Tuomo Lehmikangas Posted yesterday at 07:40 PM Posted yesterday at 07:40 PM Näkyy tuoreimmassa Volkkarilehdessä olevan tieto että BIF on uudessa paikassa. Samaisessa paikassa oli mm. KKP 2025 ja useita Vintage VW:n Kesätapahtumia. Liene ei koskaan ole ollut BIF näin pohjoisessa. https://marjoniemi.com/ 7 Quote
Tanhis Posted 17 hours ago Posted 17 hours ago 350-500 km väestökeskuksista alkaa tosiaan olemaan jo aika kaukana. Olisi kiva kuulla miten tälläiseen vaihtoehtoon on päädytty. 3 Quote
Jorrma Posted 17 hours ago Posted 17 hours ago Olisko niin että vuosia valitettu ku tapahtuma liian kaukana jostainpäin Suomea tuleville niin nyt ainakin osalle lähellä ja jollain kerholla hyvä kokemus tuolla omaa tapahtumaa pitäessään niin äänivalta päätti tuon alueen valita? Quote
Aku Posted 12 hours ago Posted 12 hours ago Tuo lienee lähellä Suomen fyysistä keskipistettä. Tosin tekoälyn mukaan "Suomen väestöllinen keskipiste sijaitsee Hämeenlinnan Hauholla, entisen Hauhon kunnan alueella, ja se liikkuu hitaasti kohti etelää ja länttä". Mutta yhtäkaikki, kukin päättää omasta osallistumisestaan ja omalta osaltani heinäkuun viimeinen viikonloppu saattoi juuri vapautua. Quote
preA356 Posted 12 hours ago Posted 12 hours ago Välimatkan pituuden huomaa vasta sitten, kun se pitkä ajomatka osuu omalle kohdalle🤔 4 Quote
Tanhis Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago Mikä mahtaa olla fvwa harrastajallinen keskipiste :) Quote
-tipi- Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago Minua kummastuttaa että autoharrastajia tuskastuttaa niillä ajaminen. No meiltä on joka paikkaan pitkämatka, niin jääpuikkoon on jo totuttu. 7 Quote
Mikko S Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago Tarttee ottaa perjantai vapaaksi, että kerkee paikalle... Quote
preA356 Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago (edited) Joskus olen myös kuullut lauseen, että matkailu avartaa Edited 11 hours ago by preA356 Quote
jrasi Posted 10 hours ago Posted 10 hours ago Näin pirkanmaalaisena ei auta valittaa, kerta BiF on ollut koko oman harrastusajan ns. kävelymatkan päässä kotoa. Minun mielestä auto on hyötylaite, autolla pitää ajaa, koska auto tykkää että sillä ajetaan 2 Quote
Tanhis Posted 10 hours ago Posted 10 hours ago (edited) 7 hours ago, preA356 said: Joskus olen myös kuullut lauseen, että matkailu avartaa Näin harrastevolkkarilla about jokakesä parin kolmen tuhannen km kesälomareissuja tehneenä olen täysin samaa mieltä. Mutta jos laitan Norjan vuoriston ja Marjoniemi camping vaihtoehdoiksi reissuille niin ei varmaan kauan tarvitse miettä kumman valitsen. Edited 3 hours ago by Tanhis 1 Quote
beetlemania Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago Minulle tulee 5km lisää suuntaansa. Tykkäänkö vai en... Quote
Tuomo Lehmikangas Posted 3 hours ago Author Posted 3 hours ago 7 hours ago, Tanhis said: Näin harrastevolkkarilla about jokakesä parin kolmen tuhannen km kesälomareissuja tehneenä olen täysin samaa mieltä. Mutta jos laitan Norjan vuoriston ja Marjoniemi camping vaihtoehdoiksi reissulle niin ei varmaan kauan tarvitse miettä kumman valitsen. Minkälaisia VW-tapahtumia siellä Norjan vuoristossa on tarjolla? Quote
Tanhis Posted 3 hours ago Posted 3 hours ago 33 minutes ago, Tuomo Lehmikangas said: Minkälaisia VW-tapahtumia siellä Norjan vuoristossa on tarjolla? Matkailusta oli puhe. Quote
Urbantoy Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago 1 hour ago, Tanhis said: Matkailusta oli puhe. Jätä Tanhis väliin jos matka ahistaa, se nyt järjestetään missä järjestetään.. Minusta ihan hienoa että viedään uusille paikoille tuota tapahtumaa.. Suurin narina tuntuu olevan Etelän sakilla missä se "pitäs" järjestää.. Pohjosen porukka on tottunut matkaamaan oli se sitten missä hyvänsä Quote
metake Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago Onhan se biffi nyt ihan hitokseen kaukana täältä Kanta-Hämeestäkin katsottuna, mutta niin on moni muukin tapahtuma. Äkkiseltään saattaa tuntua typerältä viedä tapahtuma kauaksi sieltä missä suurin osa ihmisistä on, mutta saattaa tehdä tapahtumalle paljon hyvääkin, ja omasta mielestäni vaihtelu on tervetullutta.Paikka ainakin vaikuttaa hyvältä ja siistiltä, ja palveluitakin tuntuu olevan riittävästi. Ja jos miettii järkiperusteita, niin aika pitkälti hallitus, eli järjestävä taho on itse tuolta alueelta, joten onhan se nyt järkevää että järjestäjien ei tarvitse ajaa puolen maan halki vaan käytössä on jo entuudestaan tuttu alue.Annetaan tapahtumalle mahdollisuus ja nostetaan hattua että joku jaksaa näiden eteen nähdä vaivaa Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla Quote
Urbantoy Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago No ootellaan kunhan porukoille selviää että ei se ole mikään "mökkikylä" Siitä se narina alkaa ku ei saa mökkejä niinkuin jostain muualta.. Tuohan on enemmän käsittääkseni kanavaanaripaikka.. Quote
Recommended Posts