kari kittilä Posted July 12, 2020 Posted July 12, 2020 Sähköt alkaa olemaan valmiit. Ajovalot pitäs vielä kasata H4 umpioilla ja tuulilasin pyyhin mekanismit asentaa sekä niputtaa johdot siististi niin ois valmista. 1 Quote
Paadre Posted July 16, 2020 Posted July 16, 2020 Alko oleen kioskissa vettä siihen malliin että oli syytä vaihtaa takalasin tiiviste. Olipa sinne väliin vähän ruostettakin kertynyt. Tuulilasille tarttis tehä sama öhvensiivi. 1 Quote
Lasse Posted July 17, 2020 Posted July 17, 2020 Jos auto on maalattu viimeksi vuonna 1992 niin kai vielä voi käyttää siitä prokkiksesta ylijäänyttä Kobaa? Quote
jupsu Posted July 26, 2020 Posted July 26, 2020 Taas tuli yksi kone korjattavaksi kun oli kannen pinnapultin kierteet lähteneet kävelemään kampikammiosta. Quote
68teevee Posted July 26, 2020 Posted July 26, 2020 (edited) Hmmmm....🤔🤔 Vaihtoehdot: Bling bling , bling bling ja bling bling . Kai se siis täytyy bling bling😁 Edited July 26, 2020 by 68teevee 3 Quote
tolvana Posted July 26, 2020 Posted July 26, 2020 1 hour ago, jupsu said: Taas tuli yksi kone korjattavaksi kun oli kannen pinnapultin kierteet lähteneet kävelemään kampikammiosta. Oliko vakiomoottori vaiko jotain muuta? Ja M8 vaiko M10? Quote
jupsu Posted July 26, 2020 Posted July 26, 2020 15 minutes ago, tolvana said: Oliko vakiomoottori vaiko jotain muuta? Ja M8 vaiko M10? M10 oli. Koneena pikkukanavaiseen f-kampikammioon rakennettu 1776 jossa noin 80hp. Ja tuohan oli vielä minun kasaamani kone ja sitä suunnitellessani sanoin auton omistajalle että tuo ei ole parhain koneaihio ja jos tuolla jatketaan niin pinnat pitää ainakin vaihtaa M8:sin pinnoihin. Omistajan mielestä se ei ollut tarpeellista ja nyt ollaan sitten tässä tilanteessa. 1 Quote
Paadre Posted July 26, 2020 Posted July 26, 2020 Kohta alkaa oleen kaluttu tuokin loppuun ennen romuun menoa. Tänään irrottelin sähköt talteen. Etuakseli ja laatikko sekä etupenkkien paikat vielä pelastan. Harmi ku joutuu aidon westyn pilkkoon mut noin mätää ei olis kannattanu pelastaa. Quote
wp Posted July 26, 2020 Posted July 26, 2020 Pautterien pähkäilyä x 2. Sinisten kansiin pitäisi tehdä työntötankojen suojaputkien siirto, Bergin tikut tuppaavat hankaamaan putkiin vaikka ovat isoreikäistä mallia. Tiputtelee pahoin öljyä eikä mitkään vippaskonstit auta... Kirkkaaksi eloksoidut on ekaa kertaa sovitteilla kansissa, näihin pitäisi tehdä lisäkiinnikkeet pakokeinujen akseleiden päihin 1 Quote
metake Posted July 26, 2020 Posted July 26, 2020 Sisusta hommia. Mistä ostit ovipahvit?Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla Quote
kari kittilä Posted July 26, 2020 Posted July 26, 2020 Muistaakseni Hot Carsista kauan aikaa sitten. Quote
kari kittilä Posted July 28, 2020 Posted July 28, 2020 (edited) Sisusta hommia jatkettu. Edited July 28, 2020 by kari kittilä Quote
XTeme Posted July 28, 2020 Posted July 28, 2020 4 minutes ago, Mäki said: Tällekin löytyi oma paikka Mikäs tuon sähköflektin pointti on? Liikennevaloissa tarpeen? Quote
jupsu Posted July 29, 2020 Posted July 29, 2020 Tuli pestyä nuo Et26:set. Jos ne kerkeäisi istuttaa tässä lähipäivinä jonkun kuplan alle. 1 Quote
Mäki Posted July 30, 2020 Posted July 30, 2020 On 7/28/2020 at 10:36 PM, XTeme said: Mikäs tuon sähköflektin pointti on? Liikennevaloissa tarpeen? Aikaisempien kokemusten perusteella flekti on tarpeen. Ajoviima ei riitä viilentämään lyhyillä matkoilla tapahtuvaa ajosuoritusta. 1 Quote
XTeme Posted July 30, 2020 Posted July 30, 2020 28 minutes ago, Mäki said: Aikaisempien kokemusten perusteella flekti on tarpeen. Ajoviima ei riitä viilentämään lyhyillä matkoilla tapahtuvaa ajosuoritusta. Ok, varmaan totta jos edetään 400m kerralla. Quote
Jyrki Toivanen Posted July 30, 2020 Posted July 30, 2020 Tallissa tapahtuu sulakerasian vaihto, kunhan uusi saapuu. Olisi pitänyt katsastukseen lähteä, mutta ajovalot eivät toimineet. Rasian toinen pää oli sulanut möykyksi. Ihan kiva kun ei isommin syttynyt. Quote
kari kittilä Posted July 30, 2020 Posted July 30, 2020 Sisusta hommia jatkettu, alkaa olla valmista:) 2 Quote
paspit Posted August 3, 2020 Posted August 3, 2020 Paskaa laatua vai paskaa tuuria? Päivitin kuplaan 2-piirijarruja, ja uutta osaa hankittu sen verran, että ajattelin homman käyvän helposti. No ei käynyt. Eka hajosi pääsylinterin päälle tuleva nestesäiliö, vaikka mielestäni hellästi käsittelin, niin toinen letkukara murtui juuresta. Ja uutta osaa ei mistään nopeasti löytynyt, niin jatkoin hommaa vanhalla säiliöllä. Ilmausta varten oli hankittu oikein alipainevehkeet, että sujuu hommat kivasti. No ei sujunut. Ilmausvehkeet toimi kyllä hienosti, mutta molemmat uudet jarrukatkaisimet vuoti nesteet läpi sähköliitinten juuresta! Ja nämä ko. Classic Linen katkaisimet oli siis suoraan paketista, kolhimatta tai kaltoin kohtelematta. No vanha katkaisin toisen tilalle, ja uutta katkaisijaa tai tulppaa metsästämään toisen tilalle, helppo homma. No...arvaatte mitä. Ei ollut. Katkaisijaa tai M10x1 tulppaa ei missään lähistöllä. Lopputuloksena auto edelleen pukeilla, kun huomenna piti lähteä lasten kanssa heittämään kesäreissua. Siirretäänpä sitä reissua osia odotellessa. Oispa alottanut homman aikasemmin. 1 Quote
Lasse Posted August 4, 2020 Posted August 4, 2020 Tulpaksi siihen käy myös öljynpaineanturi jos sellainen sattuu olemaan lähempänä... Quote
Tuomok Posted August 4, 2020 Posted August 4, 2020 Tallin siivous ja levytystä, että pääsisi talvella hitsaamaan kolkin lokasuojien palapelejä. 2 Quote
paspit Posted August 4, 2020 Posted August 4, 2020 1 hour ago, Lasse said: Tulpaksi siihen käy myös öljynpaineanturi jos sellainen sattuu olemaan lähempänä... Sellanen on kyllä käsillä, mutta jäin miettimään kestääkö jarrujärjestelmän paineen, ettei petä jarrutuksessa. Nuo Classic Linen jarruvalokytkimetkin päästi ihan suoraan läpi jo ilmauksessa... Quote
Sakke Posted August 5, 2020 Posted August 5, 2020 Muistelisin että ei kestä. Joskus samaa yritin.. Quote
-tipi- Posted August 5, 2020 Posted August 5, 2020 (edited) Hitsaa jarrunipan umpeen ja ruuvaa sen toisen anturinpaikalle. Luulisi kyllä öljynpaineanturin reilusti yli 5barin paineita kestävän, minkähänlaiset paineet jarrujärjestelmässä on? -Itse itselleni vastaten: internetin mukaan jopa 100bar tehostetuissa systeemeissä. On siinä letkuilla ja sylinterin tiivisteillä kestämistä. Edited August 5, 2020 by -tipi- Quote
paspit Posted August 5, 2020 Posted August 5, 2020 Hain Etrasta 10x1 putkitulpan, sillä mennään. Quote
kari kittilä Posted August 5, 2020 Posted August 5, 2020 Polttoainetankki löytänyt paikkansa. 2 Quote
P_Valtonen Posted August 5, 2020 Posted August 5, 2020 (edited) Korona rajoituksiin pukkaa lisää, joten tehdään sitten jotakin motivoivampaa: 78x94 kaverille 69x94 myyntiin 69x87 myyntiin 69x86 remuliksi Eli koneen etsijät, saa ottaa yhteyttä priva, mail, känny tai vaikka sähköposti Edited August 5, 2020 by P_Valtonen Quote
kari kittilä Posted August 13, 2020 Posted August 13, 2020 (edited) Uudet H4 umpiot asennettu ja sähköjä testailtu. Edited August 13, 2020 by kari kittilä 3 Quote
mapping Posted August 19, 2020 Posted August 19, 2020 Tallin siivousta, motivaation haeskelua, paksutolpan penkkien pesua ja penkinrunkojen fixausta.Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla 1 Quote
Lasse Posted August 19, 2020 Posted August 19, 2020 On 8/5/2020 at 12:12 PM, Sakke said: Muistelisin että ei kestä. Joskus samaa yritin.. Mulla oli useamman vuoden ja kesti ihan ok. Quote
Lasse Posted August 19, 2020 Posted August 19, 2020 Pohjoisen poijat tehny laikkamadalluksen. Varmaan mahtava ajokokemus. 2 Quote
Perttipee Posted August 20, 2020 Posted August 20, 2020 Vähän siivoiltu väliprojektien jäljiltä... 2 Quote
mapping Posted August 21, 2020 Posted August 21, 2020 Pikku paikka liimata ja vetässä Epoxit suojaksi.Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla Quote
jupsu Posted August 24, 2020 Posted August 24, 2020 Uusi kone saatu kuplan perään kiinni. Huomenna vielä vivusto kiinni ja hihnan kiristys niin pääsisi kokeilemaan. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.