HSuomi Posted October 20, 2020 15 hours ago, jupsu said: 64x94 kone olisi tulossa, eli ei ihan mikään normi kone. Kampura on oma tekele. Muuta en tuosta uskalla vielä paljastaa. Paljastelua odotellessa. Kuulostaa kiinostavalta. Quote Share this post Link to post
Tuomo Lehmikangas Posted October 21, 2020 Kotiutettu oma vanha kuplan kori vuokratallilta. Heti ekana kotona intona hitsaushommiin kun ne on niin kivoja. Nimittäin väliaikainen korin tuki irtosi nostettaessa... Jospa tuo pysyisi taas seuraavat 10 vuotta kun ei vaan mennä koskemaan. 2 Quote Share this post Link to post
MU Posted October 24, 2020 Kotikutoiset "käfercup" tuet tulossa. Vaakatukeen en raaskinut enää uniball niveliä ostaa joten siitä tulee kiinteä, ja sen johdosta joutuu tekemään katkaistavan. 5 Quote Share this post Link to post
68teevee Posted October 24, 2020 (edited) Savut/maalinkärytys lähenee..Ketsalle suurkiitos puuttuvista osista !👍 🙂 Edited October 24, 2020 by 68teevee 7 Quote Share this post Link to post
Lasse Posted October 25, 2020 18 hours ago, MU said: Kotikutoiset "käfercup" tuet tulossa. Vaakatukeen en raaskinut enää uniball niveliä ostaa joten siitä tulee kiinteä, ja sen johdosta joutuu tekemään katkaistavan. Köyhänä turasin noi vastakierreosat vaarnaruuvveista Quote Share this post Link to post
VW-63 Posted October 25, 2020 Olen aina ihmetellyt noita uniballien, vasta- tai tavallisilla kierteillä, tarvetta näissä käfercup-tuissa. Mihin näitä säätöjä tarvitaan? Teknisemmältähän ne näyttää uniballien kanssa, mutta onko säädöstä käytännön hyötyä? Itseltänikin autosta tällainen tuki löytyy (tosin lisänä vielä eteenpäin suuntautuvat tangot), mutta kyllä ne sai tehtyä sellaiseksi, että ne saa tarvittessa pois ja paikalleenkin ilman säädettäviä tankoja. Quote Share this post Link to post
Tutkija Posted October 25, 2020 Saa tiukattua paketin heilumattomaksi,sitä vartenhan niihin nuo säädöt tehdään... unibaaleja ei välttämäti tarvi mut kisahommiin tiukkauksen kyllä,katuautoissa aivan sama onko ollenkaan mitään säätöjä. Quote Share this post Link to post
VW-63 Posted October 25, 2020 No joo, onhan helpompi noin tiukata, mutta jos kannakoinnin kiinnitysreiät on tiukat niin eihän sinne löysiä silloinkaan jää. Asia erikseen jos on tarvetta saada pänninkiä. Quote Share this post Link to post
wp Posted October 25, 2020 Kannet purettu pesua ja huoltoa varten, tähän pariin tehtiin jo aiemmin työntötangon suojaputkien reikien siirto. Lisäksi imusarjojen oikaisua, laipat olivat vedelleet reilunlaisesti täyttöhitsauksen yhteydessä. 4 Quote Share this post Link to post
wp Posted October 27, 2020 Vielä vaijerien korvakot niin pääsee suunnittelemaan loppuvivuston 4 Quote Share this post Link to post
mikko k Posted October 28, 2020 On 10/25/2020 at 9:39 PM, wp said: Kannet purettu pesua ja huoltoa varten, tähän pariin tehtiin jo aiemmin työntötangon suojaputkien reikien siirto. Lisäksi imusarjojen oikaisua, laipat olivat vedelleet reilunlaisesti täyttöhitsauksen yhteydessä. Kannet ja imusarjat lienee duunattu Kauhajoella? 1 Quote Share this post Link to post
wp Posted October 28, 2020 57 minutes ago, mikko k said: Kannet ja imusarjat lienee duunattu Kauhajoella? Juu, tämä on kaikkiaan jo kolmas kansi/imusarja päivitys tämän moottorin historiassa. Läppärungot olivat aiemmin 50mm ja nämä 58mm, samalla päätettiin laittaa kaasuvivusto uusiksi. Toiveissa olisi päästä heti lumien sulaessa dynoon ja katsoa mitä muuta tarvitaan kuin uudet bensa- ja sytytyskartat. Pakosarjaa todennäköisesti joudutaan säätämään primäärien ja kollektorin suhteen. 1 Quote Share this post Link to post
mite^ Posted October 28, 2020 Laitetaan nyt tännekkin kun sosiaalisen median uumenissanin julkastu. Yksi vielä kilpiin tälle vuodelle. 2 Quote Share this post Link to post
wp Posted October 29, 2020 Imusarjat ja kannet tapitettu, kohdistuksessa vain pieni hienosäätö oikaisun takia. 3 Quote Share this post Link to post
jupsu Posted October 30, 2020 Tuli tehtyä omaan käyttöön taas hieman nostajia. Kupupäisiähän noiden pitäisi olla mutta nuo on vedetty tasaisiksi. Tulevat käyttöön ainoastaan suhtkot mitoissaan olevien vakionokkien kanssa. Quote Share this post Link to post
MU Posted October 30, 2020 Tuet valmiit asennettaviksi. On noista sitten hyötyä tai ei niin mukavahan tommosia on askarrella. 5 Quote Share this post Link to post
68teevee Posted October 30, 2020 Messinkipellistä kaulukset flake nänneille. Vaimo sano että Tissi.🤭🙂 5 Quote Share this post Link to post
mikan Posted November 2, 2020 (edited) Onko Lasse nyt hyvät kelit maalata ladossa? Ei ole itikoita. 😉 Edited November 2, 2020 by mikan Quote Share this post Link to post
Lasse Posted November 2, 2020 3 hours ago, mikan said: Onko Lasse nyt hyvät kelit maalata ladossa? Ei ole itikoita. 😉 Katos vähän tarkemmin.... 🤯 2 1 1 Quote Share this post Link to post
mikan Posted November 2, 2020 Olis pitänyt odottaa pakkasia, ei itikoita, ei kosteutta. Kovin vaalealta näyttää tuo väri. Quote Share this post Link to post
wp Posted November 2, 2020 Taas pukkaa pikku kalikkaa vivustoihin... 1 Quote Share this post Link to post
wp Posted November 6, 2020 Alumiinipalikoiden sommittelua vaijerivivuston vetopuolelle, aihiona mitä sattui hyllystä löytymään eli pala 10mm levyä ja lattaa. Katsotaan saako noista mitään silmälle mieluista vai tehdäänkö kokonaan uusiksi Quote Share this post Link to post
Pedalpusher Posted November 9, 2020 On 11/7/2020 at 4:38 PM, Mäki said: Alkaa olemaan ahdasta Ai sinne toi Frogin vanha kirppu on päätynyt! Se on hieno, parhaimman näköinen kirppu mun silmään, evö! Quote Share this post Link to post
Mäki Posted November 9, 2020 41 minutes ago, Pedalpusher said: Ai sinne toi Frogin vanha kirppu on päätynyt! Se on hieno, parhaimman näköinen kirppu mun silmään, evö! Tähän mennessä korjattu vaihdelaatikko, moottori, jarrut ja ohjaus. Turvakaari ja valot päivitetty vastaamaan katsastusvaatikuksia. Sähköt vielä uusiksi, niin uskaltaa mennä konttorille. Quote Share this post Link to post
kari kittilä Posted November 11, 2020 (edited) Bensapumppu asennettu ja auto taitaa lähteä Ruotsiin. Edited November 11, 2020 by kari kittilä Quote Share this post Link to post
arvuuttaja Posted November 13, 2020 (edited) Tälle iltaa pureskelin yhden 1300 vakio rieskan ja ihmetytti nelosen männän tapin nihkeys. Syykin taisi sittemmin selvitä.. Edited November 13, 2020 by arvuuttaja 3 Quote Share this post Link to post
68teevee Posted November 16, 2020 Epoksimassaa saumaan , piti laittaa teroson 5010 tinankorvaajaa mut kaupassa oli vaan tätä vastaavaa 3m. Hyvä että kokeilin , tätä 3m käytän kyllä jatkossakin joissain tietyissä kohdin muutaman muun kemiallisen metallin kera. Teroson tosin paljon helpompi hioa. 1 Quote Share this post Link to post
Simon Templar Posted November 17, 2020 tuleeko tosta 3M:stä kivikova? Quote Share this post Link to post
68teevee Posted November 17, 2020 6 hours ago, Simon Templar said: tuleeko tosta 3M:stä kivikova? Juu , tai epoksimaisen kova mutta hiottavissa. Quote Share this post Link to post
68teevee Posted November 18, 2020 Ja sitten taas vaihteeks lentää tallissa flaket😁 7 Quote Share this post Link to post
wp Posted November 19, 2020 Urku auki....vetoyksiköstä puuttuu enää pari kierreholkkia ja vaijerinnippojen reiät. Porataan kunhan kaikki sopivaksi katsotut nippelit saadaan haettua paikallisesta pyöräliikkeestä. Samasta paikasta löytyi myös RST- vaijerit läppärungoilta kaasupolkimeen saakka. 5 Quote Share this post Link to post
68teevee Posted November 21, 2020 (edited) Vielä en raaskinnu painaa kapselia kiinni mut mallaten näytti juuri sellaiselta miltä pitikin. Kumpa löytys vielä jostain messinkiset vannerinkulat/ kehykset .🙂 Edited November 21, 2020 by 68teevee 3 Quote Share this post Link to post