AatosH Posted July 19 Posted July 19 nyt saadaan happosen väen projekteihinkin A S I A L L I S I A koneen osia =D ei mitään turuntien smurffiinan romu jousia =D 2 Quote
Tanhis Posted July 23 Posted July 23 (edited) Lukkopihdit peltihommiin. Samalla reissulla kävin hakemassa puuilosta lisää hitsauspitimiä. Muistaakseni nämä oli joskus sen verran arvokkaita etten montaa ostanut. Nyt 8kpl setti oli alle kympin. Edited July 23 by Tanhis 2 Quote
Tuomo Lehmikangas Posted Thursday at 08:27 PM Posted Thursday at 08:27 PM On 7/23/2025 at 6:18 PM, Tanhis said: Lukkopihdit peltihommiin. Samalla reissulla kävin hakemassa puuilosta lisää hitsauspitimiä. Muistaakseni nämä oli joskus sen verran arvokkaita etten montaa ostanut. Nyt 8kpl setti oli alle kympin. Nuo oli tosiaan 15 vuotta sitten niin arvokkaita, että itse piti nuokin valmistaa. Vai olikohan silloin vain aikaa enemmän kuin rahaa. Quote
Tanhis Posted Thursday at 08:37 PM Posted Thursday at 08:37 PM (edited) 16 minutes ago, Tuomo Lehmikangas said: Nuo oli tosiaan 15 vuotta sitten niin arvokkaita, että itse piti nuokin valmistaa. Vai olikohan silloin vain aikaa enemmän kuin rahaa. Mulla jotenkin mielessä että olivat tyyliin 5-10€/ kappale. Edit: kurkkasin wayback machinesta 2016 mve 5kpl pakkaus ollut karvan vajaa 20€. Varmaan selittää miksi mulla oli niitä 5kpl entuudestaan. Edited Thursday at 08:45 PM by Tanhis 1 Quote
Kurre Posted Friday at 03:14 AM Posted Friday at 03:14 AM Tai on siitä pari päivää, mutta eilen tuli tontille. Kassotaa miten toimii 3 Quote
ovaaliheppu Posted Friday at 03:45 AM Posted Friday at 03:45 AM Aika moni asia on helpottunu ja nopeutunu tollasen hankinnan jälkeen, ihan joka lantin väärti! Quote
Kurre Posted 16 hours ago Posted 16 hours ago Vielä muoveissa. tietäjät tietää. PS. mikä liima ois hyfä? Quote
metake Posted 6 hours ago Posted 6 hours ago Bison Tix saa suosituksenTalvella liimailin tällä mattoja junikseen, ja voin kyllä suositella Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla 1 Quote
-tipi- Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago Kuivuu vaan tällä kelillä huomattavasti totuttua nopeemmin. Quote
portu Posted 3 hours ago Posted 3 hours ago 1 hour ago, -tipi- said: Kuivuu vaan tällä kelillä huomattavasti totuttua nopeemmin. Näillä keleillä ei jaksa juurikaan mitään duunailla. Quote
-tipi- Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago Hyvin jaksaa autohommia, kun on liian kuuma kuntoilemiseen. 1 1 Quote
Kurre Posted 29 minutes ago Posted 29 minutes ago 50 minutes ago, -tipi- said: Hyvin jaksaa autohommia, kun on liian kuuma kuntoilemiseen. Onko täällä pelkkiä eskimoita? Nyt kun viimeinkin Suomessa voi harkita välihousujen poisjättöä ja sisällä tarkenee, ilman että pitää polttaa takassa tulta oudot olennot (ns. suomalaiset) valittaa, että on liian kuuma. Tässä on ollut pari viikkoa sopivat kelit kaiken näköiseen ulkona touhuamiseen, ilman että pitää olla rukkaset kädessä ja karvahattu päässä. Antakaa ihmisten nauttia lämmöstä! 1 Quote
ovaaliheppu Posted 13 minutes ago Posted 13 minutes ago Mun mielestä pari viimestä viikkoa on ollu oikeenkin oiva keli porailla isolla Hiltillä 24mm reikiä punaiseen graniittiin ja halkoa kiiloilla. kolmattakymmentä kuutioo kaikkinensa pilkottu jo, vielä ois muutama kivi, harmittaa jos viilenee tai sataa, ei häiritsis pöly, paarmat/kärpäset/hyttyset ja se ainakin 46 litraa silmiin kivipölyn kanssa valuva hiki yhtään niin paljoo. Keli on aina hyvä, onni on että voi valita hommat sen mukaan Quote
Recommended Posts