sleepercooler Posted April 16, 2016 Posted April 16, 2016 Onhan puskurin korin väliin jäänyt hieman hajurakoa:kin, ihan hyvä näin kuviasta katottuna :) 1 Quote
Anpu Posted April 16, 2016 Posted April 16, 2016 (edited) Ei onneksi tarvitse postailla omia tekeleitä näitten jälkeen, hävettää jo ajatus ;) Edited April 16, 2016 by Anpu 3 Quote
Hebster52 Posted April 16, 2016 Posted April 16, 2016 Heh, eihän tässä mitään ihmeitä oo tehty. Sehän on vaan peltiä… ;) Tästä näkeen kokonaiskuvan samasta. 6 Quote
sleepercooler Posted April 16, 2016 Posted April 16, 2016 (edited) Vai HEH!!! nuolee aika hyvin korin linjoja, hienoa työtä!!! ;) En moiti, muttaa oletko huomioinnut kun autoon ja puskureihin tulee väri pintaaan , onko riittävä välys??? lähinnä sitten puskureitten istuvuus. Edited April 16, 2016 by sleepercooler 1 Quote
Hebster52 Posted April 17, 2016 Posted April 17, 2016 Ai hitto... En muistanu huomioida tuon 80µm välyksen.... ;) Quote
mite^ Posted April 17, 2016 Posted April 17, 2016 Jokkapokkatallissa tapahtuu. Ja kyllä, se on aito.. Quote
Simon Templar Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Ai hitto... En muistanu huomioida tuon 80µm välyksen.... ;) Ehkä tuossa tarkoitettiin että jos tulee hiukka pakkelia pintaan ensin? Siis koriin. Joka tapauksessa hienoo jälkee. Quote
sleepercooler Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Ehkä tuossa tarkoitettiin että jos tulee hiukka pakkelia pintaan ensin? Siis koriin. Joka tapauksessa hienoo jälkee. Jep, korin kirtsat + maali+ puskurin pinnoitus maalilla tai kromauksella, on se vittumaista ruveta sit korjailee kun kaikki on kasaamista vaille valmista :) Quote
Hebster52 Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 (edited) Heh..... :D Noissa varhaisissa 51-52 mallisissahan oli puskurit upotettu koriin ja niissä ei ollu alahelmaa ollenkaan... ;) Edited April 18, 2016 by Hebster52 Quote
sleepercooler Posted April 20, 2016 Posted April 20, 2016 duunin tallissa, saavissa lioteltu vw:n osia sitruunakulvyssä about 32 tuntia, lähti aika hyvin paskat pois, mutta mutta tosta ohjaussimpukan kannesta lähti hieman muutakin ..... voi vittu, unohtui ämpäriin missa oli pienempiä osia.....olis uudelle kannelle tarvetta.....jos jollakin ylimääräisenä tarjotkaa...kiitos ja kumarrus 1 Quote
Guest Järilä Posted April 20, 2016 Posted April 20, 2016 (edited) Kampiakselin stefan vaihdon yhteydessä aattelin vähä puunailla moottoriakin. Kelpaa nyt ainakin toistaiseksi itselle... Edited May 2, 2016 by Järilä Quote
AVe Posted April 24, 2016 Posted April 24, 2016 Katoksessahan tää tapahtuu, mutta pikkuhiljaa laatikkoa irtipäin. Jos saisi hieman lootaa siistittyä ja uusilla tiivisteillä takas paikoilleen. Samalla sitten ATSpark liten asennus koneeseen. Voiko muuten tuon moottoritilan "diagnoosiboksin" repiä irti ja lyödä johdot poikki ilman että vaikuttaa mihinkään? On aivan turhaan tuolla johtoineen. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
metake Posted April 24, 2016 Posted April 24, 2016 Voiko muuten tuon moottoritilan "diagnoosiboksin" repiä irti ja lyödä johdot poikki ilman että vaikuttaa mihinkään? On aivan turhaan tuolla johtoineen. Voi, tai mieluummin irrota johdot toisesta päästä, joissain johdoista voipi olla vielä sähköä mikä saattaa kipinöidä maihin osuessaan... Quote
AVe Posted April 24, 2016 Posted April 24, 2016 Voi, tai mieluummin irrota johdot toisesta päästä, joissain johdoista voipi olla vielä sähköä mikä saattaa kipinöidä maihin osuessaan...Näin oli meininki. Kiitos infosta. Quote
DOODAH Posted April 25, 2016 Posted April 25, 2016 (edited) Takavalot toimii... Edited April 25, 2016 by DOODAH 8 Quote
PZQ Posted April 29, 2016 Posted April 29, 2016 1300km huollossa uutta ameriikan herkkua koneeseen -Pete- 1 Quote
tobbe` Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 Viimeinki se olis pyörillään. Isoimmat hommat olis enää jarrujen teko ja moottoritilan kasaus. Sit pääsiski konttorille. 4 Quote
Hebster52 Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Tylsää korinpaikkausta ja parannuksia edellisten rakentajien jäljiltä... Koppahan ei oo mikään rakennussarja vaan parin vw hörhön omaa valua aidosta 52-55:sta... Moottoriluukun sadekourukin piti muokata että moottori mahtuu alle. 2 Quote
Anpu Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Nyt on saavutettu jonkinasteinen virstanpylväs tämän projektin kanssa, puuhakilvillä vappuajoissa. Olen omistanut tämän auton noin nelisen vuotta ja olen ainakin 3. omistaja projektivaiheessa. Manaajan kutsua on useasti harkittu projektin edetessä, on tämä sen verran osannut vastustaa. Leimalle seuraavaksi saas nähdä miten siinä käy ; . 19 Quote
Guest Skipi_ Posted May 3, 2016 Posted May 3, 2016 (edited) Nyt on saavutettu jonkinasteinen virstanpylväs tämän projektin kanssa, puuhakilvillä vappuajoissa. Olen omistanut tämän auton noin nelisen vuotta ja olen ainakin 3. omistaja projektivaiheessa. Manaajan kutsua on useasti harkittu projektin edetessä, on tämä sen verran osannut vastustaa. Leimalle seuraavaksi saas nähdä miten siinä käy ; . HIENO! Itse sain tänään uuden startin kiinni kuplaan. Kyllä on mukava kun ei tarvi sahata tai työntää käyntiin, vaikka kyllähän se kuntoa kasvattaa :) Edited May 3, 2016 by Skipi_ Quote
Guest Type123 Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 (edited) Todella turhaa puuhastelua - taas.Hiilikuituinen hanskalokeron kansi. Takaosasta on tietenkin myös muotti, mutten ole tehnyt palaa vielä. Kaikenlaisia muitakin turhia hiiliosia on väännelty. Pitää keventää autoa - kevyempi työntää :) Edited May 5, 2016 by Type123 Quote
Tanhis Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 Eikös työntämistä varten pitäis mielummin olla lämmitetty takalasi ettei kädet jäädy työnnettäessä. Quote
Guest Type123 Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 Eksoterminen reaktio lämmittää riittävästi ;) Eikös työntämistä varten pitäis mielummin olla lämmitetty takalasi ettei kädet jäädy työnnettäessä. Quote
PZQ Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Kytkylaatikon huuhtelu järjestelmän teko & toteutus. Works :) -Pete- Quote
mikko k Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Ymmärränkö kuvasta nyt oikein että paineensäätö on ennen kaasaria/kaasareita/ruiskua? Miksi? Quote
peruskallio Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 (edited) Mun villi veikkaus, letkua ei tarvitse vetää taakse kuin 1kpl. Se että toimiiko noin onkin asia erikseen. Paine etuluukun alla on vakio, mutta onko enää toisessa päässä autoa? Meneekö paineensäätimeltä paluu keruusäiliön yläreunaan? Vaahdottaa sitten polttoaineen myös mukavasti. http://www.youtube.com/watch?v=dP6Pogm6Ts0 Edited May 11, 2016 by peruskallio Quote
JaniM Posted May 12, 2016 Posted May 12, 2016 Juurikin noin yksi letku taakse menisi. Painemittari tukkiin. Quote
Soukka Posted May 12, 2016 Posted May 12, 2016 Mun villi veikkaus, letkua ei tarvitse vetää taakse kuin 1kpl. Se että toimiiko noin onkin asia erikseen. Paine etuluukun alla on vakio, mutta onko enää toisessa päässä autoa? Meneekö paineensäätimeltä paluu keruusäiliön yläreunaan? Vaahdottaa sitten polttoaineen myös mukavasti. http://www.youtube.com/watch?v=dP6Pogm6Ts0 Joo asia on juurikin noin että yhdellä linjalla taakse pärjää, paineen laskua varmaan tapahtuu mutta niinkuin Jani sanoi että mittari tukin päähän ja sen mukaan säätää paineet. Jos tarkoitit paluuta keruusäiliöstä tankkiin niin turasin siihen tämmöisen, jää n. 2cm tankin pohjasta. Quote
x-pj Posted May 12, 2016 Posted May 12, 2016 Kun on ihmettelemään ryhdytty, niin kysytään vielä: miksi tässä on välisäiliö? Quote
JaniM Posted May 12, 2016 Posted May 12, 2016 (edited) Ei tartte alkaa tankkiin turailla kunnollista imupuolta. Niin paras olisi pwm ohjattu pumpun paineensäätö ilman säädintä... Edited May 12, 2016 by JaniM Quote
peruskallio Posted May 12, 2016 Posted May 12, 2016 En usko että se tuolla alkuperäisessä tankissa enää vaahtoaa, kun omalla painollaan takaisin tankkiin tippuu. Tarkoitin välisäiliöön paluuta paineensäätimeltä. Jos se tuohon pintaan palauttaa, eikä siellä ole putkea joka veisi palaavan polttoaineen pinnan alle, alkaa se vaahtoamaan videossa esitetyllä tavalla ja pumppu alkaa kavitoimaan äänekkäästi. Quote
JaniM Posted May 12, 2016 Posted May 12, 2016 Siellä tuskin paljon ilmaa, kun siirtopumppu työntää kokoajan lisää pohjasta ja "huohotus" sit tuolta anturilta. Quote
Soukka Posted May 12, 2016 Posted May 12, 2016 (edited) Joo eiköhän tuossa ole suurimman ajan välisäiliö kokonaan täynnä ja säätimeltä sekä tuolta kaasareiden kanssa olleella facet-tyylisellä pumpulla palauta kokoajan tankkiin pinnan alle takaisin. Tuosta vain jäi puuttumaan nyt flexfuel-anturi kun unohdin sen, täytyy laittaa säiliön ja suodattimen väliin se. Edited May 12, 2016 by Soukka Quote
Guest Type123 Posted May 15, 2016 Posted May 15, 2016 Turhaa puuhastelua volume x. Tuhkiksen kuori ovaaliin hiilikuidusta. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.