metake Posted March 25, 2018 Posted March 25, 2018 1 hour ago, Paadre said: Ja Åke väänsi vetarinsuojakumitkin paikalleen. Enempikin yhteistyöllä menivät paikalleen :D Sanovat noita saumattomia kumeja hankaliksi asentaa, mutta en ole kokenut moista... 11 Quote
mikan Posted March 27, 2018 Posted March 27, 2018 Koko ajan sai jännittää, että "sattuuko Juhaa leukaan". Ei sattunut. :-) t. Mika 1 Quote
Paadre Posted March 27, 2018 Posted March 27, 2018 21 minutes ago, mikan said: Koko ajan sai jännittää, että "sattuuko Juhaa leukaan". Ei sattunut. :-) t. Mika Samaa jännitin ite! Olis tullu pirtelöviikot hetkeks jos olis napsahtanu. Quote
Guest Jeeves Posted March 27, 2018 Posted March 27, 2018 Hyvä video. Lisätty tuotekuvaukseen: http://www.aircooled.fi/tuote/863/vetoakselin-suojakumi-saumaton-t13-1247479 Quote
Lasse Posted March 28, 2018 Posted March 28, 2018 Mitenkähän toi homma on hoidettu tehtalla aikoinaan? Kahdella rengasraudallako? Quote
Tutkija Posted March 28, 2018 Posted March 28, 2018 2 hours ago, Lasse said: Mitenkähän toi homma on hoidettu tehtalla aikoinaan? Kahdella rengasraudallako? Silleen kuin huolto-ohjekkin sen käskee laittamaan laakeripesä rässättynä irti ja uudemmissa suojaputkissa jarruputken pidike taitettuna/lyötynä vasaralla putkea vasten. Quote
kari kittilä Posted March 31, 2018 Posted March 31, 2018 Takapenkin alle tuleva pelti alkaa muotoutua oikeanlaiseksi. 2 Quote
DOODAH Posted April 4, 2018 Posted April 4, 2018 longlife huolto 2332cc veks ja 1776cc tilalle 8 Quote
Paadre Posted April 5, 2018 Posted April 5, 2018 Paksuun laatikko paikalleen ja bensapumppukin taisi paikkansa löytää. Quote
mikko k Posted April 6, 2018 Posted April 6, 2018 Kevättä ja kuivaa asfalttia odotellessa.. Tosin dynoon mennään ensin. 15 Quote
ARTO Posted April 6, 2018 Posted April 6, 2018 Aijai, miehekäs putkisto kertoo piilevät voimavarat... Quote
mikko k Posted April 6, 2018 Posted April 6, 2018 1 hour ago, ARTO said: Aijai, miehekäs putkisto kertoo piilevät voimavarat... Woimasta olis ainakin toiveita. :-) Tomille tosin kuuluu kunnia putkiston valmistamisesta aikoinaan. Quote
mikko k Posted April 6, 2018 Posted April 6, 2018 Pitänee valmistautua myös Plan B:hen, jos vaikka kuitenkin dynossa tapahtuu jotain odottamatonta ja epämiellyttävää.. 11 Quote
Paadre Posted April 9, 2018 Posted April 9, 2018 Paksutolppaan tänään: -jarrupääsylinteri -vaihdetangon etupusla -polttimot 6V -> 12V -lämmönsäätövaijerit -kaasuvaijeri -pyyhkijänvivusto (tää mulkattiin eilen 12 volttiseks) En viittiny joka kohtaa kuvata, käyttäkää mielikuvitusta. :) Quote
sleepercooler Posted April 9, 2018 Posted April 9, 2018 On 6.4.2018 at 8:39 PM, mikko k said: Pitänee valmistautua myös Plan B:hen, jos vaikka kuitenkin dynossa tapahtuu jotain odottamatonta ja epämiellyttävää.. Rupee hikee pukkaa pintaa,kun kattelee tätä projektia, huhhuh mikä peli? Quote
wp Posted April 9, 2018 Posted April 9, 2018 Hieman joutuu viilaamaan vaikka sabluunat on valmiina, nurkissa ei tunnu uppoavan toivotulla tavalla. Kiinnitys tulee M4 uppokanta kuusiokoloilla, noin 120 kpl kuuteen ikkunaan. Quote
NO H2O Posted April 10, 2018 Posted April 10, 2018 Säädin termostaatin eilen reiluun 10 asteeseen... Josko sitä kohta herättelisi harmaan vanhuksen liikkeelle? Pitäisi käyttikseen vaihtaa perävaunun pistoke, olisi mukavampi lämpimässä ropailla... Quote
mikko k Posted April 10, 2018 Posted April 10, 2018 On 9.4.2018 at 8:38 PM, sleepercooler said: Rupee hikee pukkaa pintaa,kun kattelee tätä projektia, huhhuh mikä peli? Kiitosta vaan! Tämä turbopannu on ihan vain Plan B. Viime syksynä kun otin tuon vaparin auton perästä käsittelyyn, niin tuli mieleen että mitenkähän tuo tuborg-pata sopis auton perään.. Se on kyllä tarkoitettu ihan katuautoon. Ja vaparilla jatketaan varttimaili-iloittelua. Oletusarvoisesti vaan käydään dynossa säädöillä ja ajetaan kesällä omaksi iloksi. Jos jotain dramaattista tapahtuu koneelle, niin sitte vois miettiä tuon ahdetun sovittamista. Se on noin 90%:sti valmiina. Quote
mikko k Posted April 14, 2018 Posted April 14, 2018 Tänään tallissa teemana työkalun parannus! Eli moottoripukin muutos ja siihen pitemmät putket moottorin kiinnitystä varten. Nyt sopii pata kiinni kytkimen kanssa. Pari kuvaa tietenkin tähän. 5 Quote
mikko k Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 Tuolla vanhassa ketjussa ”Racing” kyseli että sopiiko kuplan pata suoraan kiinni tuohon ikh:n pukkiin. Juu, kyllä kolmella pultilla silloin kikkailin koneen kiinni. Nyt vuosien varrella on tullut lyhennettyä nuo ylemmät neliöputket, että saa sitten kaikilla neljällä pultilla koneen kiinni. Quote
hpa Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 Mikolla aika tekninen kytkin moottoripukin moottorissa, onko apujousia piilossa kannen alla? Quote
mikko k Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 Eei kun se on iankaikkisen vanha mutta käyttämätön Kennedy stage 3. Quote
Guest BUG63 Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 No niin... moottori saatu kasaan. Jos huomenna laittaisi kiiinni niin saa auton katsastukseen ja ajoon :) Mahtuukohan moottori paikoilleen jos kaasarit on paikoillaan? Quote
wp Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 Quote 7 minutes ago, BUG63 said: Mahtuukohan moottori paikoilleen jos kaasarit on paikoillaan? Ei taida sopia ellei moottoritilan sivupeltejä ole muokattu Quote
metake Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 13 minutes ago, BUG63 said: Mahtuukohan moottori paikoilleen jos kaasarit on paikoillaan? Kuten WP jo totesi niin ei sovi, jos on vakio konehuone. Pakoputki saattaa myös ahdistaa ottamalla takahelmaan kiinni... Quote
wp Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 Polykarbonaatit ruuvailtu paikalleen ja lisätty valetiivisteet kilikalipullosta. 1 Quote
Guest BUG63 Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 24 minutes ago, metake said: Kuten WP jo totesi niin ei sovi, jos on vakio konehuone. Pakoputki saattaa myös ahdistaa ottamalla takahelmaan kiinni... Vakio kone huone on.. Otan suosiolla pois enkä yritäkään. On vaan niin pirun ahdasta kiristellä kaasarit konehuoneeseen päin... Quote
Paadre Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 21 minutes ago, BUG63 said: Vakio kone huone on.. Otan suosiolla pois enkä yritäkään. On vaan niin pirun ahdasta kiristellä kaasarit konehuoneeseen päin... Joe ei vielä ole, ni hommaat tämmöset: http://aircooled.fi/tuote/703/pakosarjan-imusarjan-mutterit-erittain-kapeat-kuusiokolokiinnitys-cb helpottaa tiemmä noiden tuplien+vakion konehuoneen kanssa toimimista. Omiani en ole vielä päässyt kokeileen. Quote
jarkki86 Posted April 15, 2018 Posted April 15, 2018 Asuntovaunuun pientä pinnanalaista remonttia. Quote
wp Posted April 20, 2018 Posted April 20, 2018 Droppiolka-akselin valussa oli sen verran rotankoloa että katsoin parhaaksi vaihtaa CB:n tuotteeseen... Quote
wp Posted April 20, 2018 Posted April 20, 2018 Materiaalin laadussa oli selvä ero, CB:n olka-akselista irtosi jyrsiessä rehellistä lastua kun kun halpiksesta irtosi lähinnä tuhkaa muistuttavaa jauhoa... Jarrusatulan sovittimeen piti liimata pieni korotus toisen pultinreiän kohdalle. Quote
tolvana Posted April 20, 2018 Posted April 20, 2018 3 minutes ago, wp said: Materiaalin laadussa oli selvä ero, CB:n olka-akselista irtosi jyrsiessä rehellistä lastua kun kun halpiksesta irtosi lähinnä tuhkaa muistuttavaa jauhoa... Jarrusatulan sovittimeen piti liimata pieni korotus toisen pultinreiän kohdalle. Valuteräs vs. Valurauta, saattaa jauhosen kipinäkin olla melko punanen verrattuna toiseen. Quote
wp Posted April 20, 2018 Posted April 20, 2018 Halpista en rälläköinyt, CB:stä lähtee rehellinen keltainen kipinä hioessa.... Quote
Racing Posted April 21, 2018 Posted April 21, 2018 Itsellä jäi 100e olka-akselit kauppaan ja CB tuli ostettua myös omaan projektiin. Quote
mikan Posted April 21, 2018 Posted April 21, 2018 Hyvä tietää, että on omaan volkkariin tullut ostettua kunnon dropit, eli siis CB performancet. t. Mika Quote
Pepe Posted April 21, 2018 Posted April 21, 2018 Söin pajalla. Mukavampaa kuin autojen laitto. 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.