metake Posted September 12, 2018 Posted September 12, 2018 21 hours ago, kari kittilä said: kevyempää lokasuojaa eteen ja taakse Punnitsitko paljonko on painoero? Joskus verrattiin urtsikilpurissa lasikuituista ja peltistä, niin lasikuituinen painoi jopa orkkislokaria enemmän :) Quote
kari kittilä Posted September 12, 2018 Posted September 12, 2018 En oo vielä punninnut mutta noin kädessä pidettynä ainakin takalokasuojat on kuituisena kevyemmät. 1 Quote
Jyrki Toivanen Posted September 14, 2018 Posted September 14, 2018 Laitetaas tommonen tiiseri. Jos pääsen toteuttamaan, saatan laittaa ihan oikeitakin kuvia. 2 Quote
kari kittilä Posted September 24, 2018 Posted September 24, 2018 (edited) Kori on lasipuhalluksessa ja epoksoitavana niin fiksailen sillävälin ovia jotka puhalletaan myöhemmin. Edited October 3, 2018 by kari kittilä 4 Quote
wp Posted October 6, 2018 Posted October 6, 2018 Pitkästä aikaa taas kansien parissa. Aiempien virtausmittausten perusteella todettu että imukanavan paikalliset, pitot- putkella mitatut nopeudet olivat liian korkeita. Materiaalia poistettu mahdollisimman vähän, tarkistusmittaus seuraavaksi jotta nähdään paljonko nopeudet ja virtausmäärä muuttuivat. Kuvassa näkyy hyvin myös pulttijakomuutos T1->WBX ja tulpan paikan ja koon muutos 14mm->10mm NGK CR8E- tulpalle 3 Quote
Mäki Posted October 6, 2018 Posted October 6, 2018 1 hour ago, wp said: Pitkästä aikaa taas kansien parissa. Aiempien virtausmittausten perusteella todettu että imukanavan paikalliset, pitot- putkella mitatut nopeudet olivat liian korkeita. Materiaalia poistettu mahdollisimman vähän, tarkistusmittaus seuraavaksi jotta nähdään paljonko nopeudet ja virtausmäärä muuttuivat. Kuvassa näkyy hyvin myös pulttijakomuutos T1->WBX ja tulpan paikan ja koon muutos 14mm->10mm NGK CR8E- tulpalle Onkohan nuo suorat rännit kuitenkaan parhaimmat virtauksien kannalta? Onko kanavat ajettu ihan sileiksi? Jos on, niin alkaa pisaroimaan Quote
wp Posted October 6, 2018 Posted October 6, 2018 15 minutes ago, Mäki said: Onkohan nuo suorat rännit kuitenkaan parhaimmat virtauksien kannalta? Onko kanavat ajettu ihan sileiksi? Jos on, niin alkaa pisaroimaan Ihan aiheellinen kysymys ja vastaus on ettei ole. Kanava on muodoltaan lähes vakio mutta palotila on aikanaan täyttöhitsattu jolloin kanavan lattian säde on saatu suuremmaksi ja käännös jouhevammaksi. "Ränni" virtaa nyt noin 264cfm/16mm@28" mikä vastaa karkeasti samaa lukemaa hevosvoimina. Aihiona on vanhan liiton SF1- kannet joissa venttiilien paikat ovat likipitäen samat kuin OEM - kannessa, 48mm venttiilille poraus piti kasvattaa 98mm...putken seinään on karkeasti 3.2mm välystä. Ei kukaan täysipäinen lähtisi tekemään mitään tällaisista aihioista kun kaupasta saa liki valmiita samanlaisia, nämä ovat harjoituskappale. Kanavat ovat suoraan vingun terän jäljiltä, vastaa ehkä 40 grit nauhaa ??? Quote
kari kittilä Posted October 9, 2018 Posted October 9, 2018 Koppa haettu puhalluksesta/epoksoinnista, nyt pääsee tekemään maalipohjat ja maalauksen. 13 Quote
kari kittilä Posted October 9, 2018 Posted October 9, 2018 Iltapuhteena laittelin vaihteiston paikoilleen ja vetelin jarruputkia sekä muuta pientä. 4 Quote
kari kittilä Posted October 13, 2018 Posted October 13, 2018 Käytiin tänään työkaveri peltisepän kanssa liimaamassa katonreikään kattopala niin saa tehdä sitten oikeankokoisen reijän uutta suflettia varten. Tämä on nykypäivän pellinyhdistämis tekniikkaan, liima ja senkatut niitit. 5 Quote
kari kittilä Posted October 14, 2018 Posted October 14, 2018 Alusta valmis ja odottaa nyt naittamista korin kanssa kunhan saadaan tehtyä pohjat ja maalaus koriin. 13 Quote
mikan Posted October 15, 2018 Posted October 15, 2018 21 hours ago, kari kittilä said: Alusta valmis ja odottaa nyt naittamista korin kanssa kunhan saadaan tehtyä pohjat ja maalaus koriin. Ahtaassa tallissa sinäkin kuplaa rakennat ja silti tulee noin nättiä jälkeä! t. Mika Quote
Hebster52 Posted October 15, 2018 Posted October 15, 2018 3 hours ago, Tanhis said: Kuinkas paljon vaati että irtos. En ehtiny ja ajatellu katsoa. Ekaks napsahti ja sit tuli helposti. Quote
Mäki Posted October 16, 2018 Posted October 16, 2018 Laiska, kun olen, niin ostin lähes valmiin auton. Vähän puskuria ja kromilistaa tilaukseen, niin hyvä tulee 6 Quote
Mäki Posted October 16, 2018 Posted October 16, 2018 4 hours ago, HSuomi said: Paljo makso? On epäkohteliasta puhua rahasta ja harrasteautoista samassa lauseessa. Quote
sleepercooler Posted October 16, 2018 Posted October 16, 2018 7 hours ago, HSuomi said: Paljo makso? Ei voi maksaa paljon kun vanteetkin on ruasteessa ja osia puuttuu...😁😁😁😁 Quote
HSuomi Posted October 16, 2018 Posted October 16, 2018 :D hiano hylsy jojatapauksessa. Ennustan ettei tätä pilata vakiomoottorilla. Quote
Mäki Posted October 16, 2018 Posted October 16, 2018 2 hours ago, sleepercooler said: Ei voi maksaa paljon kun vanteetkin on ruasteessa ja osia puuttuu...😁😁😁😁 Juurikin tilasin osia 3000 eurolla, niin eiköhän se siitä valmistu 1 Quote
Mäki Posted October 18, 2018 Posted October 18, 2018 Aikas hyvin nuo 80-luvun JP:n slot magit istuu. Olleet alunperin 4x130 jaolla, josta työstetty tähän moodiin. Pikkuhomma 3 Quote
Nikladz Posted October 18, 2018 Posted October 18, 2018 Hyvä väri ovaalissa! Vanteetkin komeat! Quote
Hebster52 Posted October 18, 2018 Posted October 18, 2018 Nyt tämäkin päässy lämpimään talliin monen vuoden ulkoilmasäilytyksen jälkeen... Quote
Hanuri Posted October 19, 2018 Posted October 19, 2018 Sen verran sain aikaiseksi kotitallissa että väänsin Pritsenin alle "kisarengastuksen". Sopii erinomaisesti lookkiin. (Kuskia ei kannata pelästyä. Se ei ole oikea) 7 Quote
kari kittilä Posted October 20, 2018 Posted October 20, 2018 (edited) Tänään touhuttu ensin 10 tuntia pohjien tekoa ja sitten 3 tuntia takahelman pakoreikien umpeen hitsaus ja tinaus. Pohjien teko jatkuu huomenna. Edited October 20, 2018 by kari kittilä 4 Quote
Ketsa Posted October 21, 2018 Posted October 21, 2018 Keulan pohjalevy irrallaan. Urho-splitin museointi alkanut? 3 1 Quote
wp Posted November 2, 2018 Posted November 2, 2018 Imusarjan katkaisuhoito visioitu ja kanava lähellä lopullista mittaa. Imusarjalle lyhennyksen jälkeen kohdistus kanteen ja avarrus kaasuttimen laipalle 51,5mm. Mitataan ja mietitään missä meni pieleen ? 2 Quote
arvuuttaja Posted November 2, 2018 Posted November 2, 2018 11 hours ago, timo l said: Jotain saatu aikaiseksi täälläkin.. Harmikseni ei näy.. Quote
Hebster52 Posted November 3, 2018 Posted November 3, 2018 Eka ovi sain yhdeks palaks alkuviikosta. Ehkä toinen lähiviikkoina... 1 Quote
tolvana Posted November 3, 2018 Posted November 3, 2018 Oxy nippuun orkkis öljysysteemillä parin kokeilun jälkeen 3 Quote
kari kittilä Posted November 3, 2018 Posted November 3, 2018 Pakkeloinnit ja pohjahommat alkaa oleen valmiit, epoksit vedetty päälle ja vielä muutamat tarkastukset niin sais vetää kiveniskumassat pyöräkoteloihin ja kopan osineen maalaukseen. 1 Quote
mikko k Posted November 4, 2018 Posted November 4, 2018 15 hours ago, tolvana said: nippuun orkkis öljysysteemillä parin kokeilun jälkeen Utelias kun oon, niin mitäs nuo kokeilut mahtoi olla? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.