Jump to content

Minkä VW:n myyminen on jäänyt kaivelemaan eniten?


Recommended Posts

Lisätääs tämmönen topikki, vaikka Volkkarit onkin perseestä, ja jälkiviisaus tahi harmittelu turhaa. Laittakaas jatkoksi omat munauksenne kuvien kera! Ostamatta jääneitä helmiäkin voi kaihoten muistella samaan rimpsuun!

 

Oman tallin kautta on kiertäny jokunen ovaali yms. mut tään myynti korpeaa eniten. Oliko pakko myydä, no ei ollu: (kuvia klikkailemalla aiheista lisää)

 

auto+108.jpg

 

Eikä tämänkään myymättä jättäminen oisi perillisille nälänhätää aiheuttanut (on se melkein Volkkari, kun on nelipyttynen).

 

26092010005.jpg

Link to comment

Eniten korpeaa, kun porukat meni myymään äitin kuplan -70 1500 vuonna -86. Oli aikoinaan Aine Oy:n tv-mainoksessa ja ollut Aineen toimitusjohtajan vaimon kauppakassina..

 

Porukat eivät halunneet säästää kun oli kuulemma astinlaudoistakin aivan laho :D

 

Auto poistettu rekisteristä tuolloin -86 ja myyty mettäautoksi jollekin ukolle....

Link to comment
Kilpailuhistorian omaava 1303A, ZF:n lukko + tiuha laatikko, yms.

 

No, 'sisar-topikkina' tälle keskusteluketjulle - minkä VW:n ostamatta jättäminen on jäänyt kaivelemaan eniten ...

 

 

 

noin vuosi takaperin myynnissä olleen 356-projekti-porsaan ostamatta jättäminen on jääny kaivelemaannn

 

 

tästähän voi vetää seuraavaksi "serkku-topikkina" että -minkä vw ostaminen on jäänyt kaivelemaan eniten :)

  • Like 1
Link to comment
Kilpailuhistorian omaava 1303A, ZF:n lukko + tiuha laatikko, yms.

 

No, 'sisar-topikkina' tälle keskusteluketjulle - minkä VW:n ostamatta jättäminen on jäänyt kaivelemaan eniten ...

 

 

Joskus viime vuosituhannen loppupuolella kävin katsomassa mr-rekisterissä olevaa -66 Kastenwagenia. Ajettu vajaa 50tkm, entisöimätön, tosi hieno. 12000mk oli pyynti. Tarjosin 8000mk kun oli rahat vähissä, mutta myyjä myi toiselle reilulla 10000mk:lla...

_Vähän_ joskus jälkeenpäin on tuo harmittanut.

Link to comment

tämän vm 67 myynti on korpenut eniten vuosien mittaan ja parin vm 53 letukan. 67 palveli minua

monta vuotta ennen rakentamista (hyvin).

tosin on kivaa havaita että auto voi hyvin, / on esiintynyt tälläkin palstalla.

 

t jaraku

post-2863-13888366651971_thumb.jpg

Link to comment
Guest Toheltaja

jos en ihan väärin muista niin tais painaa 450kg, kun kyydissä oli suht tarpeelliset kamat mitä tohon ajateltiin sillon leimatessa laitettavan. Juvosen Jonilla se on, piti tulla sen juniksen perään porealtaineen :) Ehkä vielä joskus leivon toisen, ajatuksena oli ottaa sonderin kyljestä/kulmasta muotti, sais hitusen kevyempää ja helpommin tehtävää settiä valmiille pohjalle...

Link to comment

Kupla 1200 vm.-67, joka oli mielestäni aivan liian hyvä yksilö käytettäväksi tarkoitukseen johon sen hankin (avon korjauspaloiksi). Myin sen nimellisellä hinnalla kaverille ajoon laitettavaksi ja hommasin korjauspalojen luovuttajaksi kohtuu kuntoisen, mutta selkeästi huonomman pystärin.

 

-67 jatkoikin matkaa kaveriltani osaamattomiin käsiin ja myytiin myöhemmin paloina tällä foorumilla. Eli hyvää orkkis one-year-only kuppelia säälimällä sain aikaiseksi vain itselleni enemmän työtä.

Link to comment

Täytyypi sanoa että yksi tyyllikkäimmistä ässistä! Eteen vielä yhtä leveät vanteet ja teippaat etupellin ja takaspoikan mustat osat 3m hiilikuitu jäljitelmä teipillä, sopis tyyliin hyvin.

 

Itseä ei oikeestaan harmita minkään myyminen:D

Link to comment

Miun myymäni ilmajäähy-VW:t koostuu lahosta -68 "kuparikuplasta" jonka kaveri teki sit ajoon ja yhdestä puretusta 1300S:stä jonka paalauskuvilla mässäiltiin vanhassa fvwa -foorumissa. Kummallekin koitui arvolleen sopivampi kohtalo kun miulla ne kuitenkin taas seisoisivat molemmat hangessa.

 

Kaikki loput onkin sijoiteltu joko tallin pihaan, mystery barniin tai isän riesaksi maalle. Kaikki omaan omistukseen jääneet pirssit ovat edelleen projekteina, joten muuten olisi varmasti hyvä luopua mutta yks on nyt kyllä edennyt verrattain hyvin. Oon tosin ajatellut tämän niin, että riittävästi pitää aina olla aihioita pihassa ja (romua) aarteita tallissa että kun se inspiraation salama taivaalta lyö niin ei jää materiaalista tai työkaluista kiinni. Sen sijaan syntyy se kaunein.

Link to comment
Guest fgronlun
tämän vm 67 myynti on korpenut eniten vuosien mittaan ja parin vm 53 letukan. 67 palveli minua

monta vuotta ennen rakentamista (hyvin).

tosin on kivaa havaita että auto voi hyvin, / on esiintynyt tälläkin palstalla.

 

t jaraku

 

Onko tämä sama kupla joka oli aikoinaan V8 lehdessä myynnissä?

Oli vaihtoehto ku aloin ymmärtään että auton pitää olla makaavalamppunen. taisin jopa soitella jonkun vuoden myöhässä että olisiko mahdollisesti myynnissä..

 

Mutta kuumeeseen löyty sitten seuraava auto tilalle.

Ja itseä harmittaa seuraavan auton huonoon kuntoon päästäminen. tai oikeastaan ku piti mennä pilaan turboilulla ja sen jälkeen heitteille jätöllä.

no.jpg

 

Toinen joka myös jääny vaivaan ja oikeastaan enemmän ku yllä mainittu 65 on tämä chopattu kupla.

Oli oikea rocki meininki ja tänä päivänä olis ehkä tullu laitettua pikkasen vaivaa ruoste hitsaukseen. Ostaessa oli vaan tavoite saada kats kuntoon ja sehän onnistu pässin raivoilla sekä kitillä :D

PC090217.jpg

Link to comment

Tuo musta chopattu kupla jossa liekit niin seiso samassa pihassa mistä hain oman punasen 72kuplan viime pääsiäisen aikoihin.. Paikkakunta oli kuortane ja tuntu olevan ehkä myynnissä. Autosso oli paikoillaa kuulema joku kunnon viri mylly. Maalipinta oli jo parhaat päivänsä nähnyt.

 

Multa varmaan löytyy sen ukon numero jos sattuu kiinnostamaan.

Link to comment

Vedetään tätä topikkia vähän taas sivuraiteille sillä kuvan autoa en ole myynnyt vaan päästänyt

rupsahtamaan erinäisistä syistä (mm. laiskuus) aika heikkoon kuntoon.

Nyt jo vuosia pihalla ollutta "Arskaa" koristaa komea sammalpeite.

Ehkä tässä vielä joku kaunis päivä iskee se kauan kaivattu motivaatio!

Ei tuoretta kuvaa kun päällä on n.100cm tota valkoista ainetta.

post-3305-13888366771419_thumb.jpg

Link to comment

Tämähän se vähän harmitutti. Mattapintainen musta-valkea paksutolppa, punaisilla vanteilla ja valkosivukumeilla, gangsterilippa ja pieniä muita muutoksia. Oli ensimmäinen auto mille oikeasti teinkin jotain ja kaikki ne "ähtöröinnit" tuli ihan itse suuniteltua ja tehtyä.

1964.jpg

 

Myynnin syy oli että rotta-ovaali valmistui ajoon ja sitä jotenkin ajatteli että mitä näitä enempää pitämään. Sen jälkeen kun tuon olin myynyt, on se ollut useaan otteeseen kaupan, mutta enpä ole tarttunut. Hiljattain nykyinen omistaja kertoi omasta harrastuksestaan Volkkarilehdessä ja auto näytti kuvissa aika paljon olevan entisellään.

Link to comment
  • 2 weeks later...

onneksi ei ole katumaan joutunut,vaikka lähellä ollutkin joskus. ensi autoni ostin kun olin 14v oranssi 1300 72 kupla mustilla kilvillä.sillon tuli tehtyä alusta loppuun ja palveli minua kymmenkunta vuotta,pistin myyntiin 4000mk joskus.onneksi kukaan ei ostanut ja on edelleen tallessa. pitäsköhän elvyttää 20 vuoden yhteiselon kunniaksi taas liikenteeseen siinä asussa johon sillon tein.(tällänen visio välillä pyöriny mielessä) melko vakio lisävaloilla ja lisämittareilla varustettuna sillon .

 

tuskin kuitenkaan kovin monella jannulla ekaa autoansa tallessa enää,joko myyty tai sit romuksi ajettu:(

Link to comment
tuskin kuitenkaan kovin monella jannulla ekaa autoansa tallessa enää,joko myyty tai sit romuksi ajettu:(

 

Täältä yksi lisää jolla ensimmäinen tallessa.

 

Mullakin on vielä ensimmäinen käytössä, tosin vasta 8 vuotta on harrasteltu...

Link to comment
Tämän projektin myynti kans välillä harmittaa.... :(

 

8934.jpg

 

Usko pois hyvän valinnan teit.

 

Olisit varmaan tarvinnut toisen osiksi että tuosta olisit järkevästi auton saanut rakennettua. Kilpuriksi tuo kylläkin olis ollut hyvä aihio.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...