Guest puuhaamo Posted May 26, 2017 Share Posted May 26, 2017 Ehkä jo täksi kesäksi? Quote Link to comment
Matti-Pekka Posted May 26, 2017 Share Posted May 26, 2017 tuli päivitettyä vwk uuteen 1600 cc kuosiin.... 2 Quote Link to comment
jarkki86 Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Odottelin hiomavärin kuivumista. Quote Link to comment
DOODAH Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 kaivettiin lentävä parsakaali kakkoshallista ja laitettiin kiiltävää saapakseen. 4 Quote Link to comment
levari Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Kasaan päin menossa taas 4 Quote Link to comment
APO Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 2" kavennettu akseli löysi paikkansa. Mukavana yllätyksenä se, että vakaajaa ja raidetankoja ei tarvinnut lyhentää. 3 Quote Link to comment
jarkki86 Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 Töhritty värejä. Vw L511/luonnonvalkea. Näyttää valokuvissa hailakammalta kuin onkaan. Tökitty puhtaita osia paikalleen. 2 Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 (edited) Parin sylinterin sovittelua. Edited June 4, 2017 by Hebster52 3 Quote Link to comment
Racing Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 2" kavennettu akseli löysi paikkansa. Mukavana yllätyksenä se, että vakaajaa ja raidetankoja ei tarvinnut lyhentää. Voisiko saada kuvan miten normilevyinen vakaaja istuu kavennetun pallonivelakselin kanssa? Quote Link to comment
Paavuli Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Parin sylinterin sovittelua. Oletko ottanut jollain kännykän panoraamatoiminnolla kuvaa, kun on tossa keskellä algoritmi mennyt bärssiilleen ja tehnyt lohkoon ylimääräiset pytyt ;D 1 Quote Link to comment
MS940 Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Töhritty värejä. Vw L511/luonnonvalkea. Näyttää valokuvissa hailakammalta kuin onkaan. Tökitty puhtaita osia paikalleen. Tosi perusteellista työtä ja maukas väriyhdistelmä. Tykkään ite kanssa noin 2-väriseksi maalatuista. Quote Link to comment
APO Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Voisiko saada kuvan miten normilevyinen vakaaja istuu kavennetun pallonivelakselin kanssa? Hyvin istuu. Pikkasen pitää olla epäkeskeisesti, ettei vakaaja ota tukivarren mutteriin, mutta sillähän ei ole mitään väliä. Quote Link to comment
mikko k Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Välillä on talliinkin kerinny.. 9 Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Kun ei pääse harrastetalliin volkkarin pariin pitää tyytyä terapiaan kotihallissa.... Quote Link to comment
68teevee Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Tämä päivä hurahti mittanauhaa , kynää ja paperia ja laskinta käyttäessä... Vähän tarvis saada peltiä tuohon luukunkin ympärille :) . Quote Link to comment
Hanuri Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 (edited) .Peedsteri alkaa pikkuhiljaa hakemaan muotojaan. Edited June 13, 2017 by Hanuri 14 Quote Link to comment
wp Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 Tehosteväri valittu, katsotaan koemaalauksen jälkeen menikö överiksi. Honda 318 Bombay Orange Metallic on sävy Kojelaudan peitepaneli sai väriä pintaan, korin sävy kuvassa tummempi kuin luonnonvalossa.Näillä mennään... 1 Quote Link to comment
kari kittilä Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 Tämmöstä täällä, tästä se "splitti" lähtee rakentumaan 3 Quote Link to comment
hpa Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 (edited) Oikean alatukivarren mukana tuli putken sisältä laakeri aivan palasina.Just kun oli 100 000 km ajettu. Tuleepahan harjoitusta. Edited June 15, 2017 by hpa Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted June 15, 2017 Share Posted June 15, 2017 Museotarkastushommia, DWL:n pussihousuosastoon tarkastettiin onnistuneesti tänään yks ilmajäähy ja yks britti. 5 Quote Link to comment
68teevee Posted June 15, 2017 Share Posted June 15, 2017 (edited) Peräpellin muovailua tänään.. Edited June 15, 2017 by 68teevee Quote Link to comment
Geronimo Posted June 15, 2017 Share Posted June 15, 2017 Tapahtui.Eripari startti ja vauhtipyörä tomi hyvin yheksän vuotta, rupes vittuilee viimekesän lopussa.No eiku kone irti ja Hempan kans katteeleen et mikä vika. Eri paria sitten olivat vauhtis ja startti, kolme arpa startia kehhiin ja ja se viimenen toimi!Teki työtä mutta taas hymyillään.Nyt lähtee käyntiin ihan ku sieltä palmun alta, vittuilematta.No, että ei ihan helpolla pääsis niin kun sain kasattua kaikki niin nyt tuo kytkin vittuilee.Menee kaikki päälle hieman kiroilemalla mutta eiköhän se siitä jahka jaksaa taas purkaa kaikki ja vaihtaa kytkimen paineasetelman... Joka päivä oppii jotain uutta ;-) 1 Quote Link to comment
kari kittilä Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Päätin sitten kuitenkin irrottaa ja uusia nuo pohjalevyt niin on helpompi tehdä tuo taka-akselin muutoskin. Nyt pääsee tekemään jigin tuota taka-akseli hommaa varten. 1 Quote Link to comment
kari kittilä Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 Tässä se juhannus menee 1 Quote Link to comment
Meto Posted June 24, 2017 Share Posted June 24, 2017 Tässä se juhannus menee Pientä hiplausta vielä Quote Link to comment
metake Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Tässä se juhannus menee Huomasitko että nuo pitkittäisaisojen alapuolet on IRS-perässä vahvemmat? Olis vaan vaihtuneet samalla helposti... Quote Link to comment
Racing Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Huomasitko että nuo pitkittäisaisojen alapuolet on IRS-perässä vahvemmat? Olis vaan vaihtuneet samalla helposti... Omaan 50 lukuseen pohjalevyyn muutin irs takapään niin vaihdoin aisojen yläpuolille pikku palat irs takahaarukasta jossa "vetarien väistöt",50 luvun orggis takahaarukka oli kyllä paksumpaa tavaraa kun se uudempi. Quote Link to comment
metake Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Omaan 50 lukuseen pohjalevyyn muutin irs takapään niin vaihdoin aisojen yläpuolille pikku palat irs takahaarukasta jossa "vetarien väistöt",50 luvun orggis takahaarukka oli kyllä paksumpaa tavaraa kun se uudempi. Paksumpaa on kyllä, mutta irs-aisat on aika paljon suuremmat alapuolelle päin. Pari huonoa kuvaa havainnollistamaan asiaa.. Quote Link to comment
Racing Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Paksumpaa on kyllä, mutta irs-aisat on aika paljon suuremmat alapuolelle päin. Pari huonoa kuvaa havainnollistamaan asiaa.. Totta tuokin. Kestää kyllä ilman noitakin, itse en lähtenyt aisoja katkomaan kuitenkaan lujuus on parempi ilman päittäisliitosta ja liitoksen olisi joutunut tekemään eri kohdasta ylä ja alapuolelta että tulisi hyvä ja haarukoiden muodoissa on pieniä eroja niin tulee omat haasteensa :) Quote Link to comment
68teevee Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 Tämän päivän askartelua , omatekele 35cm nahkavaste . Napu napu.. Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 Tuli tuunailtua kuplaan sammutin. Quote Link to comment
wp Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Suojauspaperien poistoa... Pisteosia enää maalaamatta sisäverhouspanelien lisäksi 2 Quote Link to comment
kari kittilä Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Nostettiin vaimon kanssa kori pois tuolta roskiin menevältä alustalta. 3 Quote Link to comment
ARTO Posted July 2, 2017 Share Posted July 2, 2017 Noi kuormalavat näyttävät noin 2011 mallisilta:) Quote Link to comment
kari kittilä Posted July 2, 2017 Share Posted July 2, 2017 Minkä ikäinen alusta? alusta on -61 vuodelta Quote Link to comment
kari kittilä Posted July 2, 2017 Share Posted July 2, 2017 Pohjapeltien mittailua ja sovittelua, kohta pääsee hitsaan ne paikoilleen kunhan saa nuo rungon työt tehtyä:) 1 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.