Jump to content

Mitä ostit tänään?


Recommended Posts

Nämä kyseiset männät on nimenomaan Jpm kehitys versiot eli 33mm puristuskorkeudella ja 1,5mm offsetilla, silmä määräisesti sisäpuoli ja keveys aika pitkälti imitoitu Honda Trx männästä.

Itse pyörittelin joka merkin mäntää ja tämän hyvät / mielenkiintoiset puolet ja tietty hinta laatu / saatavuus voitti.

Rengaskoko on onneksi sellainen että pystyy käyttämään Grant & Total renkaita.

Sitä vanhemman mallin Wisecoa mitkä nyt ollut n,30tkm käytössä yritin ettiä mutta on joka puolelta loppu

Link to comment
10 hours ago, Racing said:

Mut tahtoo vain olla kaikki niin isolla puristuskorkeudella jos haluaa vakiolevyisen ison koneen.  Jpm kauppaa matalaa 94 JE mäntää hintaa en oo kysynyt.

JE:ltä saa sellaista mitä haluaa, vaikka 1” puristuskorkeudella. Joutuu vaan tod.näk. maksamaan hieman enemmän kuin tälläisistä myyjän brändäämistä tuotteista, jotka on suunniteltu ajatuksella: ” one size fits to (almost) all ”.

 

JE:n laatu on kohdillaan. Mullakin on tällä hetkellä ainakin neljät je:t. Kolmet spesiaalimitoilla tilatut ja yhdet SB Chevyn satsi. Löytyy myös yhdet Wisecot..

Link to comment
10 hours ago, PZQ said:

Nämä kyseiset männät on nimenomaan Jpm kehitys versiot eli 33mm puristuskorkeudella ja 1,5mm offsetilla, silmä määräisesti sisäpuoli ja keveys aika pitkälti imitoitu Honda Trx männästä.

Itse pyörittelin joka merkin mäntää ja tämän hyvät / mielenkiintoiset puolet ja tietty hinta laatu / saatavuus voitti.

Rengaskoko on onneksi sellainen että pystyy käyttämään Grant & Total renkaita.

Sitä vanhemman mallin Wisecoa mitkä nyt ollut n,30tkm käytössä yritin ettiä mutta on joka puolelta loppu

Eli siis näin oikein, ovat JE:t, joita JPM käyttää. JE tarjonta löytyy JPMn sivuilta.

 

Kuten jo edellä kerroin niin JE:ltä saa mitä haluaa, erilaista mallia, rengasta, monenlaista spesiaalia. Myös Wisecolta saa spesiaalia.

Link to comment
21 hours ago, PZQ said:

Nämä kyseiset männät on nimenomaan Jpm kehitys versiot eli 33mm puristuskorkeudella ja 1,5mm offsetilla, silmä määräisesti sisäpuoli ja keveys aika pitkälti imitoitu Honda Trx männästä.

Itse pyörittelin joka merkin mäntää ja tämän hyvät / mielenkiintoiset puolet ja tietty hinta laatu / saatavuus voitti.

Rengaskoko on onneksi sellainen että pystyy käyttämään Grant & Total renkaita.

Sitä vanhemman mallin Wisecoa mitkä nyt ollut n,30tkm käytössä yritin ettiä mutta on joka puolelta loppu

Eli näillä männillä onnistuu 86x94 kone 5,7” veiveillä ja vakiomittasilla sylinteriputkilla? Csp antaa noille painoin tapin kanssa 489g kun taas JPM JE männät 420g tapin kanssa niin epäilen että että on eri männät nyt kyseessä! Varmasti hyvät ovat silti.
 

http://www.jpmotorsport.se/s/kolvar.htm

 

Edited by Racing
Link to comment
21 hours ago, mikko k said:

JE:ltä saa sellaista mitä haluaa, vaikka 1” puristuskorkeudella. 

 

Juu mulla on 1,1'' puristuskorkeudella JE:t kun ei matalammille ollu tarvetta. Aikoinaan osakauppaa harjoittaessa tuli myös logohommat tutuksi. Niihin saa just sellasen logon kun haluaa. Vaikka Mummola reising jos tuntuu että sillä kulkee paremmin. 😀

Edited by Marko
  • Like 1
Link to comment
  • 2 weeks later...

Tuohan on vaan hyvää asiakaspalvelua.. Käytiin kauan aikaa sitten CSPeellä ku ne oli panostamassa omaan tuotekehitykseen.. Silloin olivat hommanneet ensimmäisen CNC vehkeen sinne ja sen jälkeen niitä on tullut lissää, ei mitään ihan pilipali vehkeitä.. Hakivat joku vuosi sitten CNC koneistia sinne lisää ja käsitin että siinä on mahdollisuus myös erikoistua laserhommiin.. 
Tuokin hihnapyörä on CSPeen omaa suunnittelua ja valmistusta.. Mustaus tehdään jossain muualla, käsittääkseni.. Pitää seuraavalla kerralla kysellä missä se tehdään ku reissulla ajetaan ohi siitä.. Aina ne on järjestänyt shopkierroksen jos halunnut

Link to comment
4 hours ago, PZQ said:

Edullisiksi männiksi mun mielestä ihan jees on tehty missä hyvään

 

image.jpg


Aivan hyvännäköisen männät. Laatu lienee aivan hyvä. Ei CSP ole pahemmin sontaa suoltanut ulos.

 

Mutta siitähän mun ed. viestissä ei ollutkaan kysymys. Vaan maininnastasi että nämä on CSP merkkiset männät, josta lähti keskustelua että mitä tahansa voi merkitä miksikä tahansa jollain logolla. ”CSP-merkkiset männät” huvitti mua niin suuresti että kaffeet meinas purskahtaa näppikselle! CSP ei edelleenkään tee mäntiä. Ja jos haluat niin voit tilata ne vaikka PZQ logolla. Kuten edellisen viestini kuvasta selviää.

 

Link to comment
7 hours ago, Urbantoy said:

Tuohan on vaan hyvää asiakaspalvelua.. Käytiin kauan aikaa sitten CSPeellä ku ne oli panostamassa omaan tuotekehitykseen.. Silloin olivat hommanneet ensimmäisen CNC vehkeen sinne ja sen jälkeen niitä on tullut lissää, ei mitään ihan pilipali vehkeitä.. Hakivat joku vuosi sitten CNC koneistia sinne lisää ja käsitin että siinä on mahdollisuus myös erikoistua laserhommiin.. 
Tuokin hihnapyörä on CSPeen omaa suunnittelua ja valmistusta.. Mustaus tehdään jossain muualla, käsittääkseni.. Pitää seuraavalla kerralla kysellä missä se tehdään ku reissulla ajetaan ohi siitä.. Aina ne on järjestänyt shopkierroksen jos halunnut


Laatuahan en olekaan moittinut. Hyvää tavaraa olen ainakin itse sieltä saanut. Asiakaspalvelu on aina ollut nopeaa ja tavara kulkee. Sitä en tiedä että miksi haluaisin jonkin oman logon johonkin osaan.

Link to comment
2 hours ago, mikko k said:


 ”CSP-merkkiset männät” huvitti mua niin suuresti että kaffeet meinas purskahtaa näppikselle! CSP ei edelleenkään tee mäntiä. 

 

Joo tämä oli tarkoitus:) Mutta tosiaan kannattaa käydä siellä, yllättävän paljon ne tekee itse ja myös yllättävän paljon ne myy samaa paskaa kun muut, pakattuna niiden omaan laatikkoon.

JE mäntä tehdään etelä-kiinassa :)

  • Haha 1
Link to comment
  • 3 weeks later...

Kevät näköjään tulossa, jottain pientä kuriiri toimitti..
Ihailtavaa tuo CSPeen toimitus, rojut lähti 24.päivä, tänään puolilta päivin ovella kotitoimituksella..
Ei varmaan edes kukkaruukku Hesasta Keisarikuntaan osais perille noin nopeasti Postilla..
 

WhatsApp Image 2023-03-29 at 13.43.01.jpeg

  • Like 3
Link to comment
3 hours ago, Tanhis said:

Ja tiukka veikkaus että jos katsoo pakettiseurantaa niin suurinosa ajasta meni Suomen päässä.

 

Jos asuu Utsjoella ja lähetät seinä naapurille kortin, kiertää se yli 1300km että pääsee perille.

Ja se ei silti käy "kun" Oulussa lajittelussa..

  • Like 1
Link to comment
4 minutes ago, PZQ said:

 

Jos asuu Utsjoella ja lähetät seinä naapurille kortin, kiertää se yli 1300km että pääsee perille.

Ja se ei silti käy "kun" Oulussa lajittelussa..

Sama oli ku sain työpaikan piikkiin tilata kotitoimistoon jakkaraa ja pöytää Ikeasta.. Kuopiosta ekaks TRElle ja sieltä vasta kohti Keisarikuntaa.. Tyhmä systeemi oli ku ei antanut suoraan valita toimistusta TRElta tai Haparandasta.. 
tietty lyhyempi ku tuo 1300km mutka

Edited by Urbantoy
Link to comment
5 hours ago, PZQ said:

 

Jos asuu Utsjoella ja lähetät seinä naapurille kortin, kiertää se yli 1300km että pääsee perille.

Ja se ei silti käy "kun" Oulussa lajittelussa..

Emäntä lähetti joulukortin siskolleen, joka asuu viereisessä talossa. Tuli takaisin kahden kuukauden päästä postilta, että ei pystytä toimittamaan. Kortti oli käynyt Tukholmassa kääntymässä, kun osoite oli kirjoitettu ruotsiksi( hän on suomen-ruotsalainen).

  • Haha 5
Link to comment
10 minutes ago, Urbantoy said:

Sama oli ku sain työpaikan piikkiin tilata kotitoimistoon jakkaraa ja pöytää Ikeasta.. Kuopiosta ekaks TRElle ja sieltä vasta kohti Keisarikuntaa.. Tyhmä systeemi oli ku ei antanut suoraan valita toimistusta TRElta tai Haparandasta.. 
tietty lyhyempi ku tuo 1300km mutka

 

Voi sitä itkun määrää, jos tuolilla istumisen ohjeet olisi ollut ruattiksi :)

  • Haha 1
Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Parin viikon pähkinnän jälkeen investoin sitten valkosivurenkaisiin, Kontion Whitepawit tulee Kuplaan.  Hintaeroa 20mm valkosivulla olevaan Nankangiiin melkein satanen per gummi, joten kyllä siinä mietittävää oli, mutta vastineeksi 64mm valkosivut.

 

Luotetaan siihen että  noilla pärjätään seuraavat 10v niin vuosihinta jää siedettäväksi.

 

P5263767.JPG

Edited by Kharon
Kuva mukaan
  • Like 4
Link to comment
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...