Jump to content

Mitä ostit tänään?

Recommended Posts

Posted

nyt saadaan happosen väen projekteihinkin A S I A L L I S I A koneen osia =D ei mitään turuntien smurffiinan romu jousia =D

• Like 2
Posted (edited)

Lukkopihdit peltihommiin.

20250723_181601.jpg

Samalla reissulla kävin hakemassa puuilosta lisää hitsauspitimiä. Muistaakseni nämä oli joskus sen verran arvokkaita etten montaa ostanut. Nyt 8kpl setti oli alle kympin. 

20250723_183241.thumb.jpg.8c799c516b2e985e96a74a53a57cc3e4.jpg

Edited by Tanhis
  • Like 2
  • 2 weeks later...
Posted
On 7/23/2025 at 6:18 PM, Tanhis said:

Lukkopihdit peltihommiin.

20250723_181601.jpg

Samalla reissulla kävin hakemassa puuilosta lisää hitsauspitimiä. Muistaakseni nämä oli joskus sen verran arvokkaita etten montaa ostanut. Nyt 8kpl setti oli alle kympin. 

20250723_183241.thumb.jpg.8c799c516b2e985e96a74a53a57cc3e4.jpg

Nuo oli tosiaan 15 vuotta sitten niin arvokkaita, että itse piti nuokin valmistaa. Vai olikohan silloin vain aikaa enemmän kuin rahaa.

Posted (edited)
16 minutes ago, Tuomo Lehmikangas said:

Nuo oli tosiaan 15 vuotta sitten niin arvokkaita, että itse piti nuokin valmistaa. Vai olikohan silloin vain aikaa enemmän kuin rahaa.

Mulla jotenkin mielessä että olivat tyyliin 5-10€/ kappale.

Edit: kurkkasin wayback machinesta 2016 mve 5kpl pakkaus ollut karvan vajaa 20€. Varmaan selittää miksi mulla oli niitä 5kpl entuudestaan.

Edited by Tanhis
  • Like 1
Posted
Bison Tix saa suosituksen
Talvella liimailin tällä mattoja junikseen, ja voin kyllä suositella

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

• Like 1
Posted
1 hour ago, -tipi- said:

Kuivuu vaan tällä kelillä huomattavasti totuttua nopeemmin.

Näillä keleillä ei jaksa juurikaan mitään duunailla.

Posted
50 minutes ago, -tipi- said:

Hyvin jaksaa autohommia, kun on liian kuuma kuntoilemiseen.

Onko täällä pelkkiä eskimoita?
Nyt kun viimeinkin Suomessa voi harkita välihousujen poisjättöä ja sisällä tarkenee, ilman että pitää polttaa takassa tulta oudot olennot (ns. suomalaiset) valittaa, että on liian kuuma.
Tässä on ollut pari viikkoa sopivat kelit kaiken näköiseen ulkona touhuamiseen, ilman että pitää olla rukkaset kädessä ja karvahattu päässä.
Antakaa ihmisten nauttia lämmöstä!

• Like 1
Posted

Mun mielestä pari viimestä viikkoa on ollu oikeenkin oiva keli porailla isolla Hiltillä 24mm reikiä punaiseen graniittiin ja halkoa kiiloilla. kolmattakymmentä kuutioo kaikkinensa pilkottu jo, vielä ois muutama kivi, harmittaa jos viilenee tai sataa, ei häiritsis pöly, paarmat/kärpäset/hyttyset ja se ainakin 46 litraa silmiin kivipölyn kanssa valuva hiki yhtään niin paljoo.  Keli on aina hyvä, onni on että voi valita hommat sen mukaan