tranny new built with LSD
930 C`v and stub axles, 300M axles
Eyeball engineering front suspension coil over. Eyeballengineering.com
MBT engineering coil over rear suspension. mbtengineering.com
Porsche Big red brakes, 993 turbo front, 965 turbo rear
944 Turbo steel trailer arms
17" original Fuchs 7,5" front 8" rear
Steel braided hoses all around
944 master brake pump with reduction valve from MBT engineering
I did tilt steering column
Grant steering wheel
Vdo instruments
Autometer monster tach with recall and shift lite
semaphores 12 volt
Aluminium gas tank
steel roll cage 
Floor pan stiffeners from Usa
Seats from Sebring 5900 leatherette / corduroy
Modified rear apron to take off
Modified deck lid, the engine is big and therefore the scoops
Engine new built  from get back on track 
2,7 T4 engine with all the the right parts
Dry sump system Torstein pieper
Fragola fuel lines all the way
oil cooler with fan and thermostat
Steel wings widener, 20 mm front 32 mm rear
Steel fenders
Tinted green windows
To Many things to list.
Contact me for more info if interested.

Here is a web link for pictures:   http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48168162&searchclickthrough=true 
Asbjørn e post :olaf-as@online.no
mobil:41682000

 

-Pete-

Edited by PZQ
Link to comment

nuo hitsaustyöt ainakaan hämmästytä siisteydellään... muuten ollu kovatöinen kyllä.

 

Jos asiaa tarkistelee hinta vs komponentit, niin mielestäni aika edullinen..

 

Jos vaan olis kapitaalia, niin voisin antaa yhden sauman anteeksi :)

 

-Pete-

Link to comment
  • 2 weeks later...

No on se vähän sääli ettei edes tarjota kotimaan harrastajille mahdollisuutta ostaa. Eihän mikään kiellä myymästä samaan aikaan kotimaassa ja ulkomailla. Ja kyllähän noi viimeisetkin vähän harvinaisemmat mallit häipyy tuonne maailmalle jos täällä annetaan kuvaa että ollaan "perseaukista porukkaa".... Eiks toi alakin olemaan jo vähän sellanen klisee ? ☺

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...