mikan Posted December 18, 2020 Suapista suapi 500 pollea suht edullisesti ja jopa niin että se pysyy nipussa. 1 Quote Share this post Link to post
Simon Templar Posted December 18, 2020 Ahdettu ls on kyl aika edukas mielestäni. Pari tonttua mosa romikselta ja mutka kylkeen. 1 Quote Share this post Link to post
kari kittilä Posted December 18, 2020 (edited) Tällaisen kanssa täällä touhuillaan nykyään. Edited December 18, 2020 by kari kittilä 5 Quote Share this post Link to post
Jonescort Posted December 18, 2020 Kuplien omatoimisen liikkumisen myötä tuli tilaa ja alkoi Opelin purku maalaukseen. 7 Quote Share this post Link to post
arvuuttaja Posted December 18, 2020 (edited) Kyllä ja itsellä joskus ollut mm. -69 F rallley coupe Kadett, sekä normi -70 sedan 1.9, joka alunperin 1.5 Edited December 18, 2020 by arvuuttaja Quote Share this post Link to post
wp Posted December 18, 2020 3 hours ago, Jonescort said: Kuplien omatoimisen liikkumisen myötä tuli tilaa ja alkoi Opelin purku maalaukseen. Näitä on vähän, mistä tämä löytyi ja vielä valmiiksi museokilvissä? Joskus kauan aikaa sitten olin GT:n kunnostuksen kanssa tekemisissä, on kyllä hieno "eurovette" Quote Share this post Link to post
Jonescort Posted December 19, 2020 7 hours ago, wp said: Näitä on vähän, mistä tämä löytyi ja vielä valmiiksi museokilvissä? Joskus kauan aikaa sitten olin GT:n kunnostuksen kanssa tekemisissä, on kyllä hieno "eurovette" Tämä on alunperin ostettu jenkeissä suomalaiselle au-pairille ja tullut sieltä 90-luvulla Suomeen, mittarissa 75tml. Tuon alkuperäisen omistajan poika mennyt lakkaamaan hileet maalin päälle auton saavuttua Suomeen, josta syystä maalaukseen. Auto käytännössä ruosteeton ja ollut sisällä koko ikänsä. Noin 5 vuotta ostattelin autoa edelliseltä omistajalta, ennen kauppoja Quote Share this post Link to post
Kharon Posted December 22, 2020 Sain viimein mopottimenkin tankkiin uuden maalin ja tarrat. Ei mennyt edes kymmentä vuotta. Jospa ensi kesänä ehtisi putsata kaasuttimen ja katsoa että tuleeko kipinää. Jos tulee niin sittehän pappatunturi jo toimiikin, se ei ole turhan nirso. http://kharon.suomiforum.com/www/tunturi/PC222601.jpg 3 Quote Share this post Link to post
Hebster52 Posted December 27, 2020 Nyt olen muotoillut oikeanpuolen palkin sisäpuolen osaan korjauspeltiä. Oli läpiruostunut 912 vahvikepellin alla. 1 Quote Share this post Link to post
Ketsa Posted December 28, 2020 On 12/18/2020 at 10:40 PM, arvuuttaja said: Kyllä ja itsellä joskus ollut mm. -69 F rallley coupe Kadett, sekä normi -70 sedan 1.9, joka alunperin 1.5 Reilut 25 vuotta sitten ostin GT:een korin opintolainalla ja sille 1500 sedan kadettin kanta-autoksi. Niiden yhdistämisestä haaveiltiin tallissa ja kirjoituspöydän ääressä tavattiin kataloogia, jossa oli hienoja lasikuituosia, jolla GT muuttuisi Porschen näköiseksi... Jossain vaiheessa ekaa asuntolainaa ooppelit sitten lähtivät aihioina kiertoon 😞 Quote Share this post Link to post
wp Posted January 3 On 10/24/2020 at 5:55 PM, wp said: Honda VTR:n bellypan eli alakate pitäisi leipoa ehjäksi ja maalata punaiseksi ilmajäähypuuhien ohessa. Kaasutinpari hankittu varaosiksi, valitettavasti toinen luistin kalvoista oli rikki mutta ostokissa oli Dynojetin suutinsarja ja pyörän omissa Factory Pro:n vastaava joten säätöosia alkaa olla purettuna useamman satasen edestä. Tuntuu tämä mp- harrastus olevan vähintään yhtä koukuttavaa kuin volkkareiden kanssa touhuaminen, toinen 1000cc V-Twin Super Sport jo kuumeen kohteena... Vanha väri oli 1K - kilikalimaalia, kaikki piti hioa pois. Rullautui kuin purukumi hioessa. Aiemmin tehty lujitemuovikorjaus koostui 3mm kerroksesta lasikuitukittiä molemmin puolin halkeaman yli, nyt tulee useampi kerros woven- kudosta 125g/m2 ja kerros kittiä korjauksen yli. Hiomaväri + OEM- punainen, teipparilta HRC:n teippien kopiot somisteeksi. Quote Share this post Link to post
APO Posted January 4 Briteistä huudettu vanha Philipsin levari tuli fiksailtua, vaikka ihan siisti vielä olikin. Puuosien lakkaus, kannen myllytys, uusi parempi rca-johto ja virtajohto kotimaiseen tyyppiin, ja tietenkin perus mekaniikan rasvaaminen ym hifistely. Hyvin kyllä soi 70-luvun alun soitin 😎 5 Quote Share this post Link to post
Lasse Posted January 4 Välilaippa ja vauhtipyörä ynnä levy ja asetelma tilattu että pääsee sovittelemaan ”voimalinjaa” konehuoneeseen. Varsinainen lohko lähti koneistajalle tänään. Eilen lähti talouden saabbi parempaan kotiin, tää moottoriprokkis jäi vielä muistoksi sairaudesta. 2 Quote Share this post Link to post
wp Posted January 9 Kuitukorjausta ja jarrutärinän analysointia. Levyt oli muuten priimat mutta toinen levy heitti 0.28mm säteittäin, pitänee ostaa uudet... Quote Share this post Link to post
wp Posted January 9 Myös ketjurasvari ja kytkimen työsylinterin tiiviste löysivät paikkansa. Ilmausta moni väittänyt työlääksi, tällä kertaa meni sujuvasti muutamassa minuutissa. 1 Quote Share this post Link to post
Lasse Posted Wednesday at 07:50 PM PMC Motorsportin adapteri-kytkin ja bemarin 5-v laatikko. Sitten vaan paketti lusikoitiin toyotan nokalle. Tiukkaa teki mutta just ja just mahtui. Quote Share this post Link to post
mikan Posted Thursday at 05:13 AM Moottorin etupuolellehan mahtuisi melkein toinen moottori jatkoksi. Suora kasi kahdella ahtimella. 😎 Quote Share this post Link to post
Lasse Posted Thursday at 04:38 PM 11 hours ago, mikan said: Moottorin etupuolellehan mahtuisi melkein toinen moottori jatkoksi. Suora kasi kahdella ahtimella. 😎 Baarikaappi on tässä vaiheessa vielä todennäköisempi Quote Share this post Link to post