Jump to content

Aircooled.fi sivusto mietityttää

Recommended Posts

Itelläni hyvät kokemukset AC:sta ajalta, jolloin oli Ylöjärvellä. Kävin muutamia kertoja hakemassa sieltä töitten jälkeen osia.

Valikoimat oli hyviä ja parhaimmillaan heillä oli usean laatutason osia suoraan hyllystä.

Aktiivinen vaihe projektista valmistui ennen Toijalaan siirtymistä.

Viime keväänä katsoin jotain..useimmat varastosaldot näytti 0:aa ja toimitusajat näytti pitkälle.

Totesin, että ehkei kannata yrittää, kun jotain on menossa jotain mistä en tiedä. Kauppa olisi ehkä kannattanut sulkea aikaisemmin, ettei tilauksia olisi jäänyt suotta sisään.

• Like 1

Harmi että meni nurin. AC kerran lähetti väärän tuotteen eikä suostunut vaihtamaan jollain verukkeella, siitä jäi pieni epäluottamus sinne suuntaan. Toivottavasti yrittäjä ponnahtaa silti takaisin eikä lannistu. 

Harrastajille aina parempi jos on useampi toimija. Kuten aiemmin kirjoitin niin itsellä hyviä kokemuksia Paruzzista, CSP:stä ja Keiteleen koneesta. Pk-seudulla asuvalle Keiteleen kone usein nopein ja helpoin, usein edullisin myös ja jos on vaihtoja tai palautuksia niin ne ovat onnistuneet aina ongelmitta. Asiakaspalvelukokemus on toki subjektiivinen mittari ja sekin siellä toiminut omalla kohdalla oikein hyvin. CSP:n hintataso perustuotteissa melko korkea mutta vastaavasti tavara lähes aina priimaa. Onhan noita kauppoja ja tavaraa onneksi saa että kalusto pysyy liikenteessä.

Urbantoy Petri Väätäinen pitäisi siivota ulos muutamaksi viikoksi 👍.Kuten jo aikaisemmin kirjoitin niin olisin ostanut keväällä v. 2021 loppuvaraston mutta minua ei päästetty sisälle ostoksille. Tuo kupru oli jo tiedossa siihen aikaan mutta eihän siitä voinut varoitella ketään julkisesti koska olisi voinut joutua käräjille. Melkoisen outoa on myös se että jos nettisivustojen mukaan varaosat on heti varastossa niin miksi niitä ei sitten H E T I toimiteta ? 

1 hour ago, Maasturi said:

Urbantoy Petri Väätäinen pitäisi siivota ulos muutamaksi viikoksi 👍.Kuten jo aikaisemmin kirjoitin niin olisin ostanut keväällä v. 2021 loppuvaraston mutta minua ei päästetty sisälle ostoksille. Tuo kupru oli jo tiedossa siihen aikaan mutta eihän siitä voinut varoitella ketään julkisesti koska olisi voinut joutua käräjille. Melkoisen outoa on myös se että jos nettisivustojen mukaan varaosat on heti varastossa niin miksi niitä ei sitten H E T I toimiteta ? 

On sulla vaikeeta.. mun mielestä ihan oikein että sulle ei myyty mitään.. turhaa sulle hyvää tavaraa myydä ku oot tottunut myymään sitä kiinan sontaa.. 
Ja edelleenkään en osta sulta koskaan mitään.. Kuinka pitkään meinaat jatkaa tuota itkuas.. Nyt jos niin käy että Aircooled häviää kartalta ketä siten haukut hiinoista ja muusta.. Hot Cars on sun osalta käyty, samoin Aircooled.. ehkä Paruzzu sitten joutuu sun lokakampanjan kohteeks.. Mulle saat länkyttää mä jaksan sulle aina heittää vastapalloon.. Etkö nä vois oikeasti muuttaa sinne Venäjän rajan taakse.. sinne kuulut kaltaistes joukkoon

Edited by Urbantoy
13 hours ago, REMI said:

Harmi että meni nurin. AC kerran lähetti väärän tuotteen eikä suostunut vaihtamaan jollain verukkeella, siitä jäi pieni epäluottamus sinne suuntaan. Toivottavasti yrittäjä ponnahtaa silti takaisin eikä lannistu. 

Harrastajille aina parempi jos on useampi toimija. Kuten aiemmin kirjoitin niin itsellä hyviä kokemuksia Paruzzista, CSP:stä ja Keiteleen koneesta. Pk-seudulla asuvalle Keiteleen kone usein nopein ja helpoin, usein edullisin myös ja jos on vaihtoja tai palautuksia niin ne ovat onnistuneet aina ongelmitta. Asiakaspalvelukokemus on toki subjektiivinen mittari ja sekin siellä toiminut omalla kohdalla oikein hyvin. CSP:n hintataso perustuotteissa melko korkea mutta vastaavasti tavara lähes aina priimaa. Onhan noita kauppoja ja tavaraa onneksi saa että kalusto pysyy liikenteessä.

Menikö nurin kirjaimellisesti vai onko tauolla / selvitystilassa tai jotain vastaavaa?

Ois tuosa jo vähän pitäny perseillä verottajan suuntaan tolla liikevaihola, että on tollaset velat saatu.....enämpi eppäilen, että ilmotuksia jääny välliin ja verottaja nakannu arvioita kirjepostina ja niihin ei oo reagoitu...

Harmi homma. Mikkojen kans homma pelannu jo Tornion varastoista lähtien....

Mä kyllä olen nyt kovastikin huolissani omasta VW-harrastuksestani. Vakiokuraa toki saa mistä vaan, mutta paremmat orkkisosat ja etenkin paremmat viritys- ja muut erikoisosat koen ongelmaksi, jos AC ei ole enää kuvioissa mukana. Toki itsekin tilailen osia liki viikoittain ympäri maailmaa, pääasiassa muun merkkisiin harrastelaitteisiin, mutta on ollut kovasti mukavaa, helppoa ja edullistakin, kun on voinut katsoa vaikkapa CSP:n, Wolfsbürg Westin tai CB Performancen nettisivuilta tuotteen, lähettää siitä linkin Mikolle ja osa on ollut nopeallakin aikataululla noudettavissa. Sitä palvelua olen todella arvostanut, vaikka liikkeen sijainti pomppasikin viime vuosina harmillisesti pariin kolmeen kertaan kauemmas omista ympyröistä. 

Mun turbokuplaprojektin osat onneksi alkavat olemaan ostettuina, mutta jonossa on vielä ainakin pari ilmavolsua, jotka kuvittelin rakentavani myös pitkälti AC:n tuotteilla. 

Nyt kovasti toivon, että AC vielä nousee tai että tilalle tulee uusi vastaavaa palvelua antava yritys. Tähän astisesta toiminnasta suuret kiitokset Aircooled.fi:n henkilökunnalle. 

• Like 7