hapa Posted November 18 Posted November 18 Näitä vaan vielä löytyy 78000km ajettu 40v ladossa piilossa. 5 1 Quote
Jani Posted November 27 Posted November 27 Lähes käyttämätön 1600cc teollisuuskone ja siihen aito vintage speed Theo Decker kaasutinsarja😊 Pitkäaikainen unelmien täyttymys! 6 Quote
metake Posted November 27 Posted November 27 Onko noi Theo Deckerit aina 2-reikäkansille, eli joutuuko kannet vaihtamaan? Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Quote
Stidi Posted November 27 Posted November 27 1 minute ago, metake said: Onko noi Theo Deckerit aina 2-reikäkansille, eli joutuuko kannet vaihtamaan? Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Tde imusarjoja löytyy myös yksreikäkansille. 2 Quote
Jani Posted November 27 Posted November 27 8 hours ago, metake said: Onko noi Theo Deckerit aina 2-reikäkansille, eli joutuuko kannet vaihtamaan? Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Tämä mun nyt ostettu sarja on yksreikä kansille, eli sopii suoraan kyseiseen koneeseen👍 2 Quote
Hebster52 Posted November 28 Posted November 28 Tulipahan tilattu pari tuommoista lukkoa.. Saa nähdä milloin saapuvat...🤞🤪 2 Quote
Kurre Posted November 29 Posted November 29 1 hour ago, DOODAH said: Kaasarit näköjää Jaa että Ovals only ja Vi Trimmar inte 1 2 Quote
ovaaliheppu Posted November 29 Posted November 29 23 minutes ago, Kurre said: Jaa että Ovals only ja Vi Trimmar inte Tosta ei puutu ku kolmas kova: Sopii myös Vaasan vanhuksille, tää on vakikäytössä jo Mäntsälän seudulla 🤗 1 Quote
Kurre Posted November 29 Posted November 29 43 minutes ago, ovaaliheppu said: Tosta ei puutu ku kolmas kova: Sopii myös Vaasan vanhuksille, tää on vakikäytössä jo Mäntsälän seudulla 🤗 Mä TARTTEN tollasen merkin mun liiviin. Va kostar den där hihamerkki på pengar i handu? Quote
-AP- Posted November 30 Posted November 30 15 hours ago, Kurre said: Mä TARTTEN tollasen merkin mun liiviin. Va kostar den där hihamerkki på pengar i handu? https://merkattu.fi/products/vanta-lite?srsltid=AfmBOoqjDIuoHpgZRwckM5iffbFkdjnKdjBYMABJqbzirSLbLqQ4i6kw 2 Quote
Iippadaa Posted December 20 Posted December 20 Juniksen jokuinen tovi sitten. Ehkä joskus ehtii sitten korjailemaankin muilta kiireiltä:D 5 Quote
Mäki Posted Wednesday at 07:03 AM Posted Wednesday at 07:03 AM Paruzzilta uudet kehykset ja #loimaankromaus hoiti uuden pinnan. 5 Quote
Jani Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago Pari sarjaa juhlamallin vanteita, plus pientä muuta sälää. Quote
Stidi Posted 8 hours ago Posted 8 hours ago Kaaret tuli ostettua vähän aikaa sitten, ja nyt pulverimaalaus niille. Quote
Mäki Posted 3 hours ago Posted 3 hours ago 5 hours ago, Stidi said: Kaaret tuli ostettua vähän aikaa sitten, ja nyt pulverimaalaus niille. Mitä katsastuskonttorin sedät sanovat noista kaarista? Quote
ovaaliheppu Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago (edited) Eikös tässä oo hetken ollu riemua kun trafi ei hyväksy fia tms luokiteltuja kehikoita, vaan trafin hyväksymät jotka ei täytä taas nopeuskilpailuvaatimuksia tms. Joku lause jääny lakitekstistä pois ja käänsi vähän hommat perseelleen jos ihan pykälien mukaan mennään. En muista mitenpäin toi ny meni, ralli/kiihdytysmiehet valaiskoon tarkemmin. Mitä nyt sitten aattelevat ns. koristekaarista, osa noista ei täytä mitään speksejä mitä näkyny tarjolla. Onko enemmän haittaa kolaritilanteessa kuin iloa, senkin voivat tulkita monella tapaa Edited 2 hours ago by ovaaliheppu Quote
Sakke Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago 13 minutes ago, ovaaliheppu said: Eikös tässä oo hetken ollu riemua kun trafi ei hyväksy fia tms luokiteltuja kehikoita, vaan trafin hyväksymät jotka ei täytä taas nopeuskilpailuvaatimuksia tms. Joku lause jääny lakitekstistä pois ja käänsi vähän hommat perseelleen jos ihan pykälien mukaan mennään. En muista mitenpäin toi ny meni, ralli/kiihdytysmiehet valaiskoon tarkemmin. Mitä nyt sitten aattelevat ns. koristekaarista, osa noista ei täytä mitään speksejä mitä näkyny tarjolla. Onko enemmän haittaa kolaritilanteessa kuin iloa, senkin voivat tulkita monella tapaa Tämä pitäisi muuttua seuraavassa asetuksessa joka on ollut lausuntokierroksella. 1 Quote
Recommended Posts