AatosH Posted July 19 Posted July 19 nyt saadaan happosen väen projekteihinkin A S I A L L I S I A koneen osia =D ei mitään turuntien smurffiinan romu jousia =D 2 Quote
Tanhis Posted July 23 Posted July 23 (edited) Lukkopihdit peltihommiin. Samalla reissulla kävin hakemassa puuilosta lisää hitsauspitimiä. Muistaakseni nämä oli joskus sen verran arvokkaita etten montaa ostanut. Nyt 8kpl setti oli alle kympin. Edited July 23 by Tanhis 2 Quote
Tuomo Lehmikangas Posted 22 hours ago Posted 22 hours ago On 7/23/2025 at 6:18 PM, Tanhis said: Lukkopihdit peltihommiin. Samalla reissulla kävin hakemassa puuilosta lisää hitsauspitimiä. Muistaakseni nämä oli joskus sen verran arvokkaita etten montaa ostanut. Nyt 8kpl setti oli alle kympin. Nuo oli tosiaan 15 vuotta sitten niin arvokkaita, että itse piti nuokin valmistaa. Vai olikohan silloin vain aikaa enemmän kuin rahaa. Quote
Tanhis Posted 22 hours ago Posted 22 hours ago (edited) 16 minutes ago, Tuomo Lehmikangas said: Nuo oli tosiaan 15 vuotta sitten niin arvokkaita, että itse piti nuokin valmistaa. Vai olikohan silloin vain aikaa enemmän kuin rahaa. Mulla jotenkin mielessä että olivat tyyliin 5-10€/ kappale. Edit: kurkkasin wayback machinesta 2016 mve 5kpl pakkaus ollut karvan vajaa 20€. Varmaan selittää miksi mulla oli niitä 5kpl entuudestaan. Edited 22 hours ago by Tanhis 1 Quote
Kurre Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago Tai on siitä pari päivää, mutta eilen tuli tontille. Kassotaa miten toimii 2 Quote
ovaaliheppu Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago Aika moni asia on helpottunu ja nopeutunu tollasen hankinnan jälkeen, ihan joka lantin väärti! Quote
Recommended Posts