Hebster52 Posted October 20, 2015 Posted October 20, 2015 Nyt seuraavaks pitäs jotenkin saada alumiinin ja kuidun liittymään toisiinsa... :) 1 Quote
Tanhis Posted October 20, 2015 Posted October 20, 2015 Pop pop pop pop perkele pop pop eikös se tuollaisen äänen saattelemana rupea kiinnittymään. Quote
Hebster52 Posted October 20, 2015 Posted October 20, 2015 Meinasin vaan vetää mattoa ja hartsia kummallekin puolelle pari senttiä reikien ohi.... Quote
VW-63 Posted October 21, 2015 Posted October 21, 2015 Jos pieni pykälä saumoissa sallitaan niin yksi vaihtoehto on tehdä limittäisliitos ja liimamassa väliin. Sopiva liimamassa pysyy tod. näk. paremmin kiinni pellissä ja lasikuidussa, kuin hartsi pellissä. Näin sauma pysyy "joustavana" ja lasikuitu ei pääse ajan kanssa korkaamaan irti pellistä. Quote
Tanhis Posted October 21, 2015 Posted October 21, 2015 Vähän huonosti kokemusta näistä liitoksista kun yleensä kun itse olen laminoinut peltiä ja lasikuitua yhteen niin olen peittänyt pellin kokonaan kuidulla. Mutta tosiaan oma veikkaus olisi kanssa että voi karata irti lasikuidusta tuolla tyylillä. Kun reikien sisään ei kumminkaan mene muutakuin hartsia ja pelti on kumminkin aika sileää. Itse tosiaan laittaisin pop niiteillä tai puuruuveilla pellin kiinni ja sitten voisi vetää kuidun päälle. Quote
JaniM Posted October 21, 2015 Posted October 21, 2015 otettiin kuplasta tehot lapulle.. 137,3 kw /241,8 Nm WP_002104.jpg Onko nokan ominaisuus tuo notkahdus 3000-4000 rpm kohdalla vai siirtyykö kaasarit jotenkin toiselle piirille? Tuon montun kun saa pois, niin veto tuntuu vielä paremmin. Ei rullat ainakaan luulis tuossa vielä lipsuvan. Quote
Meto Posted October 21, 2015 Posted October 21, 2015 Onko nokan ominaisuus tuo notkahdus 3000-4000 rpm kohdalla vai siirtyykö kaasarit jotenkin toiselle piirille? Tuon montun kun saa pois, niin veto tuntuu vielä paremmin. Ei rullat ainakaan luulis tuossa vielä lipsuvan. Kaasariongelma..menee tuossa liian rikkaalle -Mika- Quote
kari kittilä Posted October 21, 2015 Posted October 21, 2015 Kaasariongelma..menee tuossa liian rikkaalle -Mika- Siihen auttaa nämä http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/23334-cbn-läppärungot/ 1 Quote
JaniM Posted October 22, 2015 Posted October 22, 2015 Juu auttaa, kun pelkillä läpillä ei kulje ollenkaa :)) Mutta kyllä siihenkin lääke löytyy. Quote
Hebster52 Posted October 24, 2015 Posted October 24, 2015 Pop pop pop pop perkele pop pop eikös se tuollaisen äänen saattelemana rupea kiinnittymään. Meni nyt tällaseks… Mahtaako nyt pysyä? Kuitulevyt liimattu koriliimalla. Sit kuidutan levyt koriin molemmalta puolelta.. Quote
Roope Posted October 24, 2015 Posted October 24, 2015 (edited) Pelkkää hitsailua ja rälläköintiä tämä kuplan harrastaminen. Tänään siirrytty ulkopelteihin ja tehtiin tilaa takapyörille ja turbolle ;) Edited October 24, 2015 by Roope 3 Quote
Roope Posted October 24, 2015 Posted October 24, 2015 Juu nyt olis noi 3" lyhyemmät vetarit ,voi olla että joutuu vaihtamaan 5" lyhennettyihin jos ei mahu muuten vakio lokariin. Quote
jaraku Posted October 25, 2015 Posted October 25, 2015 tere roope. tuleko lokkarit duzeilla kii.? t jaraku Quote
Tanhis Posted October 25, 2015 Posted October 25, 2015 Meni nyt tällaseks… Mahtaako nyt pysyä? Kuitulevyt liimattu koriliimalla. Sit kuidutan levyt koriin molemmalta puolelta.. Eiköhän se paikallaan pysy :) Quote
Roope Posted October 25, 2015 Posted October 25, 2015 tere roope. tuleko lokkarit duzeilla kii.? t jaraku Kyllä ne duzeilla kiinnitetään, pitää olla pika irrotettavat kun tuntuu että tuota moottoria joutuu tarkastelemaan joka lähdön jälkeen... Quote
jaraku Posted October 26, 2015 Posted October 26, 2015 jotain pientä tuli puuhattua tallilla tuossa toissa päivänä. 2 Quote
AVe Posted November 1, 2015 Posted November 1, 2015 Täähän ei tallissa tapahtunut vaan autokatoksessa, mutta tulipa kiskottua kaasarit pois koneen kyljistä. Talvenaikana sitten työmaalla Teijon kautta ultraäänipesuriin ja uusilla tiivisteillä puhtaana takas paikoilleen. Voi olla että toimii hiukan paremmin kun vaihtaa ehjät tiivisteet kannen ja imarin väliin samalla. Quote
Hebster52 Posted November 1, 2015 Posted November 1, 2015 Mulla hieman syrjähyppy tallissa… Peltityöt ovat tuttua ja helppoa.. :) 2 Quote
DWL_Puavo Posted November 1, 2015 Posted November 1, 2015 AVe:n imaritiiviste näyttää kyllä hurjalta kun suurempana katstoo, tälläinen purettu omasta pirssistä eilen :) Puuttuvaan tiivistepalaseen nähden tää toimi vielä aika hienosti. Quote
AVe Posted November 1, 2015 Posted November 1, 2015 Ei siitä ihan noin isoa palaa puuttunut, vaan lähti irroittaessa. Oli varmaan samaa luokka kuin sinullakin. Quote
tobbe` Posted November 3, 2015 Posted November 3, 2015 Toisen lokarin sain valmiiksi ja pääs vähä kokeilemaa miten penkit istuu. 1 Quote
Hebster52 Posted November 3, 2015 Posted November 3, 2015 B-tolpat alkanu kehittyä... :) Ja tulipeliti kans liittyny kiinteesti koriin.. :) 3 Quote
Hebster52 Posted November 4, 2015 Posted November 4, 2015 Ja taas pikkasen kuitua vedetty kiinni… :) 1 Quote
P_Valtonen Posted November 6, 2015 Posted November 6, 2015 (edited) AVe:n imaritiiviste näyttää kyllä hurjalta kun suurempana katstoo, tälläinen purettu omasta pirssistä eilen :) Puuttuvaan tiivistepalaseen nähden tää toimi vielä aika hienosti. Eihän tuossa välissä edes tiivistettä tarvita :) Imarin vastinpinta kannen suuntaan vaan suoraksi & puhtaaksi. Laitteet nippuun & kone säätöihin. Se minkä vetää extra-ilmaa välistä, on huomioituna jo säädössä..... Edited November 6, 2015 by P_Valtonen Quote
Jiibee Posted November 7, 2015 Posted November 7, 2015 Onkos nämä niitä varhaisia kaksoismassa-vauhtipyöriä ja TSI*-moottoreita..?? :) *Tein Sen Itse Quote
jori Posted November 7, 2015 Posted November 7, 2015 Tuo Teijo projekti on aika hävytön:) sano nyt puavo et on stroukkeri turbo tuohon tulossa? Quote
DWL_Puavo Posted November 7, 2015 Posted November 7, 2015 Ja minä sanon mun eläimet: ne onhirvi ilves karhu kotka susi peura marsuleijona kärmes laama virtahepo norppa kärppäja paarma Quote
Guest kossi Posted November 8, 2015 Posted November 8, 2015 Tallissa tapahtuu Stingeri etupuskurin alta eteen! Hienoa! Onko tämä se meiltäpäin haettu? haukiputaalta, nro1? Quote
DWL_Puavo Posted November 8, 2015 Posted November 8, 2015 Jep, mallinumero 1 (ilmeisesti lyhytlavaista tarkoittaa), valmistenumero 36 :) Quote
Hebster52 Posted November 8, 2015 Posted November 8, 2015 B-pilari jatkaa kasvamista pikku hiljaa… :) 1 Quote
Roope Posted November 8, 2015 Posted November 8, 2015 Tänään asemmoitiin pääkaari ja tukivarret, Evo moottoriakin tuli aloteltua tosin vain keinujen viimeistelyllä. Fiilistelin lokarin sovittelullakin. 5 Quote
Hebster52 Posted November 14, 2015 Posted November 14, 2015 (edited) 15v vanhojen huonojen liitosten korjausta... Edited November 14, 2015 by Hebster52 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.