KimmoH Posted June 10 Posted June 10 Juniori halusi talviauton ja sen piti sitten olla Polo. Ajamalla torstaina kotia mutta harrastamiseksihan tää odotetusti heti muuttui 😂 Kaasarista roskat pois, vesipumppu, jakopäänhihna ja PA-pumppu vaihdettu viikonloppuna. Loppuviikosta vielä vähän uutta syttyosaa ja kaasariin tiivistesarja. Jospa sitten uskaltaisi ottaa päivittäiseen ajoon ja pääsisi taas omien projektien kimppuun... Jostain pitänee vielä haalia Boschin jakaja kun eihän nuo kärjettömät setit taidakkaan passata Ducellierin jakajaan mikä tuolta koneen kyljestä löytyi. Quote
Tutkija Posted June 10 Posted June 10 Laita samantien uudempi boschin kärjetön jakaja ja syttyosat Quote
P_Valtonen Posted June 13 Posted June 13 (edited) Elämäni ensimmäinen väliprojekti; budjetti n 250e ja aikaa paloi alle 20h Esikuva oli AliExpress - kaupan VolksPod, jossa 125ccm Mankin päällä kuplan lokareita muistuttava Kate. Juutuubissa on aiheesta ziljona videota, niin ajovideoita kuin teko ohjeita. Tuon bensa vehkeen hinta (n 2ke) + rekisteröinnin haasteet ajoi tekee itte jotakin. Lähtökohta oli siis KiinanSkuutti (30km Range, 110kg max massa ja istuimella), tän lisäksi pariskunta kuplan etuloksuja, työpaikan metalli jäteroskiksesta polkupyörän tarakka + erilaista metallin palasta pari kourallista. Pitää taikinoida tuohon vielä paikalleen umpio ja tavaroille säilytys kori jalkatappien väliin. Sekä mahdollinen fender skirt toispuoleisesti (mustana, niin näyttää optisesti että on ummessa molemmin puolin) Oliko tässä mtn järkeä, ni jos talouden hameväeltä asiaa tiedustelee, niin ei. Mutta onneksi olen oppinut tässä jo aikaa sitten laittaa suodattimet & suotimet päälle heidän jutuissaan :) Edit1: Rangea luvattu 30km. Nyt ajettu tasasella ja suuria mäkiä yläs/alas ja n 18km on todellinen mun reiteillä ja ajotavoilla ajomatka täydellä akulla Edit2: Olin satamassa ilta sahdilla viimeviikolla ja kohtelias Nais-Immeinen kysy että mikä tuo on parkissa olevalaite on. Kun selitin, hän pyysi sitten lupaa kuvata, johon toki suostuin. Mulle tuntemattoman kuvajan tuotos oli kiertänyt yhteisen tuttavamme kautta lopulta mulle asti. :) Edited Wednesday at 11:39 AM by P_Valtonen 4 1 Quote
DOODAH Posted 4 hours ago Posted 4 hours ago (edited) Laiteltiin mustaan vinkkaripaksutolppaan pannu kiinni. Ei ole liikkunut sitten 70 luvun tämä fläkä. Edited 4 hours ago by DOODAH 1 Quote
Recommended Posts