Jump to content

Bug In Finn 24.-26.7.2026 - Marjoniemi Camping, Pyhäjärvi - epävirallinen

Recommended Posts

Posted

350-500 km väestökeskuksista alkaa tosiaan olemaan jo aika kaukana.

Olisi kiva kuulla miten tälläiseen vaihtoehtoon on päädytty.

• Like 3
Posted

Olisko niin että vuosia valitettu ku tapahtuma liian kaukana jostainpäin Suomea tuleville niin nyt ainakin osalle  lähellä ja jollain kerholla hyvä kokemus tuolla omaa tapahtumaa pitäessään niin äänivalta päätti tuon alueen valita?

Posted

Tuo lienee lähellä Suomen fyysistä keskipistettä. Tosin tekoälyn mukaan "Suomen väestöllinen keskipiste sijaitsee Hämeenlinnan Hauholla, entisen Hauhon kunnan alueella, ja se liikkuu hitaasti kohti etelää ja länttä". Mutta yhtäkaikki, kukin päättää omasta osallistumisestaan ja omalta osaltani heinäkuun viimeinen viikonloppu saattoi juuri vapautua.

Posted

Minua kummastuttaa että autoharrastajia tuskastuttaa niillä ajaminen. No meiltä on joka paikkaan pitkämatka, niin jääpuikkoon on jo totuttu.

• Like 4
Posted

Näin pirkanmaalaisena ei auta valittaa, kerta BiF on ollut koko oman harrastusajan ns. kävelymatkan päässä kotoa.

Minun mielestä auto on hyötylaite, autolla pitää ajaa, koska auto tykkää että sillä ajetaan

• Like 1
Posted
14 minutes ago, preA356 said:

Joskus olen myös kuullut lauseen, että matkailu avartaa

Näin harrastevolkkarilla about jokakesä parin kolmen tuhannen km kesälomareissuja tehneenä olen täysin samaa mieltä. Mutta jos laitan Norjan vuoriston ja Marjoniemi camping vaihtoehdoiksi reissulle niin ei varmaan kauan tarvitse miettä kumman valitsen.

• Like 1